Huomenta!
Ikinä en kerkee kirjoittelemaan tänne, kun koneella istun niin harvoin...
Uusille onnea ja tervetuloa!
Barbamama35 sinut muistankin!
Täällä on ollut pari huonoa päivää pahoinvoinnin suhteen, on ollut niin etova olo, että... oksentaa ei ole tarvinnut ainakaan vielä. Eilen töissä oli aika hankalaa. Pitäis vaan yrittää syödä n. 2-3 h välein, mut kun aina ei tee mieli syödä yhtään mitään. Vain tiettyjä juttuja tekee mieli.
Olen onnellinen, kun sain vihdoin
kerrottua raskaudesta omalle äidilleni. :heart: Jännitti kauheasti äidin suhtautuminen, mutta kaikki menikin oikein hyvin, turhaan olin jännittänyt. Äiti halasi ja onnitteli, ja sanoi että tämähän oli ihana uutinen.
Vielä pitäisi isälle kertoa, mutta sen ajattelin tehdä joskus np-ultran jälkeen vasta. Vanhempani siis ovat eronneet eivätkä ole tekemisissä toistensa kanssa.
Hiusten värjäämisestä ja kemikaaleista: Olen samoilla linjoilla kun joku täällä jo kirjoittelikin, en aio värjätä hiuksia raskauden aikana, en värjännyt esikoisenkaan odotusaikana. Kyllähän se oma väri ehti siinä ajassa kasvaa ihan kivasti takaisin
mutta ei se mua haitannut. En käytä myöskään mitään meikkejä, en ole oikeastaan juuri koskaan käyttänyt, joskus juhlissa tms. vain.
Olikohan se
annamay89? joka kyseli, että jos ultrassa sikiö on vastannut pienempiä viikkoja, niin muutetaanko laskettua aikaa... Mä en ainakaan ole muuttanut.
Mulla ois tänään 8+0 kuukautisten mukaan, siis jos lasketaan sen 28 vrk kierron mukaan, joka mulla on ollutkin. Ultran mukaan vaavi ois tänään 7+2, mutta kuten tuo lääkäri sanoi, se voi näillä viikoilla heittää se mittaus... Muistan, että mulla oli esikoisenkin aikana noin, varhaisultrassa ja np-ultrassa vastasi 4 päivää pienempää, mutta rakenneultrassa vastasikin sitten viikkoja ja esikoinen syntyi rv 40+1 eli ihan ajallaan. Ei se siinä loppuvaiheessa sitten enää oo mitään väliä, onko la 4 päivää aiemmin vai myöhemmin, näin ainakin itse ajattelen.
Nyt pitää mennä laittamaan aamupalaa! Illaksi pitäis jaksaa vielä mennä töihin... Onneksi vappuaatto ja vappu vapaat, jee! Ja vappuaattona ois se eka neuvolakin. :heart:
Merve ja pieni 8+0 POKS!!! :heart: