Hei kaikille! Täällä on ollut tosi vilkasta keskustelua, tosi kivaa..
Taas on uusia, tervetuloa!!:flower: Onnittelut kaikille joululahjoista ja varsinkin sulle
Rödluvan hoidon onnistumisesta! Seurasin tuota lapsettomuus-palstaa oman hoidon aikana, mutta en koskaan saanut aikaiseksi kirjoittaa..
Seerumillekin onnittelut hoidon onnistumisesta ja :hug:, että se vuoto on harmitonta! Tsemppiä!!
Emerentialle ja
TingaTangalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!:heart:
Kenellä kaikilla on
tällä viikolla varhaisultra?? Käsi ylös..:wave: ' Weralla ja Jenksulalla ainakin, mutta oliko muita..
Itse jännitän ultraa torstaina..: / Toivottavasti kaikki saisivat hyviä uutisia...
Wera, täällä on justiinsa samanlaisia oireita yökötyksestä, heti kun ruokaväli pitenee, niin öklötys alkaa.. Parin-kolmen tunnin välein pitäisi saada syödä jotain.
Futuremamille onnea todellisesta ylläriplussassa!!:heart: Tänään sait vissiin ne tulokset, pidetään peukkuja!!
ViolaRose, mulla on käytössä lugesteron. Oot oikeassa, vähintään viikolle 6 asti sitä vähintään käytetään, siihen mennessä istukan jo pitäisi toimia kunnolla. Mulla on annostuksella 1tabu kolmesti päivässä tuohon torstain ultraan asti, joka on 7+3, sen jälkeen lopetan parissa päivässä koko pallerot.. Sitä odotellessa..
Minskis, mistä noita kaikkia termejä voikaan alkuun tietää..
Eka ultra on ihan varhaisraskauden tms nimeltään, mutta toi np-ultra on niskapoimu (tai niskaturvotus) ultra, joka tehdään noin rv10-12 paikasta vaihdellen. Toi np-ultra on yleensä ilmainen kaupungin tarjoama..
Omasta olosta sen verran, että väsymys jatkuu ja tosiaan pahaa tekee, jos menee liian pitkälti syömättä. Torstai lähenee ja se saa jännityksen nousemaan, ymmärtänette varsin hyvin...
Sofi ja muru vieläkin ilman tekonimeä 7+0