***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

  • Viestiketjun aloittaja ylläripylläri
  • Ensimmäinen viesti
Halitus kaikille pahoinvoiville :hug:
Ja annimannille myös iso :hug: Toivottavasti masussa kuitenkin kaikki hyvin :heart:
Onnea myös hyvistä nt-ultrakuulumisista :heart: Hurjaa että osa jo nuin pitkällä!!

Täällä ilmoittautuu myös yksi känkkäränkkä :kieh: :whistle: :D Samoin kuin ylläripylläri niin minä olen ollut myös noissa aikaisemmissa poikaraskauksissa elämäni kunnossa ja niin tasapainoinen! Voisin sanoa että raskaus on ollut parasta aikaani hyvinvoinnin suhteen! Iho on ollut hyvä ja jotenkin selainen hehkuva ja onnellinen olo!
Mutta nyt täytyy kyllä sanoa etten tunne oloani millään tavalla hehkeäksi ja kauniiksi :whistle: Ihoon on tullut finnejä ja tukka rasvoittuu. Olen väsynyt ja kireä kuin ampiainen :/ Näky peilissä ei ole todellakaan mikään ruusuinen |O Josko tämä siis minullakin sitä tyttöoloa vahvistaisi ;)

Voi kun mä en muista nimimerkkejä :ashamed: Joku kuitenkin kyseli hikoilusta...täällä löytyy yksi tuskanhikinen :wave: Ensimmäiset viikot palelin mutta nyt palelu on vaihtunut hikoiluksi ja juurikin tuskaiseksi sellaiseksi!

Muuten tuntuu että pahin väsymys olisi hieman hellittänyt,tai ainakaan pakkopäiväunet on jäänyt nyt parina päivänä! Krapulaista oloa ja pyörrytystä on edelleen ja syke heittää tuola 100 tuntumassa!
Masussa sensijaan ei tunnu juuri miltään :/ Välillä jotain pientä painetta tmv. Hmm...pitäisikö huolestua?! :/

Onko kellään muulla vielä paino noussut? Täällä on sellainen suursyömäri että ottaa jo etukäteen kaaliin! :kieh: +1kg on nyt tullut ja tällä tahdilla en kyllä haluais jatkaa :x Voi kun voisikin mennä sillä periaatteella eteenpäin että tuli mitä tuli ja imetys laihduttaa mutta kun mun kohdalla se imetys ei vaan laihduttanut :kieh: Vaan jouduin ihan tietoisesti keventämään ruokavaliotani ja lopettamaan suklaansyönnin jotta sain viimeiset +7 raskauskiloa pois! Mulla ei siis jäänyt tästä kuopuksesta sairaalaan kuin vauvan paino ja loput kilot jäi tosi tiukkaan kiinni! En siis välittäisi nytkään yhtään enempää kuin +10 kiloa ylimääräistä ;)

Hmm...pitipä kysymäni sellaista että oletteko yskaltaneet harrastaa lempeä ihan normaaliin tapaan?!
Meillä tuota isäntää on purrut joku kevätkärpänen :whistle: Ja täytyy myöntää että mulla ei ole haluja ollenkaan :ashamed: Lisäksi mulla on hirmuinen pelko että seksi aiheuttaisi keskenmenon :ashamed: Tyhmää ja tiedän ettei se näin ole! En kuitenkaan tuon takia pysty nauttimaan hempeilytilanteista ja jälkeenpäin pelkään ja kyttään tuleeko verta ja morkkistelen jos jotain sattuu! :ashamed:
Olen tästä kyllä miehellekin sanonut!
Mulla oli kyllä oikeestaan tuon kuopuksen kanssa sama juttu, alussa pelotti eikä haluttanut. Loppuraskaudessa sitten halut olikin ihan pilvissä mutta miestä taas on aina iso maha jotenkin hirvittänyt ja häntä taas ei tuolloin loppuaikana niinkään kiinosta. Heh,tasan eikäy onnen lahjat :whistle: :D

Vaunuista senverran että onko kellään kokemusta Brion Double Wave:ista?! :attn:
Onko millaiset?!

