Onnea sarasofia!!
Mullakin tänään oireettomuuspv :O. Tuntuu kerrassaan kummaliselta kun ei ole yrjö lentänyt, en nukahda pystyyn, ei öklötä...Aloin jo epäilemään itsekkin...:ashamed:
Kkm;ssa oireita oli aluksi tosi vähän, sitten ne loppui tyystin. Vuoto alkoi vasta 11+3, sekin oli vain pientä tihruttelua ja neuvolan mukaan täysin normaalia. Oli kuitenkin sellainen olo ettei kaikki ole hyvin. Menin lääkäriin joka ultrasi.. Ja sieltä löytyi alkio joka vastasi viikkoja 7+1.
Tästä oppineena olen heti varpaillani jos näitä oireettomuuspäiviä tulee.. edellisessä raskaudessa kävin 8+6 ultrassa tsekkaamassa että kaikki ok. Ja nyt olen menossa tämän vkn pe. Tosin olen kyllä yrjönnyt vklna sen verran paljon että uskon kaiken olevan ok, mutta saapahan mielenrauhan. Toisaalta olen myös kokenut tuulimunan jossa oli voimakkaat oireet yrjöineen päivineen ja tuulimuna todettiin 9+1. Elämä on ihmeellistä!
Hormoonit heittää ja parisuhdekriisi kukoistaa..Meinasin jo epätoivoissani perua neuvolankin :'(. Alkaa vaan pahasti näyttää siltä että yh;na tämänkin lapsen hoidan :'(. Yllärivauva 7kk;n seurustelun jälkeen ei ehkä ole maailman paras juttu, mutta niin se asia vain on eikä se siitä muutu vaikka kuinka pohtisi ja murehtisi... Hukassahan mä oon, ei siitä mihinkään pääse. Rankkaa tämä tulee olemaan, 3v ja kohta 12v tytöt asuu mun luona, poika isällään joka mulla joka toinen vkl... ja nyt sitten vauva jonka isä ei näemmä ehkä olekkaan valmis :'(. Hävettää ja inhottaa... ( sori, tuli nyt avauduttua, on vaan "hitusen p fiilis" )