Hei, pitkästä aikaa! :wave:
Olen käynyt, kyllä lukemassa näitä juttuja, mutta kun aloitan kirjoittaa, niin poitsu keksii jotain, millä saa äipän huomion itseensä. Nyt nukutaan päikkäreitä, niin ehkä jotain ehdin kirjoitella.
Meillä oli eka neuvola tänään ja me oltinn koko perhe sitten siellä. Lippusia täyteltiin yms. Aamu oli kyllä tuskainen kun piti sinne saakka pidätellä sitä pissaa, et saivat otettua sen 4h pissan.
Juteltiin myös esikoisen synnytyksestä ( joka oli aika kamala kokemus), ja terkka päätti, että mulle kannattaisi tehdä synnytystapa-arvio sit siellä lopussa. Mun täytyy varmaan siitä vielä puhua, että jos mä pääsisin vielä pelkopolillekin, kun tuo synntys kauhistuttaa ja maha menee sekaisin pelkästä ajatuksestakin. Nytkin kun kirjoitan tätä ni kädet melkein rupee tärrää.
No seuraava aika olisi kahden viikon päästä lääkärille, joka siis myös kuulemma useimmiten ultraa, kun laitteet on. Tosi kiva, kun ajattelin, että vois käydä yksityisellä ,jos eka ultra ois vasta np-ultra.
Meillä vahtuu sitten kesällä terkkakin, kun nykyinen jää äityislomalle. Toivottavasti uusi olisi yhtä mukava kuin tämä nykyinen.
Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään, mutta mies varmaan tänään kertoo pomolleen, niin pääsee paremmin noille neuvola käynneille mukaan. Mites teillä muilla, käykö miehet teidän kanssa tuolla neuvolassa?
Bamse Onneksi kaikki hyvin! :hug:
Oona :hug: Täällä pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, jotta pikkukaveri olisi voimissaan menossa mukana!
Ikäerosta. Meille tulee ikäeroa tämän esikoisen välille 1v7kk . Tuntuu tosi pieneltä tuo ikäero.
Ja veriseuloista. Enköhän mä ne ota.