Huomenia!
Ensiksi
Enskulle onnittelut sydänäänistä
varmasti tosi paljon antoi varmuutta, kun kuuli sen pienen laukan.
metsätähti meillä ainakin se synnytystoivelista on sellanen lappunen, jonka sain neuvolasta kotiin täytettäväksi, siinä on alussa yleistä terveystietoa, sit aiemmista synnytyksistä juttua, nimiehdotukset tytölle ja pojalle (hätäkastetta varten?) ja lopussa "toiveesi synnytykseen" tmv. ja se sitten lähetetään sinne synnytyssairaalaan hyvissä ajoin
mä ainakin huomasin, että kätilö sen oli lukenut ja muutenkin oli kyllä tosi hienoa, kun kuopus syntyi, kun olin koko yön ainoa synnyttäjä niin oli kätilöllä aikaa
Kyselit, että eikö kysytä sukupuolta, ei aiota asiaa kysyä
ekasta ja tokasta ei kysytty, kolmannesta uteliaisuus voitti ja kyllä se hiukan harmitti, kun ei pitänyt salaisuutta loppuun asti
musta se on kivaa, kun syntymän jälkeen sitten vihdoin saa tietää, että kumpi sieltä nyt sitten tuli.
Tuisku kyseli junailusta rv 30 paikkeilla. Mä oon ollut kaikissa kolmessa raskaudessa niin hyvässä kunnossa, että ei olisi ollut mitään ongelmaa
kolmannen kohdallahan en jäänyt ees äitiyslomalle, kun se alkoi, vaan jatkoin töissä, kun vointi oli niin erinomainen
Jatkoin myös miehen yrityksen töissä ihan laskettuun aikaan asti, vielä päivä ennen synnytystä tein töitä
(ihan fyysistä hommaa)
Eli se riippuu täysin tapauksesta
Kiitokset tsempityksestä kaikille, tossa mies asiassa
itsekin uskon, että se neljäs menee siinä missä kolme ekaakin, minusta kolmannen tulokin on ollut tosi helppoa, verrattuna aikanaan esikoisen syntymään!
Konkurssi tulee kuulemma siitä, että tarvii vaihtaa talo (koska nuorimmat ei kuulemma voi jakaa huonetta??? ) ja auto. Ite aattelin, että autoa ei ainakaan alkuun vaihdeta, vaan katellaan miten sujuu. Ei sitten kaikki päästä reissuun kerralla, mutta harvemmin koko perhe yhtäaikaa autossa onkaan.
Mies on siis muuten tosi ihana ja aivan mielettömän hyvä isä
leikkii ja touhuaa lasten kanssa, hoitaa ne siinä missä minäkin jne. mutta tää neljäs nyt on sille joku iso kynnyskysymys. Yritän olla puhumatta mitään koko aiheesta, kun se saa aina aikaan vain pahan mielen.
Aamullakin halailtin sängyssä niin miehen kainalossa oli niin hyvä olla
kait se tuosta joskus rauhoittuu, ehkä... tosin tiedän, että kuittailu jatkuu vielä pitkään.
Äitsy kyseli fyysisen rasituksen aiheuttamasta väsymyksestä ja minä ainakin olen huomannut ihan selkeän eron, että kyllä se rasitus vaan aiheuttaa nopeasti väsymyksen + hengästyy huomattavan paljon helpommin!
Eilen keräilin haravoimiani kasoja peräkärryyn niin välillä oli pakko istua hengähtämään, kun otti niin koville, koiran kanssa kun käydään lenkille niin isommissa mäissä, mulla alkaa kunto loppua kesken. Raivostuttavaa!!
sit (.) koska tää väsymys loppuu??? tuntuu, että vuorokaudessa ei oo riittävästi tunteja nukkumiseen!! Koko ajan niin järjettömän väsynyt. Tiedän, että tää jossain vaiheessa vähän helpottaa, mutta ei haittais, vaikka se vaihe olisi NYT!
Pahaa oloa on täälläkin
ruoan jälkeen pitäisi päästä makailemaan ainakin 15minuutiksi, kun tuntuu et muuten lentää oksennus, toisaalta oksennan vaikka en olisi syönytkään. Inhottavaa kaikinpuolin!!
Mango86 Uskomaton tuo miehen kommentti
joo, olis ite tässä kestokrapulassa muutaman viikon ja aukois päätään sen jälkeen! Mä sitä oon joskus naureskellut, et on se prkl, kun krapula on koko ajan, vaikkei saa ees juoda! Voimia pahoinvointiin!! Muista sit seuraavan kerran, kun miehelläs on krapula kuittailla, et on tossa kunnossa vaan saadakseen huomiota
Huoh, meille on viikonloppuna tulossa vieraita ja siellä päässä suunniteltiin jo jotain pieniä juominkeja... kun mä en vielä todellakaan halua raskaudesta kellekään kertoa, niin miten mä selitän, että oon juomatta? Ei oo helppoo ei!
tatomira ja surppi 8+1