Heipä hei sunnuntaihin! :heart:
Nallekarkki, täällähän nämä juurikin puidaan. Oli mullakkin aika heti plussan jälkeen pari pakokauhun päivää, kun yhtäkkiä vaan ajattelin että sitten meillä pyöriikin täällä kolmas pyörä ja en voikaan lähteä mihin huvittaa millon vaan ja tämmöstä ihan tavallista. Sitten yhtäkkiä huomasin, että niin noh..eipä tuota nytkään tuu missään pyörittyä että B) Sit se menikin ohi. Veikkaan, että nämä liittyy myös noihin väsymyksen tunteisiin. Mulla on alkanut iskemään tuota väsymystä aika yllättäin, tai nyt vasta huomasin. Tänä aamuna ei vaan meinannu millään käynnistyä, vaikka menin töihin jne. Oli vaan tosi väsynyt olo ja mietin, että mulle ei taida enää riittää se perusunimäärä mikä ennen riitti. Otin eilen tunnin torkutkin, joten sillä vähän ihmettelinkin. Pitää vaan ottaa huomioon tämäkin.
Nyt on kyllä tosi hyvä fiilis ja oon tästä raskaudesta aika intona. Oon tilannu ne masutuubit ja parit rintsikat sekä kaupastaki ostin ne parit vielä. Pitäs se flexibelt hankkia, mulla on tänään ollu ainakin niin pömpöllään maha ettei tolkkua. Lisäksi saa useammin töissäki rampata pissalla..onko teillä muilla se alavatsa sen verran turvonnu, että se navan kohtakin sitten jotenkin on turvonnut?
Noista "supistelun tuntuisista vatsakivuista", tai mitenkähän joku taisi tuossa viime sivulla olla huolisaan. NIin on mullakin semmoisia, että tuntuu niinku ois koko vatsa ihan tiukalle puristunu. Mutta huomasin taas, että tuo mun lämmitetty vehnätyyny jotenki "laukasee" tai auttaa . Jotenkin iltasin mulla on noita, sit päivisin on tuota menkkaoloa ja sit töissä ei oikein voi vehnätyynyjä ruveta lämmittelemään niin siinä mielessä inhottavaa. Noh, mulla auttaa lämmin, joten helpolla sitä pääsee vielä :heart:
Tuli vielä noista tunteista mieleen, että miehet ne kans varmaan käy ihan samoja juttuja mielessä. Onhan se aika mullistavaa, varsinkin kun esikoista odottaa.
-metsis 6+0 poks!