Meitsilläkin oli tänään neuvola ja neukkutäti kertoi että tämä on sitten hänen viimeinen kerta mun kans kun jää eläkkeelle. Siis meillä ei ikinä oo ihan täysin menneet jutut yksiin ja oon häntä monasti miehellekin mollannut kun saa jotenkin tuntemaan oloni syylliseksi monessa asiassa ja on kauhean kärkäs sanomaan ja neuvomaan. Mutta tänään oli sitten tämä tuleva neuvolantäti kanssa paikalla ja enpä nyt tiedä sitten vaihtuuko parempaan. Hän "piti" tuon neuvolakäynnin ja tämä eläkkeelle jäävä terkka sit vain seuras taustalla. Tuntui ettei tuo oikein tiennyt mistään mitään ja kauheen varovasti koitti masuakin ja sai sf-mitaksikin ihan ihme lukemia. Pyysin tuon vielä oikean tädinkin mittaamaan uudestaan kun halusin kunnon vertailukohteen edellisiin lukemiin. Loppujen lopuks ajoin melki tippa linssissä sielä kotio kun tajusin et tuosta uudesta neukkutädistä ei varmasti ole sitten enää apua pulmatilanteisiin ja varmaan muuhunkaan jatkossa. Vaikka olenkin väliin niin kiristellyt hampaita tämän nykyisen tädin kanssa niin hän on sentään ottanut aina minut todesta ja ottanut asiat hoitaakseen (joskus liiankin kanssa). Tämä uusi täti oli sellainen ehkä 20-25v ja hyvä että uskalsi jutella mulle. Muutenkin jotenkin haluasin että neuvolantäti ois mua vanhempi ja kokeneempi. Neuvolaan ei tosiaan tarvis mun mielestä päästä töihin ellei ainakaan oo omia lapsia!!!! Mitä sellainen henkilö voi neuvoa joka ei ole raskautta/synnytystä/vauvan hoitoa itse kokenut?? Kysyn vaan?!! : /
Nukkumisesta ollut puhetta ja mä kans nukun tasan niin kuin nyt satun nukkumaan. Paras on musta kylkiasento silleen vähän mahallaan...polveen nojaten, mut selälläänkin nukun väliin. Sillon tosin täytyy olla jalat koukussa niin se hankaloittaa nukkumista kun ne jalat sit vaan rojahtaa aina sivulle.
Vitsit mitä suonenvetoja koko ajan jaloissa ja lonkissakin tuntuu vastaavaa. Ja niitä sukkapuikkokipujakin. Tänään ollut vähän sellainen olo että miten ihmeessä tässä jaksaa vielä jonkun 10 viikkoa? Mä olen muutenkin töissä kuullu monilta ihmettelyjä kun oon kuulemma niin ISO ja VALTAVA et alkaa jo ihan ärsyttään. Kai mä sen nyt itekin tiän. Näytän ihan siltä kun synnyttäisin ihan justiinsa.
Että tällainen valivali-viesti tänään. Ei mikään kauheen hyvä päivä ollu, mut kaipa se tästä...
Muisku rv 29+3
Nukkumisesta ollut puhetta ja mä kans nukun tasan niin kuin nyt satun nukkumaan. Paras on musta kylkiasento silleen vähän mahallaan...polveen nojaten, mut selälläänkin nukun väliin. Sillon tosin täytyy olla jalat koukussa niin se hankaloittaa nukkumista kun ne jalat sit vaan rojahtaa aina sivulle.
Vitsit mitä suonenvetoja koko ajan jaloissa ja lonkissakin tuntuu vastaavaa. Ja niitä sukkapuikkokipujakin. Tänään ollut vähän sellainen olo että miten ihmeessä tässä jaksaa vielä jonkun 10 viikkoa? Mä olen muutenkin töissä kuullu monilta ihmettelyjä kun oon kuulemma niin ISO ja VALTAVA et alkaa jo ihan ärsyttään. Kai mä sen nyt itekin tiän. Näytän ihan siltä kun synnyttäisin ihan justiinsa.
Että tällainen valivali-viesti tänään. Ei mikään kauheen hyvä päivä ollu, mut kaipa se tästä...
Muisku rv 29+3