Joulukuiset

Suosituksia hyvästä fysikaalisesta aurinkorasvasta? Haluisin ruskettua sen läpi edes vähän ja ettei jättäisi niin kamalan valkoiseksi ihoa, vaikka tiedän että se on niiden tarkoitus....
Katoppa bion.fi. nuo 2 kpl taitaa tosin olla vaan kasvoille? Sain kosmetologilta yhden pienen testerin, en muista kumpi se noista oli mutta tykkäsin!
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Voi ei @*Tähtipölyä* onko sulla ollut jo nt ultra? Tai löytyykö kotoa doppleria? Mä varmaan yrittäisin päästä yksityiselle jos nt ultra ei olis pian, tai mites neuvolaan kuunteleen sydänäänet?
Ei ollut vielä, se on vasta ens viikolla. Dopplerilla kuvittelin ainakin löytäneeni sydänäänet mutta ei kai sekään mitään takaa. Oon miettinyt että varaisin viikonlopulle yksityiseltä ultran. Päivystyksestä sanoi, että vaikka he ultraisivat tänään niin voi silti mennä kesken viikonlopun aikana, että hänen mielestään ei nyt kannata. Vasta jos vuoto runsastuu ja tulee kipuja. Tää kätilö ei ollut kovin empaattinen...
 
Voi @*Tähtipölyä* ❤ Toivottavasti olisi vaaratonta ja pääsisit vaikka viikonloppuna käymään ultrassa! Ei oo kyllä kovin empaattinen kätilö ollut puhelimessa, tosi inhottavaa.


Täällä väsymys vaan jatkuu, eilen oli nlalääkäri. Hb vaan laskee, rautakuuria ei vielä patistanut aloittamaan mutta täytyy ite se alotella jo nyt. Mulla on aina ollut hb yli 140, nyt 126 tuntuu ihan liian alhaselta 😴🫠
 
Voi ei @*Tähtipölyä* . Ompa kurja vastaanotto päivystyksessä . Tollanen ei oo kyllä yhtään kivaa. Mä oon aina päässy näytille jos on ollut murhetta. Onko vuoto jatkunut? Jos sun istukka ois vaikka kohdun sulla niin sieltä voi tulla verta .
Vuoto ollut nyt ruskeaa, välillä enemmän välillä vain pyyhkiessä. Eli ei onneksi aktiivista vuotoa. Joo oon kans ymmärtänyt että moni on päässyt näytille samankaltaisten oireiden kanssa. Pahin kommentti oli mitä kätilö sanoi " etteivät ole kiinnostuneita tälläistä oireista". Mun mielestä yhtäkkinen kirkas vuoto on kyllä ihan hyvä tarkistaa 🤦🏼‍♀️
 
  • Surullinen
Reactions: Selis ja Nokare
@*Tähtipölyä* , kamala vastaanotto. Mullaki oli parissa viimeisessä raskaudessa, tuli mun mielestä törkeitä kommenttejaki ku soittelin samoista asioista. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja toivottavasti sielläkin miten voit/te?
Kiitos kysymästä❣ Ei kirkasta vuotoa enää, ainoastaan ruskeeta tuhrua ja välillä tulee enempi. Dopplerilla nyt aika ahkerasti kuunnellut ja luulen, että kyllä siellä vielä sydän jumpsuttaa ♥ Ehkä sitten vain harmiton vuoto mutta säikäytti ainakin pahasti, kun ei aiemmin tän kaltaista vuotoa ole ollut.
 
Kiitos kysymästä❣ Ei kirkasta vuotoa enää, ainoastaan ruskeeta tuhrua ja välillä tulee enempi. Dopplerilla nyt aika ahkerasti kuunnellut ja luulen, että kyllä siellä vielä sydän jumpsuttaa ♥ Ehkä sitten vain harmiton vuoto mutta säikäytti ainakin pahasti, kun ei aiemmin tän kaltaista vuotoa ole ollut.
Hyvä juttu tuo, eiköhän ollut harmitonta. Tottakai nuo säikäyttää ja mun mielestä pitäs päästä aina heti tarkistuttaa tilanne
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
@*Tähtipölyä* onpa ollut tökerö kätilö siellä. Mullekkin kyllä sanoivat kun kyselin rusehtavasta vuodosta, että jos muuttuu kirkkaaksi niin täytyy soittaa uudelleen. Tai vaikkei mitään olisi voinutkaan tuolloin tehdä kun soitit niin voi silti kohdata ihmisen empaattisesti ja AMMATTITAITOISESTI. höh.
Mutta kiva, että oot voinut dopplerilla seurailla ja oot saanut sydänäänet🥰❤
Ja toivotaan että oli vain ohimenevä juttu ja saat nyt vähän hengähtää🤗
 
  • Rakkaus
Reactions: *Tähtipölyä*
Tänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Vointi ok ja kesää vietetään esikoisen kanssa vielä kotona kunnes syksyllä alkaa uudet kuviot.🤗

Vatsa tuntuu pyöristyvän hyvää vauhtia, mutta rinnat kasvaa sitäkin kovempaa vauhtia, joten masu ei erotu niiden alta🤣😅 Tarviin kohta jonkun apuvälineen että jaksan kantaa noita meijereitä mukana.
 
Tänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Vointi ok ja kesää vietetään esikoisen kanssa vielä kotona kunnes syksyllä alkaa uudet kuviot.🤗

Vatsa tuntuu pyöristyvän hyvää vauhtia, mutta rinnat kasvaa sitäkin kovempaa vauhtia, joten masu ei erotu niiden alta🤣😅 Tarviin kohta jonkun apuvälineen että jaksan kantaa noita meijereitä mukana.
Täällä ihan sama. Muutoinki isot rinnat vaa turpoo iha mahottomiksi😅😅
 
Täällä ihan sama. Muutoinki isot rinnat vaa turpoo iha mahottomiksi
Jep...sitä jännitin jo etukäteen kun haavelin vielä raskaudesta, että mitenhän selviän rintojeni kanssa jos tästä kasvavat.😄
Esikoisen raskauden/imetyksen jälkeen tuli kaksi kuppikokoa pysyväksi lisää, katotaan kuinka käy nyt😅
Tsempit sinne kans asian tiimoilta🍉🍉😄
 
  • Haha
Reactions: _Sabe_
Ootteko käyttänyt kesällä fysikaalista aurinkorasvaa vai ihan "tavallista"? Luin, että raskausaikana suositellaan käyttämään fysikaalista. Onko kellään suositella mitään hyvää aurinkorasvaa
Käytin alkuun vaan tavallista mut nyt kun pitää laajemmalle alueelle laittaa niin enemmän fysikaalista. EY aurinkosuojasuihketta ostin kun oli tarjouksessa. Kunnolla pitää levittää ettei jätä ihoa valkoiseksi mut pieni määrä riittää isolle alueelle niin ihan tyytyväinen oon toistaiseksi ollut.
 

Yhteistyössä