jolia, noi vihlasut on ihan normaaleja ja kuuluu alkuraskauteen. tietysti jos ne menee liian kipeiksi niin kannattaa lääkäriin mennä. mulla on ihan samanlaisia vihlasuja, etenkin just ylösnoustessa ja öisin monesti asentoa vaihtaessa. joillain kuulemma tulee kova vihlasu aivastaessa =)
tosta pissahädästä tuli mieleen se että mä en oikein voi minnekkään sellasen luo mennä kelle en missään nimessä voi raskaudesta vielä kertoa kun joudun ihan tosi pissalla ramppaamaan ihan kokoaika ja siis niin usein että ei kyllä jää arvailujen varaan että mistä on kyse, samoin etenkin iltasin maha on niin turvonnut että melkein loukkauksena ottaisin sen jos joku ei luulisi minun olevan raskaana.
nyt on alkanu se ihana ällötys joka alkaa missä tahansa milloin tahansa ja sillon saa miettiä että mihin oksentaa, vielä ei onneks oksennus ole tullut mutta sen verran pahaolo tulee että on todella vaikeaa lähteä minnekkään. yöt on melkoista helvettiä mulla......nyt jo
!! asentoa en meinaa löytää ollenkaan, turvonnu maha vaikeuttaa niin paljon. selällään en voi nukkua kun se käy jollain ihmeen tavalla oikeaan jalkaan,kyljellään kun nukun niin tuntuu että maha on huonosti, mahallaan jos olen yhtään niin tulee tosi paha olo ja näitten takia herään joka kerta kun vaihdan asentoa samoin pissalle herään ainakin sen kaksi kertaa. tässäpä oli nyt tämmönen pieni valitus
lisää on luvassa
viikkoja luultavasti näillänäkymin kohta se 6 :heart: