Voi tytöt tätä alun epävarmuutta
Korallille halaus.
Kaikille kovasti onnea matkaan ja pitää vaan ajatella, että käy miten käy niin niin on tarkoitettu. Mä kävin tänään aamulla uimassa ja on ollut sen jälkeen ihan kamala olo koko päivän. Oon vaan makoillut ja nukahdellutkin. Mitä lie tämäkin olo. Kipuja ei onneksi ole. äh. Toivottavasti on merkki sitkeästä raskaana olosta. Edellisenä raskausainaka en jaksanut tehdä yhtään mitään oloni kanssa ja nyt olin kovasti toivonut, että jaksaisin kuntoilla.
Onnea uusille plussanneille! :flower:
Raskaustesteistä, jos ei tarkkaan tiedä, milloin on ovuloinut/hedelmöittynyt, niin voi hyvinkin olla, että ovulaatio on ollut aikaisessa ja sen takia ihan tavallisetkin testit näyttää plussaa jo hyvissä ajoin ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Näin mä ainakin uskon ja lisäksi se hedelmöityneen munasolun matka kohtuun ja kiinnittyminenkin voi vaihdella muutaman päivän ja siis myös hcg eritys alkaa silloin eri aikaan. Ja on varmasti myös ihan henk koht eroja raskauksissa, miten nopeasti hcg nousee ja mille tasolle ja sen takia kaksi täsmälleen samana päivänä ovuloinuttakin voi saada eri päivinä viivat aikaiseksi testiin. Vai mitä tytöt?
-k & roo