Ihanaa aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart:

Jennyli&Nuppunen 8+0

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
^Ainakin meillä neuvolalääkärissä tehdään sisätutkimus. Muutoin se ei oikeastaan eroa neuvolakäynnistä! On vain pakollinen jotta saa Kelalle sitten tarvittavat laput toimitettua!
Mitkä laput??? Jätin viime raskaudessa ekan lääkärin välii ja ajattelin tehdä sen tässäkin raskaudessa...
 
^Öö,meillä lääkäri allekirjoittaa tuon Kelan etuuksia varten saatavan lapun mikä toimitetaan sitten tiettyyn aikaan mennessä Kelaan!
Mutta onkos siinä se toimitusaika niin pitkä että keskiraskauden lääkärikäyntikin siihen riittää?!
Taitaa olla niin paikkakuntakohtaista...mä yritin viimeksi jättäytyä myös ensimmäisestä lääkärineuvolasta koska olin juuri samaan aikaan menossa nt-ultraan mutta se nyt ei meidän neukkulantädille käynyt millään päinsä :kieh: ;)

Ottaa muutenkin niin päähän koko lääkärineuvola kun meillä on niin surkea lääkäritilanne! Vakkarilääkärit on poissa ja tilalla sitten millon kukakin,yleensä näitä nuoria vielä valmistuvia lääkäreitä ja kuinka ollakkaan sellaisia poikasia :kieh:
Ovat siis ihan yhtätyhjän kanssa koska minkäänlaista tuntemusta heillä ei aiheesta oikein ole!
 
nyt on enään välillä tuhrutellut ruskeaa vuotoa (mikä ymmärtääkseni on huono merkki).
vatsaa ei mainittavasti kivistä. Maanantaina on yksityiselle varattu ultra jos ei sitä ennen mitään tapahdu. Tää on niin turhauttavaa |O
 
Jennyli: Mä sain viimeks sen lapun ku 22 viikkoo tuli täyteen ja sisätutkimus tehtiin ekakerran vast rv 28+6. Mä jätän ne ekat sisätutkimukset väliin ku inhoan niitä ja oon molemmissa aik. raskauksissa saanu niist hiivan mikä ei mee pois ennen ku vauva on syntyny ni lykkään tällä sitä sinne viimeiseen raskauskolmannekseen... Mitkään lääkkeet ei tehoa ja se on tosi ärsyttävää... ja oon joskus lukenu et jos hiivatulehdus pääsee kohtuun asti, voi olla vauvalle vaarallista, en tiä kuin totta on.
Meidän neuvolan täti sano viimeks et ne sisätutkimukset ei oo ollenkaan pakollisia ku vast jälkitarkastuksessa. On se kumma kuin toisel paikkakunnal on pakollista ja toisel ei. Ite oon tietty helpottunu et ei oo pakko mennä. Mut elämä on!!
 
Söin sitä jogurttia murojen kanssa ja hyvää oli ja ihan sattumalta katsoin päiväyksen kun purkki oli jo tyhjä. Itse asiassa söin siitä litran purkista yhteensä neljänä päivänä ja viimeisen kerran sinä päivänä kun se oli jo 4 päivää vanhaa eli purkki oli 4 päivää auki.
 
jääräpää: jos tuote on hyvän makuista ni silloin se syötävää.. hapantuotteet varsinki kestää hyvinki sen parasta enne päiväyksen yli! Enintään siitä voi maha mennä sekasin, ei sen vaarallisempaa!!

Tääl mylläs ihka oikea ukonilma.. ihanan raikasta pihalla. Käytiin tyttöjen kans ostaan kesäkukkia ja muutama tyrnintaimi, et kuhan täs ruoka valmistuu ja on syöty, ni lähteään pihalle.

