***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

  • Viestiketjun aloittaja ylläripylläri
  • Ensimmäinen viesti
Murunen mä en ole oksentanut enkä edes yökkinyt ;) Lähinnä mulla on semmonen kestokrapulaolotila eli yleisesti vaan kökkö mutta ei oksennuta!
Tänään tosiaan ollut tuon olon puolesta aika hyvä päivä,eilen taas oli huonompi!

Ja masussa ei tunnu edelleenkään miltään
:whistle: Ei ole repinyt tosiaan kuin yhtenä päivänä koko raskausaikana :whistle: Nooh,huomena olen heti aamusta viisaampi masukin suhteen ;)
Toivottavasti kaikki hyvin kaikesta huolimatta :heart:
 
Yövalvomisista ja muista kun on ollut puhetta... itselläni ei ole ollut painajaisia tai kummallisia unia, mitä nyt yhtenä yönä näin unta että vauva tuli ulos. En ole nähnyt edes vauvasta unia. Tosin voi johtua siitä että kyseessä toinen lapsi. Ekasta näin tosi omituisia unia ja erityisesti kaikista existä :LOL: Mikä ei liene kovin epätavallista.
 
murunen mä taas en ole oksentanut muissakaan raskauksissa niin en osaa pitää sitä minään mittapuuna...en tosin kyllä muista masun kipotuksiakaan vaikka edellisestä raskaudesta niin vähän aikaa :whistle:
Onkohan mulla paikat niin väljänä vielä ettei mitään tunnukaan...edellisestä raskaudesta tosiaan sen 6kk :D
 
Murunen: Myöskään minä en oo oksentanu kertaakaan, en edes käyny yökkimässä. Mulla on kans ollu toi Jennylin kuvaama 24/7 krapula öllötys olo. Tosin sekin on nyt hävinny. Ensimmäisestäkään lapsesta en odotusaikana oksentanu kertaakaan. Mä oon niin kade teille kaikille jotka jo pääsettä tai oletta päässeet ultraan ja kurkkaamaan masuasukkianne. Täällä saadaan vielä pitkä tovi ootella moista... :ashamed: Täytyy vain toivoa että kaikki olisi sit hyvin kuitenkin tuolla masumatkustajalla... =) Kaikki raskaudethan ne on erinlaisia. Ja mullakin on tosiaan olo etten ois koskaan ennen ollutkaan raskaana. Edellisestä synnytyksestä tulee kohta 2 vuotta. Esikoinen on syntynyt 06/08. Mutta nyt mun täytyy lähteä töihin muutamaksi tunniksi. Mummu saapuu hoitamaan sairastavaa lasta, niin olin tämän päivän osittain sairaslomalla ja osittain sit töissä. :D

liinukka83 ja pikkunen 8+2 :heart:
 
murunen joo väsymys on ihan älytön ja se on ollut aina mun ns. pahin raskausoire! Tehot on tosiaan puolet normaalista ja tuntuu että ihan se että saan lapset hoidettua on jo tarpeeksi! Koti on ihan retuperällä :ashamed: Päiväunia tuli nukuttua alkuun joka päivä,nyt en ole ehtinyt nukkumaan. Illalla sitten kaadunkin tosi aikaisin sänkyyn enkä jaksa katsella elokuvia tmv.

Mulla taas on tyttöolo ja en osaa oikein selittää miksi :D Se on vain sellainen vaisto ja tunne tuolla sydämessä ;) Olokin ehkä hieman erilainen kuin poikaraskauksissa!
Mulla on siis aina ennen ollut poikaolo ja kaikki 3 lastani on poikia ;) Nyt onkin jännää nähdä onko tämä mun tunne totta vaiko kenties vain toiveajattelua ;)
 
mulla ollu aina samanlaiset olot,tuloksena 2tyttöä ja yks poika.päikkäreitä ei kerkiäis nukkumaa vaik haluaiski,ei oo tosin oikee ollu tarvettakaa sellaselle,vielä.ehkä se isompi väsymys alkaa vasta viikkojen päästä.
 
Täälläkään ei ole tarvinnut oksennella kertaakaan, kuin myös edellinen raskaus oli samallainen ettei pahoinvoinnista tietoakaan.
Tänää käytiin neuvolassa puhelintunnilla kyselemäs et onkos noi poitsun näppylät vesirokkoa vai mitä. ja samalla kyselin kun tullut veristä vuotoa että pääseekö terveyskeskuksen kautta ultraan mutta eipä siinä, täytyy vaan odotella ens viikon neuvolalääkäriä jos ei nyt suurempia vuotoja tule. Sydänääniä koitti kuunnella mutta ei vielä löytänyt. Huh pitkä aika ens keskiviikkoon jännätä että vieläkö masuasukki elossa ja mukana.

