ääh! Täällä kanssa yks joka alkaa olee aika kypsä pahoinvointiin. Edelleenkään ei laatta lennä. Eilen illalla juoksin taas vessaan, mutta pelkkää kakomista, mitään ei tullu ulos. Loppu illan istuin horkassa sohvalla ämpäri sylissä. Huoh!
dragonfly mä oon huomannu, että töissä olo helpottaa mun pahoinvointia. Meillä ainaki töissä on niin kiire, että en ehdi montaa kertaa päivässä miettimään miltä musta tuntuu. Töisssä tulee myös syötyä lasten kanssa niin tasaseen tahtiin, että maha ei pääse vahingossakaan tyhjäksi. Mutta tietenkään tää ei päde kaikkiin ja jos oksu lentää jatkuvasti, ni eihän sillon missään työkunnossa ole.
Mä onnistuin nappaamaan kanssa itelleni flunssan. Se lisättynä pahoinvointiin ni ei kyllä tullu mieleenkään mennä maanantaina töihin. Kävin hakemassa pari pv saikkua.
Mites muuten muut pahoinvoivat. Miten koette teidän olon vaikuttavan parisuhteeseen?
Täällä ainakin pinna on tosi kireellä. Mies ei ymmärrä, että en pysty touhuumaan ihan normaalisti, Vähättelee mun oloa. Eilenki suuttu kun en laskenu häntä golffaamaan 13h työpäivän päälle vaan pyysin kotiin auttamaan lapsen iltatoimissa
Ja seksielämä (ai mikä?) ei tulis mieleenkään alkaa touhuilee, ku yrjö kutittelee kurkussa kokoajan
namibihibibi (meniköhän edes nimimerkki oikein?
) Mua helpottaa mehujään imeskely. Ootko kokeillu? Samoin kylmä tuoremehu. Nesteytyminen on paljon tärkeämpää, kuin ruoka
Ei varmaan lohduta yhtään :/
h3n3 8+4