Onko täällä sellaisia odottajia joilla on maatila? meil on tai paremminki mun miehellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja anve:
Annimanni: mäku taas oon käsittäny, että kirkas tuoreveri on sitä vaarallista, ruskea veri on vanhaaverta joka voi tulla esim. limakalvoilta :hug: :hug:
No itseasiassa löysin palstalta tietoa ja kokemusta alkuraskauden vuodoista ja totesin että voi olla harmitontakin.
Kassotaan mihin tämä tästä kehittyy..eikös täälläkin ole muutama jolla ollut vuotooja ja silti kaikki hyvin?

 
Moikkamoi!
Pakko tulla hehkuttamaan, kun kuului kotidopplerilla pikkuisen sydänäänet <3!
Viikkoja 10+5 siis.. Ja selkeästi sain useaan otteeseen kuulumaan n.150 olevan sykkeen.
Eli on siellä elämää.. Vähäisistä oireista huolimatta!
Pahoinvointia ei oo, väsyä kyllä senkin edestä...

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
annimannille :hug: ja jaksamista, toivotaan et kaikki on kuitenki hyvin!!!

Täältä löytyy kans yks känkkäränkkä, oikein saa hävetä välillä että kuinka pienestä sitä pinna palaakaan. Mutta sama juttu oli sillon ku pillereitä söin =)

Väsymys tuntuu täälläki hellittäneen vähäsen. Ei oo ihan seis koko päivää, vaikka yöllä ehtiiki herätä 2 kertaa pissalle 5 tunnin yöunien aikana =)

Mulle tuli maanantain ja torstain välissä +2kg!!!!!!!En tajua mitä tapahtu, ku en ees syöny mitenkään erityisen huonosti/paljon/tai mitään muutakaan. Maha turpos palloks, et vois kuvitella et oisin 25+viikoilla. Nyt alkaa onneks turvotus taas helpottaan, josko se paino sit kans laskis ettei heti maanantain ekassa neuvolassa joudu kuunteleen sellasta "kato nyt herranjumala mitä syöt-saarnaa" =)

haluja mulla ei oo niin minkäänlaisia. Eikä kuvotus, arat tissit ja mahan nipistelyt juuri asiaa auta =)

fanttomi & 8+2
 
Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Oonki ihmetelly, että miten ihmeessä hengästyn välillä todella herkästi! Siis aivan sellaista liiottelua, kun menee portaat ylös tai jotain vastaavaa. Kuuluu ilmeisesti sitten asiaan.

Mun mielestä kyllä seksiä voi harrastaa ihan normaalisti. Ellei sitten nyt tule jotain hurjia supisteluita ja muita, mutta nehän on asia erikseen ja kaiketi aika harvinaisia. Oishan se nyt ihan mahdotonta parisuhteessa olla semmoset 9kk ilman seksiä =)

Mulla on kyllä raskausoireita taas ollu vaikka muille jakaa. Alkuviikosta selviää, että onko kaikki ok =)

Noista allergioista..mulle ei ainakaan juurikaan tehoa mitkään käsikauppa-allergialääkkeet, vaan pitää olla semmosia tujumpia reseptilääkkeitä. Joten en ees viitti ottaa tommosia heikompia, kun tiedän ettei vaikutusta oikeen ole. Mulla on siis ihan hengenahdistusta, mutta ajattelin nyt sinnitellä. Pitää kyllä neuvolassa kysyä, että oisko jotain erityistä mitä vois käyttää. On vissiin jotain erikseen raskaana olevillekin, mitä voi käyttää, mutta ovat kuulemma kalliimpia. Oloa oon helpottanu pitkillä kuumilla suihkuilla, nenäkannuhuuhtelulla ja sitten ihan vaan silmiä huuhdon välillä ihan luomen ulkopuoleltakin vedellä. Sitten pysyttelen pois ulkoa, pakolliset työmatkat ja koirankäytöt tietysti..mutta muuten en tuolla ehdoin tahdoin ole kun oon sen verran allerginen. Lisää vinkkejä onko kellään?

Ootteko muuten maistelleet noita alkoholittomia siidereitä tai muita? Me poksautettiin tuossa alkoton kuohuviini mansikoitten kans, niin mietin että ois ihan kiva vähän vertailla mitä ois hyviä. Oon semmonen, että joskus mun mielestä on kiva poksauttaa kuohuviinipullo näin kesällä ja jos on joku juhla. Joten ihan kiva ois, jos olis kokemuksia. Ite en noista alkottomista siidereistä ym niin välitä, mutta ajattelin että menis hyvin tähän samaan kategoriaan. Tuolla alkottomalla saa kyllä varmaan aika hyvin huijattua ihmisiäkin, jos ois tiedossa jotain juhlia ja ei halua vielä kertoa. Kunhan jotenki saa sen alkoholittoman jutun siitä peiteltyä tms.

Mulla tuskin mitään vauvamahaa on, mutta ihan tajuton turvotus. Ja se ei kato vuorokauden aikaa :LOL: Välillä se on sen näköstä, että ihan ku oisin oikeen pitkälläkin :whistle: Mieski oikeen yks päivä kokeili mun alavatsaa, kaiketi sitä kohdun kohtaa..se oli oikeesti ihan turvonnut ja "tiukka" kohta tuossa vatsassa..että ei tämä keksittyä ole. Jäisin varmaan kiinni jo tuttaville, kun turovtusta oikeen on.

-metsis 7+6

p.s. Jos kaikki laittais aina nuo viikot tuonne loppuun, niin pysyis vähän kärryillä että kuka on missäkin menossa..eihän nitiä muuten muista =)
 
heipat

pikaisesti tulin lukaisemaan ja vähän merkkailemaan että jotenkin perässä pysyn :)

Nallekarkki:
huh, kun sinua säikytelty!! :eek: miten voi noin olla että kaksi lääkäriä onnistuu sössimään! :hug:

Annimanni: Toivottavasti pikkuinen pitäis lujasti kiinni, :hug: ja onhan se tosiaan niin etät pieni vuoto/tuhruttelu ei aina merkkaa mitään vakavaa. Toivotaan että sinulla myös niin, niin kuin kaikilla muillakin joilla vuotelee!

Jääräpää:
Ei syytä paniikkiin.. hapanmaito tuotteet ei heti pilaannu.. ja eikös se ole parasta ennen päiväys.. ei viim. käyttöpv.
en tiedä onko jo ollutkin puhetta mutta kuinka tarkkoja olette ruokavalion suhteen raskausaikana??
Itse toki katson mitä suuhuni pistän, mutta en vedä siitä stressiä.. esim. maksamakkaraa syön toisinaan ( meillä syödään tosi harvoin ) mutta en kilokaupalla.. graavilohi ym. eivät oikein uppoa muutenkaan ja jotenkin etoo entistä enemmän raskausaikana.
Kahvin juoninn olen joutunut radikaalisti vähentämään.. ennen meni 3*pv 1-2 mukia.. ja oliko että 3kahvikupillista sai juoda.. Tuossa 3kkp:ssa olen pysytellyt, mutta nyt ei ole parina päivänä edes kahvi maistunut joten juomatta on jäänyt.

mahallaan nukkumisesta; Itse nukun toisinaan mahallaan ja siitä ei ole minun tietääkseni haittaa vauvalle. Mutta sitten kun maha kasvaa, eikä ole enää pelkkää turvotusta niin sitten tuntuu jo epämukavalta nukkua mahallaan.

mahan turvotusta täällä löytyy. varsinkin iltapäivällä ja iltaa kohti aivan järkkyttävä
:eek:

Metsätähtönen:
Itse juon mieluiten vissyvettä mutta cobberbergin ( tai miten nyt ikinä kirjotetaankin ) holittomat sidukat on itsestä ihan hyviä :)

allergiaoireita
löytyy täältäkin. Onneksi nyt tuht lievänä, mutta esim. kun iltapäivästä käveltiin poitsun kanssa metsässä niin löi ihan tukkoon ja alkoi silmiä kutittaa.. Tytön imetys aikaan oli kans jotain aivan tuskaa viime keväänä. Nyt ei ole onneksi vielä tuntunut siltä että pitäis zyrtekkiä tms. ottaa.