Poikaolo kyllä täälläkin kun samallainen kuin edellinen raskaus.
Toisaalta kai enemmän poikaa toivoisin kun kaikki olisi jo valmiina. Tosin olisihan se mukava päästä ostelemaan tyttöjen vaatteita. Mutta kumpi vain tervetullut tietysti. :)
 
:'(
oikein osui taas jälleen omat vaistot.. ei näkynyt sykettä ja pikkuinen oli pari viikkoa pienempi mitä nyt olisi viikkoja. Nyt vaan odotellaan polille aikaa tyhjennykseen.. ei sanat riitä kuvaamaan tätä tunetta. Sitä ajattelin ttä tämä ois tällä kertaa helpompaa kun on osannut vlmistautua ja yksi samanlainen tapaus takana, mutta ei...
 
Omaa napaa:
Pahoinvointi hellittäny sen verran, että enää ei tarvi oksentaa joka päivä eli satunnaisesti on hyviä päiviä :) Turvotusta löytyy ja helteet ei ainakaan helpota ja vielä se että juominen tosi nihkeetä, ku jos tempasen vaikka lasillisen vettä kerralla, menee seuraava tunti siihen että taistelen oksennusta vastaan :( Oon sit koittanu jatkuvasti lipittää pikkasen kerralla nestettä. Mun maha on VALTAVA!!! Tätä ei peitetä enää millään :/
Huomena olis nt-ultra, jänskättää!!!! Seulaan ei osallistuta, mutta käyään kurkkaan, että pikkusella kaikki hyvin :heart: Tuntu kyl hassulta täytellä noita sairaalan lappuja ja miettiä lapsen nimeä hätäkastetta varten jo tässä vaiheessa.

Ootteko muut kertonu jo tuleville isosisaruksille? Meijän ei ollu tarkotus vielä kertoa, mutta olin pahoinvoinnin takia niin huonossa kunnossa, että poika alko huolestua, joten päätimme kertoa ja toisaalta haluttiin kertoa ite ennenku joku muu lipsauttaa, ku mun masu tosiaan jo niin pömppis :LOL: Meijän 6v alkoi uutisen kuultua kyynelehtimään, että hänen elämänsä suurin haave on toteutunu. Hänestä tulee isoveikka :heart:

Halit ja tsempit kaikille :heart:

Metsäneläin 11+1
 
Danjuska Kovasti voimia :hug:

Murunen Ei oo täälläkään tarvinnut oksentaa, niinkuin ei viime raskaudessakaan. Aamuisin on tosi hyvä olo ja päivälläkin. Illalla tulee ruoan jälkeen paha olo. Varsinkin jos syön jotain raskasta. Niinku tänään grillimakkaraa.... Nyt ällöttää.

Turvotus Masua turvottaa iltaisin ihan järkyttävästi. Vois luulla, että oon pidemmälläkin. Pitää varmaan kohta alkaa kaivaa mammavaatteita esille.

Mulla oli eka neuvola tänään. Ei mitään ihmeitä. Seuloihin ei osallistuta, ei osallistuttu viimekskään. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Neuvolantätin mukaan la 26.12., mutta omien laskujen ja varhaisultran tuo 30.12.

Mandy ja pallero 8+0
 
Omaa napaa; Lääkärineuvolassa käyty, kaikki kunnossa! Paino tippunnu 1,5kiloa ja sykettä kuunneltiin, syke 161 Huh kun helpotti! Seuraava neuvola on vasta juhannuksen jälkeen, mut neuvolatätsy lupas et voin jo aiemmin mennä kuunteluttaa sykettä johonkin väliin.

Huomenna ultraan!

11+3
 
Danjuskalle voimia! Kestääkö tyhjennykseen pääsy kauan? Toivottavasti ei, tuntuu tosi kurjalta sun puolesta että näin kävi uudelleen.

Mun omat fiilikset on kyllä ihan samat, että ei tuolla mahassa voi elämää olla. Toivottavasti olen väärässä. Maanantain ultra jännittää jo nyt.

Väsymyksestä: se on ainoa raskausoire joka mulla ei ole vielä mennyt ohi, parantunut kyllä niin että en ole ihan töttöröö koko päivää ja välillä en edes nuku päiväunia. Ai niin, onhan mulla oireena myös hengästyminen ja korkea syke, mutta se johtuu varmaan siitä kun hemoglobiini on niin paljon pudonnut.

donter 10+5
 
Donter: Jos oikein hyvä tuuri käy ( jos sitä voi nyt noin tässä tilanteessa sanoa) niin huomenna pääsen, mutta luultavasti menee maanantaihin... alakuloinen vkl tiedossa :/

Kiitos kaikille.. kunhan tästä taas vaihteeks jaloilleen päästään niin leuka pystyyn ja eteenpäin. Nyt on vahva tunne että kyllä meille kolmas vielä joskus tulee, vaikkakin olin jo hetken sitä mieltä että meidän mukelot on nyt saatu.
 

Yhteistyössä