onnea unelmahötölle ja perheelle todella paljon:heart:
samoin onnittelen jo valmiiksi tesmistä ja kovasti lähetelen energiaa tulevaan ponnisteluun:wave:
voi miten ihanaa että tosissaan nuita vauvoja satelee nyt, jotenkin vaan niin omituista kun muistan vieläkin sen kun avasin sen ensimmäisen ketjun minne kirjotettiin kaikki siitä kun ollaan plussat saatu
itse kävin eilen neuvolassa, kaikki oli kunnossa. alapääntilanne oli se että oli auki jo pikkuisen enemmän, reippaasti yli sormelle, se neuvolatäti ei jostain syystä uskaltanut kokeilla ihan kunnolla. no mut kuitenkin kaulaa oli jäljellä mutta kaula on kuulemma niin pehmeä kun vaan voi olla.vauva on niin alhaalla lähtökuopissaan edelleen kun vaan voi olla..
tänään mulla on sitten aika sinne synnytyspelon yrityspoistoon
eli siis hypnotisoitavaksi...hmmmn...pikkasen ehkä mietityttää koko homma kun ei kamalasti usko riitä hypnotisointiin mutta kerta mulle mahdollisuus annettiin tähän niin tottakai kokeilen. eihän sitä tiedä vaikka se oikeasti auttaisikin. itseäni kanssa mietityttää tuo matka synnyttämään,okei meillä ei ole kun se 45minuutin ajo matka edessä mutta tuolla on niin helkutin liukasta. niin ja tietenkin se että miehelläni ei ole ajokorttia ja minä en varmaan luonnollisestikkaan itse sinne siinä tilassa aja...tai no, onhan sitä ennenkin kyllä ajettu ties missä tilassa sairaalaan
onneks taksit ja ambulanssit on keksitty... vähän vaan arastelen (niinkun varmaan muutkin) tuota ambulanssin soittoa että jos onkin väärä hälytys niin sitten nolottaa.. ja mulla tietenkin sattuu just varmaan ambulanssissa olemaan töissä ex mies ja öö..entinen teinisuhde
ovat siis työpari
mutta mulla on kyllä isä ja hyvä ystävä lähellä että kyllähän nekin vie jos on tarvetta. meillä oli puhetta sillon tuon poikani kummin kanssa että hän tietenkin vie kun asuu lähellä mutta hän kerkesi kuin kerkesikin synnyttää ensin itse(hän on siis se kuka sai sen pikkuisen ihanan poikavauvan vasta)
mietin tässä että onko se nyt ihan normaalia että sitä painoa ei itselleni ole taas neuvolassa mitattuna tullut?tai oli sitä 50g tullut mutta mä olen kuitenkin syönyt varmaan joka ikinen päivä levyllisen suklaata ja kaikkea muuta mahdollisimman lihottavaa ja epäterveellistä,ihan säikähdin kun siihen vaa'alle menin kun nolona astelin ja ajattelin et noitten herkkujen takia on varmana tullut vähän liikaakin mutta ei..nyt sit jaksan miettiä sitä
hullukshan tässä tulee pikkuhiljaa
tai sit mulla on vaan oikeasti niin tylsä elämä että on aikaa miettiä mitä ihmeellisimpiä asioita ja stressata niistä
ääh,en tiedä
mut jospa sitä taas lähtis aamukahvin keittoon ja sitten valmistautumaan hypnotisoitavaksi, sieltä sitten sen yhden tuoreen äidin kanssa sairaalaan kahville ja sitten toisen ystävän kanssa shoppailemaan.
klementine ja tyttönen rv 36+6:wave: