Jännityksellä avaan joka aamu näitä meidän sivuja ja odotan onko uusia hiutaleita syntynyt...ja oih, mitä ihania uutisia!!!:heart:
Onnea
UH pienestä
tytöstä!:flower::heart:
Onpa meillä tosiaan nyt varaslähtöläisiä ja pienillä tyttösillä kova kiire maailmaan=)
Tesmikselle myös hurjasti tsemppihaleja tulevaan:heart:
Klementine mulla on painon kans sama homma että hiipuu loppua kohden! Alkuraskaudessa ja keskiraskaudessa tulee niin hurjaa kyytiä että hirvittää ja luulinkin että nyt mennään pitkälti yli +10kg mutta nyt paino on selkeästi jämähtänyt ns. paikoilleen, +9kg tullut tähän mennessä. Näin ollut aikaisemmissakin raskauksissa että lopussa paino ei enää nouse, jopa laskee!
Jännää varmaan tuollainen hypnoosi kokemuksena...tuuhan sitten kertomaan millaista oli? =)
Auringonpilkku ei ole minullakaan vauva vielä laskeutunut eikä lähtökuopissaan vaikka muutoin tilanne on mulla aika kypsä! Olen kuullut että uudelleen synnyttäjillä vauva saattaa laskeutua vasta synnytyksessäkin?!
Jääris mä tiedän kanssa muutaman tuttavan joille on ihan sovittu käynnistys ennen laskettua aikaa tuon syöksysynnytyspelon/vaaran takia! Kesällä puolituttu synnytti autoon ja isä otti vauvan vastaan! Ambulanssikaan ei ehtinyt ajoissa paikalle! Hyvin kaikki kuitenkin meni vaikka hurjalta kuulostaa kieltämättä!
Piianen kiva kuulla että kivut on sielä helpottaneet eikä kyse ollutkaan kohtutulehduksesta! Ihania hetkiä murusen kanssa:heart:
Isänpäivästä...oon kyllä aina muistanut miestä mutta tänä vuonna on kaikki toisin! Isot ovat askarrelleet jotain hoidossa ja kuopuksen kans painettiin kerhossa tyynyliina. Tänävuonn siis vain lapset muistaa! Anoppilaan saatiin kutsu kahville vaarinpäivänä.
(.) Ei mitään uutta! Supistuksia tulee kohtuudella eli ei muutosta huonompaan. Polttoja ja menkkakipuja kyllä edelleen, välillä tuntuu että maha olis tulessa!
Oikeestaan aika hyvä olo näin loppuraskaudeksi ajatellen, ihan kun vaivat häviäisi...ainoastaan supistelee=)
Synnytystä tulee kyllä pohdittua jo aika paljon, senkin takia että tälläkertaa se on kaikin puolin erilainen ja ystäväni lähdössä tosiaan mukaan!
Vauvan kaukalon/vaatteet ja omaa sairaalakassia aloitin eilen alustavasti pakkaamaan.
Synnytystä koskien uusin 'pelko' taitaa olla vauvan asento...hän nimittäin pällisteli ultrassa kasvot ylöspäin eli masuunipäin ja olenhan sen tiennytkin kun potkut ja muut tulee niin suoraan/terävästi mahaan! Nyt mulla on pelko että vauva heittäytyy sitten synnytyksessä avotarjontaan eli tulee otsa edellä maailmaan! Näin ollen pää on suurempi ja vaikeampi puskea ulos!:x
Tämä pelko juontaa kaksosten synnytyksestä jotka olivat molemmat tässä tarjonnassa! Ponnitusvaihe oli ensimmäisestä piiiiitkä ja kivulias ja lopulta turvauduttiin imukuppiin ja toki sitten alapääkin koki kovia!!
Tuo kuopus tuli raivotarjonnassa 4 minuutissa ilman repeämiä! Se olis ihanaa nytkin!!
Toivottavasti en lietsonut hysteriaa kehenkään tällä omalla huolella?!:ashamed: Tulee joku pian taas kommentoimaan kärkkäitä mielipiteitään
Jaahas...mentävä on...kuopus kipeenä
Viimeyö oli ihan hirvee ja mietin jo päivystystä kun on niin henkihaukka raukka! Ota tässä nyt sitten rauhaksiin, äläkä kantele turhia!!
Jennyli 33+6