Heippa taas,
Täällä ollaan vielä lähes oireettomia..no, pitkin päivää iskee väsy-kohtauksia ja varsinkin iltaisin silmiä painaa kivasti, iltaa kohti alkaa pienen pieni etominen, syömisen jälkeen olo on joka kerta ihan kuin olisi syönyt liikaa ja mahassa on aika paljon noita vihlomisia..niin ja hetkittäin huomaan hajuaistin herkistyneen. Aikalailla samanlaisia siis kuin esikoisesta tasan vuosi sitten, tosin eivät vielä ollenkaan yhtä voimakkaina. Selvisin silloin van kerran oksentamalla, mutta etova olo vaivasi pitkin päivää, varsinkin iltaisin olla sohvalla purtava huulta ja suljettava silmät, kun etoi niin kovasti. Ja vappuakin jaksoin nousta juhlimaan sängyn pohjalta vasta puolen yön jälkeen.
Mä olin jotekin ihan varma, ettei tämä kyytiläinen pysyisi mukana näin pitkään ollenkaan ja nyt päivä päivältä alkaa vasta hahmottumaan se ihana ajatus, että me tosiaan ehkä saadaan toinen ihana vauva <3 Pikkuiselle Eliakselle vielä pienempi sisko tai veli!
Mun pitäisi myös varailla yksityiseltä varhaisultra-aika. Miten musta tuntuu, että kun vuosi sitten niiden hintoja kyselin, olivat kaikki päälle 100,-, mäkin maksaisin mielelläni kyllä siitä vähän vähemmän!
Pitääkin varmaan kartottaa vielä uudelleen tätä lähiseudun tarjontaa (Keski-uusimaa). Mutta siis..aion varhaisultraan vasta parin viikon päästä, toiveena nähdä silloin sydämen jo sykkivän.
Niin joo, ja mut voisi varmaan myös lisätä tuonne odottaja-listaan? Eli Lurde, synnärinä ehdottomasti tälläkin kertaa HYS, LA on luultavasti 9.12. ja toinen tulossa.
Nyt pitää alkaa googlettamaan mitä toi keltarauhasen tuikkiminen on