Moikka!
Ihania ultrauutisia teillä!
Ultrataanko teitä useestikin neuvolakäynnillä? Voi kun meilläkin. Joskus joku hoitsu tokaisi, että jos ei sykettä tunnu löytyvän (esikoisen kohdalla siis tämä tuli kerran esille) niin voihan sitä sitten ultratakin. Jäin vaan tuumailemaan, että jos sellanen värkki on sinne ostettu, niin eikö sitä voisi käyttää. ehkä se jotenkin kuluu käytössä, ei voi maallikko tietää.
Muutenkin on ihan vaiheessa tuo miettiminen, että mitä sitten, jos jotain poikkeavaa ultrissa ja veriseuloissa löydettäisiin. Vähän niin, että mietitään sitä sitten, vaikka sittenhän yleensä EI ole kovin paljoa aikaa miettiä. Hmm.
Painoa ei ole vielä tullut lisää, mutta maha tuntuu kyllä vähän liian pömpöltä. Asiaanhan
voi vaikuttaa se, että oon karpannut noin vuoden ja nyt oon kyllä vähän antanut piutpaut kaikille ja ahtanut välillä kamalasti pastaa ja sellasta. Ikään kuin, että enää ei tarttis laihduttaa, kun on raskaanakin. No, yritetään pitää kohtuuden rajoissa tää syöminen. Karppaus on sinänsä tosi jees, kaikki epämääräiset mahatuntemukset on ollu historiaa jo kauan
Annimanni, toivottavasti sulla on kaikki kuitenkin hyvin!! Mulla oli esikoisen kanssa jossain kolmannen kk:n alussa ihan kirkasta vuotoa yks aamu, mutta se loppui samantien, eikä ollut vaarallista. Pelästyin kyllä ihan kauheesti ja jäin kotiin odottamaan keskenmenoa. Oli kyllä kovin kiva ootella pari viikkoa ultraa pelko persuksissa, ajattelin että syteen tai saveen, tätä asiaa ei voi kontrolloida. Pidän peukkuja!
Metsätähtönen täälläkin nenäkannutellaan, se on mainio värkki. Jos sulla on ihan hengenahdistusta, niin kysy toki neuvolasta apua. Jossain kommentoitiin tämä klassinen, että on pienempi paha hoitaa äidin pahaa allergiaa, kuin ajatella niitä mahdollisia pieniä määriä, mitä lapsen verenkiertoon niitä mömmöjä joutuu.
Nyt antamaan pojalle makaronilaatikkoa = katsomaan, kun se levittelee sitä pitkin lattiaa.
Lillikka ja olinkohan mä nyt 8+2..