Terveisiä neuvolasta:
- Painoa tullut lähtöpainoon + 5,6kg,5 viikon aikana hurjat 600g/per viikko tullut!!
-Pissa yhdellä plussalla, lähti jatkotutkimuksiin.
- Turvotus +
- Verenpaine 107/66
- Sf mitta 28cm (perätila saattaa kasvattaa vähän mittaa kuulemma)
- Perätilassa kokeneen neuvolatädin mukaan ja oma fiilis viittaa siihen myös.
- Syke 142-159 ja liikkeet ++
- Hb 113
Eli kaikki aika hyvin. Painoa ei olisi tarvinnut tulla ja nyt otan itseäni niskasta kiinni kyllä.
Minulla onneksi hyvin mukava neuvolantäti, ei hötkyile liikaa ja tsemppaa vaikka ylipainoa onkin. Ymmärtäväinen ja kuuntelee herkästi asiani/huoleni sekä esittää itse kuntooni/terveyteeni liittyviä kysymyksiä ja on aidosti kiinnostunut. En voi valittaa.
Eilen sain pomolta soiton (jossa siis lopetin viime viikolla) ja hän tarjosi toisesta yksiköstä minulle täksi illaksi keikkavuoroa. Olin otettu kun sanoi että tietää että pärjään niiden liikuntavammaisten kanssa varmasti ilman perehdytystä koska olen monta vuotta toimunut liikuntavammaisten parissa. Eli minulle möhömahalle tarjotaan keikkaa ihan vieraasta paikasta
Jännittää hurjan paljon mutta uskon että menee ihan hyvin. Sanoin miehellekin että tosi hyvä tilaisuus saada jalka ovenväliin ajatellen äitiysloman jälkeistä aikaa jolloin käyn keikkailemaan.. Kiva juttu siis
Täällä siis kaikki ok. Niin, paitsi että sain lähetteen toiseen sokerirasitukseen :x Luulin että pääsen kuin koira veräjästä mutta en
No, ehkä ihan hyvä kun toi pissakin yhdellä plussalla.
Huomenna taas viikot poksuu, ihanaa. Mutta tänään pikkuinen 26+6 :heart: