Heippa taas!
tervetuloa uudet!
Mies hoitaa
kissojen laatikot raskauden aikana, harmi vaan että sitä joutuu koko ajan muistuttamaan asiasta...
Mä en
värjää hiuksia oikeastaan koskaan, enkä henk.koht. ymmärrä miten ulkonäkö voi mennä kenelläkään lapsen terveyden edelle. Totta on, ettei siitä ole mitään todisteita että se olisi
välttämättä haitallista, mutta samalla periaatteella vois ajatella, ettei alkoholistakaan oo
välttämättä mitään haittaa sikiölle... no joo, vähän kärjistän
Meikit on kans toinen, niistä kertyy elimistöön ties mitä myrkkyä ja just vuosi sitten vai millon se oli, niin EU teki jotain suositusta siitä että raskauden aikana pitäisi meikkausta rajottaa/kieltää, miten se nyt olikaan. Kun meikit ei oo turvallisia. Vaikkei värjäys olisikaan haitallista niin mä ajattelen sitä kemikaalien kokonaiskuormaa mitä sikiöön tulee muutenkin ympäristöstä, vaatteista, kosmetiikasta, ruoasta jne joten koitan sitten vähentää ne mihin voin itse vaikuttaa niin minimiin.
Mulla onnistu
tupakoinnin lopettaminen ekan raskauden aikana niin, että vähensin heti plussasta ja sitten n. viikon jälkeen lopetin. Hoin itelleni koko ajan, että "en ole äiti joka myrkyttää lastaan, en ole äiti joka myrkyttää lastaan..." ja imin hulluna salmiakkitikkareita
Niin se sitten jäi melko helposti
Tsemppiä kaikille lopettajille!
Mä suosittelen tota tikkarimetodia
Miten kamalan vaikea raskausajasta tulee kun nyt jo oon ihan kuollut? Selkä ja jalat on totaalisen poikki, enkä ole kuin hetken ulkoillut esikoisen kanssa ja koitin vähän pihahommia tehdä
Ei tule mistään mitään jos
kroppa ei kestä esikoisen perässä juoksentelua yhtään! Tän iisimmin ei oikein voi ottaa ees, ja nyt jo mahaa kivistää ja on kurja olla
Mä en oo nyt oikein kunnolla syönyt.
Senkin takia varmaan heikottaa. Eilen yritin syödä mun
lempparinuudeleita, mut ne maistu todella oudoilta :O Harmi!
Ja mun
maha on varsinkin iltasin ihan järkyttävän iso pallo! Ja tuntuu että napakin jo pompsahtaa pois kuopastaan! :O
Huhhuh, hengästyttää melkeen pelkkä istuminen. Ja selkä ja jalat hajoooooo au!
Voikaa hyvin,
tömpsis ja persikkabanaani 8+5