Miten ihmeessä voi nyt jo näyttää raskaustesti plussaa...kun mä olen laskeskellut, että jos meillä on tärpänyt niin ois LA 12.12...eli siis yhden päivän ero vain...mitä mieltä muut on?Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:Hei vaan kaikille! Täällä eräs "yllätysplussan" saanut (niin paljon kuin plussan saaminen voi olla yllätys mikäli ei ole kokenut neitseellistä sikiämistä ). LA 11.12. ja synnäri KOS. Kakkosta odotellaan... olo on kyllä niin epäuskoinen ja pelkään vaan että jotain käy :|
Luinkin tuosta aiheesta lisää muualtaAlkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:Miten ihmeessä voi nyt jo näyttää raskaustesti plussaa...kun mä olen laskeskellut, että jos meillä on tärpänyt niin ois LA 12.12...eli siis yhden päivän ero vain...mitä mieltä muut on?Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:Hei vaan kaikille! Täällä eräs "yllätysplussan" saanut (niin paljon kuin plussan saaminen voi olla yllätys mikäli ei ole kokenut neitseellistä sikiämistä ). LA 11.12. ja synnäri KOS. Kakkosta odotellaan... olo on kyllä niin epäuskoinen ja pelkään vaan että jotain käy :|
Voisko jo näyttää plussaa testi jos sen tekis nyt ja mitkä on luotettavimmat testi mitä saa kaupoista/apteekeista?Mulla menkat pitäs alkaa 8.4??