Fanttomi: tuo vessassa juoksu on enemmän kun rasittavaa! itse kävin tyttöä odottaessani sen 6krt/yö vessassa.

Jennyli: Aivan normaaliin tapaan täällä lemmiskellään ;) Tosin tytön kanssa valvotut yöt jka muutenkin hirmuinen väsy vaatii veronsa, mutta en pelkää että jotain sattuis.

Omaa napaa:
Fiilikset menee laidasta laitaan.. Välillä tuntuu että kun pahaolo on vain pienoista, että varmasti kaikki ei ole hyvin, mutta sitten jokin sisäinen ääni rauhoittaa että eläs nyt, jotain oireita kuitenkin on, liitoskipuja on, niin turhaa stressata. Torstaina sitten nähdään.
Jos näin on että kaikki on hyvin, eikä mikään yrjöily kausi enää ala niin olen päässyt toooosi helpolla verrattuna aikaisempiin raskauksiin.
Jotenkin tätä ei ole edes vielä kunnolla sisäistänyt edelleenkään.. sekin pelottaa :LOL:

tulipas tämä pikaisesti ja lyhyesti :whistle: ;)

danjuska rv9+6 jos oikein laskenut
 
Hyvää iltaa!

Väsymys ja mahan turvotus on vähentyneet niin roimasti, että tänään on kyllä pelottanut taas onko kohdussa kaikki hyvin. Pahoinvointihan mulla loppui jo viikko sitten. Tänään oli siis tosi normaali oli, rinnat vain vähän kipeät (eikä nekään paljoa). Onko muilla oireet loppuneet jo nyt, ja silti tilanne ok? Omituista toivoa, että olisi edes vähän pahoinvointia... Ai niin, (painajais)unet kyllä jatkuvat edelleen.

haluista joku kysyi, ja minua ei kyllä ainakaan seksi huvita yhtään. Tuntuu että se osio on vain kytketty kokonaan päältä. No, nyt on puoliso nelisen viikkoa matkalla, joten eipä tuo haittaakaan :LOL:

annimanni pidän peukkuja pienelle, että pysyisi mukana!
Teargas onnittelut dopplerkuulumisista!

donter 10+0
 
Päivittelijä! Kuka lienetkään :) Mulle voi la:n muuttaa 13.12. eiköhän se sellaisena pysy. Tuskin ultrassa tulee +-5 päivän muutoksia ja mun mielestä se lasketaan ekan ultran perusteella.

Haluista on ollut täällä puhetta... Mulla ainakin riittää haluja ihan liiaksikin asti. Nyt on ollut tahti 1-2 kertaa päivässä :ashamed: No onneksi mieskään ei pistä pahaksi :D Toki muutenkin on kova läheisyyden/hellyydenkaipuu, kyhnötän miehessä kiinni koko ajan :)

9+6
 
Onpas tullut tekstiä :) Täällä työt ja väsy painaa päälle niin ei jaksa jokavälissä tietsikalla päivystää.

Mulla on nyt hirvee ressi np-ultrasta aikaisemmista kolmesta en ole siinä käynyt, mutta nyt miehen toiveesta lupasin mennä. Kaverit ja terkkatäti vakuutti että se on ihan tavallinen ultra, nauti näkymistä. Mutta kuinka siinä voi nauttia kun ajatus ultran takana on niin ällö. Jotenkin mua nyt vaivaa ihan hirveesti mennä sinne kun ikäni puolestä kohonnutta riskiä ei ole. Miehelle asia on nyt vaan niin tärkeä etten jaksa reuhata että kait e on pakko purra huulta ja maata siinä lavetilla kiltisti. Eihän tää asia oikeesti ole näin iso mutta hormoonit saa kaiken tuntumaan potenssissa kymmenen. Muutenkin ajattelin mennä vähemmillä neuvolakäynneillä kun näin alussa tuo kk välein tuntuu näin uudelleen odottajasta vähän turhan ravaamiselta.

