vaavimasu, voi kukku
No mutta pakko tuollaisen supistelun on tarkoittaa että kohta kuitenkin on lähtö edessä!
nopnop, kuulostaa jännittävältä!
kaapo, kiva että ootte päässeet vauvan kanssa kotiin ja imetyskin lähtee käyntiin! Toivottavasti paranette pian flunssista.
Hermanni12, kiva kun kirjoitit
Eikä siis todellakaan ole mikään pakko kirjoittaa jos ei halua, saa sitä vaan lueskellakin muiden kirjoituksia. Itseä vaan askarrutti että mitäköhän kaikille "hiljaisille" kuuluu. Sähän oot ensisynnyttäjä joten kyllä sulla paikat on selvästi jo jonkin verran kypsyneet. Tarkoittanee lähinnä sitä että todennäköisesti ei mene yli lasketun, valitettavasti ei kuitenkaan sitä että vauva olisi viikon päästä sylissä. Mutta voi se sitäkin olla...
Julia, auts, siis kaaduitko? hyi olkoon kun kylmää pelkkä ajatuskin että nyt joku paikka vielä venähtäis kun sattuu niin pirusti muutenkin. Jos ulkona liikkuisin niin varmaan harkitsisin vakavasti semmosten mummopiikkien ostamista kenkiin
Synnytyssuunnitelma, tiedän et se tuskin kuitenkaan menee niin ku mä kuvittelen tai haluan, joten vältän liian tarkkaa suunnittelua. Lähinnä ajattelin et haluaisin kokeilla ammetta ja/tai suihkua jos mahdollista, otan kaiken mahdollisen kivunlievityksen vastaan jos siltä tuntuu, ja voisin kokeilla ponnistaa jakkaralla jos mahdollista ja jos silloin siltä tuntuu. Ja haluan et mies on paikalla kehumassa mua ja pitämässä kädestä
Muuten saa mennä niin ku menee, ihan mahdotonhan sitä on suunnitella kivunlievityksenkään kannalta kun ei voi etukäteen tietää kuinka ne kivut kokee.
Oikeestaan oon tosi tyytyväinen siihen että yritetään
käynnistää ballongilla, koska oon lukenut monta tarinaa siitä nyt netistä ja suurin osa sanoi että laitto oli lähinnä epämukava muttei kovin kivulias, ja ballongi toimi hyvin ja sen tullessa pois kohdunsuu oli jo 3-4 cm auki ilman supistuksia, ja siitä sitten kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinitipalla lähti synnytys käyntiin. Itseäni viehättää tuossa juurikin se ajatus että sais vähän niin kuin varaslähdön sinne 3-4 senttiin
Eihän se tietty välttis mee yhtään noin mulla, mutta oikeasti suurin osa kertomuksista oli hyviä, mikä lienee netissä aika harvinaista. Että nyt ei jännitä enää yhtä paljon
Eikä tarvi miettiä milloin lähteä sairaalaan kun oon siellä jo valmiiks
Yöllä tuli sitten peräti yksi kivulias supistus, ei se sisätutkimus sen enempää sit kohdunsuuta stimuloinut. Pah. No, toisaalta ei oikeastaan haittaa koska ens viikolla kumminkin käynnistetään. Suunniteltiin et pidetään miehen kanssa tänään leffailta kahdestaan ja käydään ravintolassa lauantaina, nyt kun vielä kerkee
Mites muut esikoisen odottajat ja miksei uudelleensynnyttäjätkin, ootteko tehneet mitään "nyt kun vielä kerkee"- juttuja miehen tai muun perheen kanssa näin just ennen vauvan tuloa?
Rödluvan ja Beetakingi 36+6