Kiitos kaikille tsempeistä. Kirjottelen tuolla oman paikkakunnan ketjussa myös ja sinne mulle oli linkitetty tekstiä alkuraskauden vuodoista. Järkevinä (ja vaarattomina) vaihtoehtoina järkevimmältä mun tapauksessa kuulostivat joko valekuukautiset tai herkät limakalvot, joista tihkuu vähän verta. Koska vuoto ei missään nimessä vastaa edes normaalin niukkaa kuukautisvuotoa, limakalvojen herkkyys kuulostaa järkevältä. Joten jos ei muita oireita ilmesty, niin odottelen sinne VU asti ja katotaan sitten mitä siellä näkyy. Tällä viikolla kun kävin jo ultrassa, niin KU on suljettu pois. Joten yritän vähentää tätä panikointia. Mieskin mulle totes, ettei toi stressaaminenkaan varmaan hyväksi ole (varsinkin kun on päällä jo valmistumis-stressiä myös).
Löysin sitten nimijuhlaan sopivat vaatteetkin eikä siellä edes tarjottu ONNEKSI sitä skumppaa. Ja nyt on jo taas parempi fiilis, kun ei sitä vuotoakaan juurikaan ole enää tullut.
Oireita: Huonoa oloa (erityisesti toi automatka oli taas ajoittain aika tuskanen), hirvee väsymys ja ihan hullun kipeet tissit. Ja siellä nimijuhlassa, kun mun sylissä istu yks ihuna kymmenvuotias sukulaispoika (ja ihan nätisti istu), niin ihme painon tunnetta kohdun paikkeilla. Lienee normaalia tuokin
Juhlissa myös sukulaiset "käskivät" tuoreen äidin ja vauvan mun viereen seisomaan, että saisin kuulemma vauvan tuoksusta kiinni. Myhäilin sisäänpäin.
Ja
kaislanen: Mä aion todellakin olla raskaana kunnes toisin todistetaan.
Jos VU:ssa sitten sanotaan jotain muuta, niin sitten ehkä paikallaan ajatusten muutos, mutta siihen asti