Nt-ultrassa käyty, kaikki hyvin huh että jännitti! Laskettu aika vähän aikaistui, eli tänään koon perusteella onkin jo 12+4 ja laskettu aika 23.12. jos joku listaa päivittää, niin synnytyspaikka Sairaala Nova.
Katoppa bion.fi. nuo 2 kpl taitaa tosin olla vaan kasvoille? Sain kosmetologilta yhden pienen testerin, en muista kumpi se noista oli mutta tykkäsin!Suosituksia hyvästä fysikaalisesta aurinkorasvasta? Haluisin ruskettua sen läpi edes vähän ja ettei jättäisi niin kamalan valkoiseksi ihoa, vaikka tiedän että se on niiden tarkoitus....
Ei ollut vielä, se on vasta ens viikolla. Dopplerilla kuvittelin ainakin löytäneeni sydänäänet mutta ei kai sekään mitään takaa. Oon miettinyt että varaisin viikonlopulle yksityiseltä ultran. Päivystyksestä sanoi, että vaikka he ultraisivat tänään niin voi silti mennä kesken viikonlopun aikana, että hänen mielestään ei nyt kannata. Vasta jos vuoto runsastuu ja tulee kipuja. Tää kätilö ei ollut kovin empaattinen...Voi ei @*Tähtipölyä* onko sulla ollut jo nt ultra? Tai löytyykö kotoa doppleria? Mä varmaan yrittäisin päästä yksityiselle jos nt ultra ei olis pian, tai mites neuvolaan kuunteleen sydänäänet?
Voi ei, todella paljon tsemppiä epätietoisuuteen13 viikko alkoi eilen ja ajattelin, että voisi alkaa pikkuhiljaa jo luottamaan tähän. Nyt aamulla sit hulahti kunnolla kirkasta verta ja yksittäinen pieni hyytymä mukana. Eivät kuitenkaan ota päivystykseen vastaan. Epätietoisuus on kauheeta
Vuoto ollut nyt ruskeaa, välillä enemmän välillä vain pyyhkiessä. Eli ei onneksi aktiivista vuotoa. Joo oon kans ymmärtänyt että moni on päässyt näytille samankaltaisten oireiden kanssa. Pahin kommentti oli mitä kätilö sanoi " etteivät ole kiinnostuneita tälläistä oireista". Mun mielestä yhtäkkinen kirkas vuoto on kyllä ihan hyvä tarkistaaVoi ei @*Tähtipölyä* . Ompa kurja vastaanotto päivystyksessä . Tollanen ei oo kyllä yhtään kivaa. Mä oon aina päässy näytille jos on ollut murhetta. Onko vuoto jatkunut? Jos sun istukka ois vaikka kohdun sulla niin sieltä voi tulla verta .
Kiitos kysymästä Ei kirkasta vuotoa enää, ainoastaan ruskeeta tuhrua ja välillä tulee enempi. Dopplerilla nyt aika ahkerasti kuunnellut ja luulen, että kyllä siellä vielä sydän jumpsuttaa Ehkä sitten vain harmiton vuoto mutta säikäytti ainakin pahasti, kun ei aiemmin tän kaltaista vuotoa ole ollut.@*Tähtipölyä* , kamala vastaanotto. Mullaki oli parissa viimeisessä raskaudessa, tuli mun mielestä törkeitä kommenttejaki ku soittelin samoista asioista. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja toivottavasti sielläkin miten voit/te?
Hyvä juttu tuo, eiköhän ollut harmitonta. Tottakai nuo säikäyttää ja mun mielestä pitäs päästä aina heti tarkistuttaa tilanneKiitos kysymästä Ei kirkasta vuotoa enää, ainoastaan ruskeeta tuhrua ja välillä tulee enempi. Dopplerilla nyt aika ahkerasti kuunnellut ja luulen, että kyllä siellä vielä sydän jumpsuttaa Ehkä sitten vain harmiton vuoto mutta säikäytti ainakin pahasti, kun ei aiemmin tän kaltaista vuotoa ole ollut.
Täällä ihan sama. Muutoinki isot rinnat vaa turpoo iha mahottomiksiTänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Vointi ok ja kesää vietetään esikoisen kanssa vielä kotona kunnes syksyllä alkaa uudet kuviot.
Vatsa tuntuu pyöristyvän hyvää vauhtia, mutta rinnat kasvaa sitäkin kovempaa vauhtia, joten masu ei erotu niiden alta Tarviin kohta jonkun apuvälineen että jaksan kantaa noita meijereitä mukana.
Jep...sitä jännitin jo etukäteen kun haavelin vielä raskaudesta, että mitenhän selviän rintojeni kanssa jos tästä kasvavat.Täällä ihan sama. Muutoinki isot rinnat vaa turpoo iha mahottomiksi
Ihan tavallista oon käyttäny joka ikisessä raskaudessa.Ootteko käyttänyt kesällä fysikaalista aurinkorasvaa vai ihan "tavallista"? Luin, että raskausaikana suositellaan käyttämään fysikaalista. Onko kellään suositella mitään hyvää aurinkorasvaa
Käytin alkuun vaan tavallista mut nyt kun pitää laajemmalle alueelle laittaa niin enemmän fysikaalista. EY aurinkosuojasuihketta ostin kun oli tarjouksessa. Kunnolla pitää levittää ettei jätä ihoa valkoiseksi mut pieni määrä riittää isolle alueelle niin ihan tyytyväinen oon toistaiseksi ollut.Ootteko käyttänyt kesällä fysikaalista aurinkorasvaa vai ihan "tavallista"? Luin, että raskausaikana suositellaan käyttämään fysikaalista. Onko kellään suositella mitään hyvää aurinkorasvaa