Brion rattaista joku kyseli. Meillä on niistä huonot kokemukset esikon ja keskimmäisen vauva-ajalta. Tuplarattaista napsahti työntöaisa poikki kun oltiin kärryttelemässä ja vähäistä käyttöä oli takana alle vuosi. Saatiin kyllä uusi tilalle, mutta siihen tuli postikulut ym. ja itse joudutiin vaihtamaan. Tosin kokemusta on vain tästä yhdestä mutta yhdenistuttavat Emmaljungat ja Orat toimineet moitteettomasti vaikka monasti kyytiin on ängennyt parikin muksua ja pari kauppakassiakin on ollut häkkärällä (ja välilä lasten pyöräkin kuomun päällä :ashamed: ) Kyllä meillä on sellaset kyyditykset välillä että huh huh..

7-8 viikkoa mennään
 
Annimanni Mulla tuli sitä ruskeaa tuhrua 4-5 päivää ja kaikki oli kuitenkin ultrassa kunnossa. Mulla se johtui ilmeisesti pienestä hematoomasta ja siitä että istukka on osittain kohdunsuun päällä. Toivottavasti sullakin on kaikki kunnossa :hug:
 
ylläripylläri
Huomenta :)

Äitiyspakkausta en ole ottamassa tälläkään kerralla.

Hikoilua löytyy täälläkin... ei kiva :/

Seksiä ollaan harrastettu ihan normaalisti... kerran pari päivässä :D Haluja siis löytyy molemmilla. Tuossa neuvolasta saatavassa Vau-kirjan vauvan odotus -kirjasessa on myös seksistä oma osuutensa jossa on myös se mainittuna, että normaalissa raskaudessa ei ole mitään negatiivista vaikutusta seksillä vaan päinvastoin on todettu, että naisen orgasmi vähentää jännittyneisyyttä ja siten ehkäisee myös ennenaikaisia synnytyksiä.

Siitepölyallergia vähän vaivaa täälläkin, mutta onneksi jälleen tänä vuonna todella vähän eikä ole tarvetta lääkkeille ollut. Mulla on aikaisemmillakin kerroilla ollut niin, että sen kevään ja kesän kun olen ollut raskaana/imettänyt allergiaoireet ovat pysyneet lähes kokonaan pois vaikka muina vuosina tulisivat todella pahoinakin.

Ruokavalion kanssa en ole mitenkään megatarkka... kaikkea kohtuudella -tyyliin on edelliset raskaudet menty ja niin mennään nytkin. Graavilohta, aurajuustoa tms. en syö normaalistikaan joten sellaisia ei tarvitse miettiä ja pihvit olen kyllä ravintolassa ottanut raskaudestakin huolimatta aiemmin mediumina.

Huomenna onkin sitten ensimmäinen neuvola ja pääsee samalla varailemaan np-ultraan ajan. Nyt ei enää ole niin hoppua sen kanssa kun viikolla pääsi vauvan näkemään ultrassa.

Mä istun täällä totaalihiljaisuudessa kun lapset ovat viikonlopun vietossa isänsä luona. Tai poika on koko viikon nyt siellä ja tyttö tulee tänään illalla kotiin. Mies tuolla vielä nukkuu eilisen rankan päivän jälkeen. Oli parhaan ystävänsä hautajaisissa ja oli kyllä todella raskas päivä hänelle.

ylläripylläri & velmu 9+1
 
Täällä rv 11+2 ja pahoinvointi hellittänyt pikkuhiljaa, eikös se jo viimeistään 12. viikolla saakin hellittää??
Selkä ollut eilen ja tänään aikan kauheen kipee ettei yöllä löydä kivutonta asentoa. Valvottu ollaan nämä kuumat yöt kun kuopus ei oo suostunut nukkumaan vaan heräilee kokoajan.
Siitepölyallergiakin vaivaa mut en oo lääkinnyt itseäni mitenkään. Meikkaaminen on mahdotonta kun ripsivärit valuu silmään ja silmät on kuin sahapurua täynnä ja iltaisin rähmivät, turvonneet ja punaiset (ihana näky :LOL: ). Ja nenä vuotaa solkenaan ja ulkona yhtä aivastelua. NE on noi koivut!!!
Seksihaluja ei oo ollenkaan ja mulla on takaraivossa pelko et jos jotenkin kuitenkin haittaa vauvaa...ja isäntä käy kuumana ;) .
 
Huomenta :heart:

Täällä ollaan viimeyönä pelastettu tätiäni ilkeiden turtlesien kynsistä :whistle: :LOL:
Voi luoja mitä unia!! :LOL:

Juu tuosta seksistä vielä senverran että tiedän sen olevan vaarotonta vauvalle ja että sitä saa harrastaa ihan normaaliin tapaan kunnes toisin sanotaan MUTTA tämä on siis mun oma päänsisäinen pelko ja ongelma josta en näköjään ole päässyt eroon tälläkän kertaa :ashamed:
Mulla oli ennen edellistä raskautta km ja ilmeisesti pelko juontaa juurensa siitä! Pelkäsin hirmuisesti verenvuotoja ja että seksillä muka saatais jotain vahinkoa alkuraskaudessa aikaan :/ Harrastimme sitä kyllä jonkunverran mutta joka kerran jälkeen nousi hirveä huoli ja morkkis jos jotain sattuukin! Tuo tunne poistui sitten kyllä rv 12 jälkeen ja loppuakohden halut vaan lisääntyivät...juuri kun miestä ei sitten enää niin haluttanutkaan vauvan käydessä konkreettisemmaksi ja mahan isommaksi ;)
Nyt tuntuisi olevan sama homma vaikka kuinka yritän ajatella toisin :ashamed: Haluja mulla ei myöskään juurikaan ole mutta harrastettu ollaan nytkin! Mä en vaan ikäväkseni pysty kunnolla rentoutumaan ja nauttimaan tämän pelkoni takia ja jälkeenpäin taas morkkistelen jos jotain sattuukin :ashamed:
Josko tämä kuitenkin muutaman viikon päästä taas helpottaa kun km-riski pienenee,toivotaan! ;)

Puuh,johan mulla oli paripäivää ihan hyvä olo mutta tänään 'krapula' ja väsymys nostaa taas päätään |O
Tää kuumuus saa olon hikiseksi ja tuskaiseksi ja turvotusta löytyy suolaisten syömisten ansiosta...näkyy vaa'assa asti!
Aamulla tuikki ja nippaili kovasti alamasulla...nyt ei taas mitään!

Hikisyydestä huolimatta mukavaa sunnuntaita kaikille :heart:

Jennyli 8+1
 
Heippa!
En ole ehtinyt juurikaan koneella käydä, nytkin lukaisin nopeasti viimeiset kirjoitukset.. Esikolla niin kauhea koivunsiitepölyallergia, että oksat pois
Menee aika poitsun viihdyttämisessä, kun on niin kiukkuinen.. Silmät kutiaa ja on punaiset, nenä on tukossa ja pää täynnä kutiavia näppyjä
Virallista diagnoosia ei ole (prick -testit vasta syksyllä ), mutta allergioihin perehtyneen lastenlääkärin mielestä oireet niin selvät, että saatiin iso liuta lääkkeitä (atarax, aerius, avamys....)
Keleistä ei voi oikein nauttia, kun siitepölymäärät nousee tälläisella keleillä suuriksi, että voin vaan toivoa, että tulispa jo vesisateet
Kirjuuttelen toisella kertaa lisää.. oma olo ihan ok, repäisykipuja ja nälkä useammin kuin aiemmin.. siinäpä ne.

Mukavaa toukokuun puoltaväliä kaikille!

Nipsu + muru 11+2
 

Yhteistyössä