varhaisultrasta, itse olen käynyt yksityisellä ennen ekaa neuvolaa ja vasta sen jälkeen varannut neuvola-ajan, kun on varmistunut, että siellä tosiaan on joku kasvamassa. Siellä lähinnä selviää, minne alkio on kiinnittynyt, sykkiikö sydän jne, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa, voidaan poissulkea tuulimuna, kohdunulkoinen, rypäleraskaus jne. Ei kannata mennä ennen kuin on rv8 eli n. 7+1 menossa, että syke varmasti saataisiin näkyviin. Jännittää jo etukäteen...
Onnea matkaan ja tervetuloa taas uusille plussanneille ja paljon haleja menetyksen kokeneille :hug:
Julia, joo voihan olla vaan sattumaa. Huonovointisuus on sitä luokkaa, että en kyllä töissä pystyis olemaan kunnolla. Onneksi on tää viikko lomaa. En viimeksikään oksentanut kertaakaan, mutta koko ajan kuvotti kamalasti ja olin superväsy. Nyt sama meininki. Ei tiedä, miten päin olisi. Hyvä olo vaan silloin kun syö...ja siitäpä tulikin mieleeni, olisko mitään hyviä vinkkejä, mitä pikkupurtavaa kannattaisi pitää mukana töissä ja esim. yöpöydällä?
k&pikku-ruu 6+2