Heippa kaikille!
Meillä on tuo alkuraskauden ultra kunnan puolesta 11+0-13+6, samassa se seulonta jos haluaa. Ja kaksi viikkoa etukäteen pitäis käydä verikokeet ottamassa, jotta ehtii tiedot päivittyä koneelle. Eiköhän nuo tutkimukset kuitenkin suht luotettavia ole, jos ne nappaa vaikka sen 85 prosenttiakin kromosomipoikkeavuuksista..voihan olla, että sitten jos ne tehdään samana päivänä, niin on vaan tarkempi esimerkiksi. Mutta käytännössä suurin osa reippaasti tunnistetaan, mikä on jo pelklästään hyvä juttu tulevaisuuden kannalta. Osalle tulee turhia, osalle pitäis hälyttää muttei hälytä..mutta jos kuitenkin aika hyvin saadaan poimittua tuolta ne avuntarvitsijat, niin silloinhan asiat on hyvin =) Meillä on niin, että se niskaturvotus mitataan tossa samalla, jos haluaa..ja se ntuloksen saa heti, koska ne tiedot on päivittyny verikokeistakin jo koneelle.
Täällä on kahvinjuonti kyllä loppunut ihan seinään, ei vaan tee enää mieli. Ja kun loppu se työharjottelu, niin ei tartte senkään puolesta enää teeskennellä että kiinnostaa juoda kahvia 2xpäivässä B) Ja iltapahoinvointi on palannut..jännästi se tulee aina sen jälkeen kun oon syönyt iltapalan. Liekö liittyy sitten siihen, että ehkä väsyttää (vaikkei erityisemmin väsyttäis) ja sitten kun syö siihen päälle. Noh, joka tapauksessa..eilen meinas tulla iltapalat ulos ja rannekkeet on taas käytössä.
On kyllä melkosesti ollut kissanpäivät, kun on saanut nukkua aamulla jopa seitsemään! Ja päivälläkin oon puolen tunnin tirsat ottanut, tai vähän pitemmätki. Mulla on tämä väsymys nyt suurin oire, vaikka onhan noita vatsatuntemuksia monenlaisia. Mutta enää ei jotenki huoleta, kun kuitenki tuo varhaisultra mulla oli tossa 8+1 ja sydän sykki, niin silleen kiva nyt..ja kun ei ole vuotanut enää mitään. Mulle se neuvolan täti sanoi, että sitten ottaa yhteyttä jos tulee kirkasta saman verran kuin ois menkat..mutta mullahan jäi lähinnä paperiin vähän jotain ruskeaa.
Mulla on se iän puolesta yks sokerirasitus sitten joskus oliko rv 26 tai jotain semmosta. Aika suuri osahana tuohon yhteen joutuu, kun siinä oli ikärajana 25v synnyttäessä. Tosin ei kai tuokaan välttämättä mikään ihan pakollinen ole, mutta sama kait se on käydä.
Noista turvotuksista..join eilen enemmän vettä ja tänä aamuna puntari näytti ihan normaalia..eli -2.5kg nestettä pois ihan sillä, että join vettä. Jotenki hassua.
-metsis 8+3
p.s. jotenki tässä mietin eilen koiria käyttäessä että kohta tämä on jo "julkista" hommaa. Onhan meillä lähipiiri tietoinen, mutta muillekin ystäville jne vois kertoa ym. Ja mulla varmaan vatsa alkaa näkymään, kun nytki näkyy..siis T u r v o t u s. Joten jos itse vatsa kasvaa+turvotus, niin voi hyvänen aika..Tavallaan on ollut kiva, että tämä on ollut eka mun ja miehen juttu, sitten pieni lähipiiri ja että jotenki ehtii valmistautua sitten että jossain vaiheessa se on muidenki juttu tavallaan kun näkevät.