Garden Ehkä se on parempi varautua lentävään lähtöön

Mulla tosiaan vauhdittunut nuot synnytykset siihen malliin etten ole kahdelle viimeiselle saanut mitään kivunlievitystä. Edellinen synnytys kuusi vuotta sitten kesti sen 1h 15min. ja se käynnistyi vesien menolla. Supistukset alkoivat vasta sairaalan pihalla. Hirvittää jos tämä alkaa supistuksilla, niin tajuanko lähteä sairaalaan heti, ja jos tajuankin, niin ehdinkö? Matkaan menee väkisinkin puoli tuntia ja sitten se lähtörumba kun täytyy lapsille ainakin tiedottaa asiasta, jos ei ammaa ehdi saada paikalle... Oikeasti mua hirvittää eniten se, että pikkuinen syntyy joulukuun pakkasilla tienvarressa... Eikä siinä syöksysynnytyksessä ole muutenkaan mitään hohtoa, vaikka ehtii sairaalaankin, niin vauva "rynnii" puskien kaiken läpi sellaisella voimalla, ettei mikään ehdi nätisti siirtyä tai venyä. Kipukin on sen mukaista, kun keho ei ehdi tuottaa kipuhormooneja. Ei pentele, mihinkäs tässä taas ryhdyttiinkään??

Marma Mullakin on tänään neuvola! Ja ihan samat raskausvaivat kuin sullakin. Kävelen kuin lonkkasairas 80-vuotias mummo, ja valvon yöt kun särkee... Silti pitää vain töihin hinata itsensä:stick: Taidan olla vain niin huono valittamaan neuvolassa, perisuomalainen "pää kainalossa vastaanotolle" tyyppi... Hyvä että saa täällä avautua

Mulla on istumatyö, mutta ei se ole helpotus ollenkaan - no, tiedät kun sama kipu vaivaa suakin! Ai niin, meille tulee lokakuussa koiranpentu :heart: Teillä taitaa olla oman koiran saama jälkikasvu kyseessä?
Ikävä kuulla syyskuisten puolella tapahtuneesta. :hug: Ei sellaista toivo pahimmalle vihamiehellekään...
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, kerron nla-kuulumiset sitten!
Jennynny ja neljäs 27+1