Pepsimax: kiitos äitiyspakkausvinkistä, oma hakemus lähtee eteen päin.
Närästystä ei oo ollut, mutta röyhtäilen ja hikkailen senkin edestä.
Ja boitsu hikkailee masussa myös tosi paljon.
Helmerii: suonenvedoista otko kokeillut pitkiä villasukkia (löysät, ei saa puristaa sääriä) ja jalkojen nostamista vaakatasoon aina välillä päivän aikana? Mulla ekassa raskaudessa auttoi magnesiumin lisäksi. Nyt ei onneksi oo ollut suonenvetoja mut tuli mieleen että tombattaren laittaman linkin listasta oon syönyt tässä raskaudessa kyl harvinaisen paljon kalaa, parsakaalia, pinaattia ja maitotuotteita. Toivottavasti helpottaa, ne krampit ja kipu on ihan kamalia!!! :kieh:
Toi mainittu
Janet Balaskasin New Active Birth on musta hyvä opus. Balaskasilla on muitakin hyviä teoksia raskaana oleville ja synnytykseen valmistautuville, kannattaa lukaista jos esim. lähikirjastosta löytyy joku.
(.) Tänään käyty lääkärissä. Sf-mitta jo 28,5, käyrien yläpuolella kuten edellisilläkin. Sykkeet 135. Painonlisäys 5 vkossa 2,5 kg. Paineet 105/68. Hemppaa ei mitattu vaikka reilu kk sitten neuvolassa oli 117. Oon popsinut rautaa joten toivottavasti olis noussut. Vaikka supistuksia on edelleen ollut, paikat on onneksi hyvin kiinni ja sydänääniä kuunnellessa lääkäri nauroi että vatsasta näkee tosi selvästi kun vauva liikkuu, heilui ja poukkoili kun toinen möyri ja potkiskeli. :heart:
Reilu 10 päivän päästä kontrolliultra, odotan ihan malttamattomana.
Neuvola siitä viikon päästä, aika harvakseltaan edelleen, 6 vkoa tulee käyntien väliin.
Kuinka usein teillä on nyt raskauden puolivälin jälkeen neuvolakäynnit?
Rödluvan: Voitko päivittää mulle
synnytyssairaalaksi Kättärin Haikaranpesän
Kät/H? Ilmoittauduin sinne viimein keskiviikkona. =)
Jee enää 6,5 viikkoa töitä ja sitten mammalomalle! :attn:
Tupuna ja Pikku-Ruu alias Boitsu 28+2 ultran mukaan (tai neuvolan 27+5) :heart: