kadak Sun synnytys tosiaankin alkaa olla lähellä. Viikkojakin on jo niin paljon.
klementine En oo kyllä minäkään kuullut, että hypnoosia käytetään synnytyspelon selättämiseen. Mutta ei muuta kuin testamaan. Oispa mahtavaa, jos siitä olisi apua sulle!
Piianen Tsemppiä sinne sairaalaan! Muistan myös, kuinka kiva ja ihana olisi ollut päästä sairaalasta pian kotiin ja kuinka kurjalle tuntui, kun vauvan keltaisuus vaati jäämään vielä. Koita levätä ja kerätä voimia. Ette te enää montaa päivää joudu siellä olemaan, ellette ole jo kotona. :hug: Hilda, ihana nimi. :heart:
Cisu Sun mies on kyllä uskomaton! Kylläpäs kuulosti mukavalle tuo sun ilta. Siitä sai varmaan puhtia taas vähäksi aikaa.
Jazzy Tuntuupas kummalliselta noi vauvan vähentyneet liikkeet ja se, että se on normaalia. Varaisin varmasti itsekin yksityiselle ajan.
Jennyli Olitko se sinä, joka on menossa ens viikolla ultraan yksityiselle?
( . ) Täällä vauva vaan villiintyy, mitä isommaksi tulee. Oon nyt reilun viikon syönyt tosi tarkasti kaikkea terveellistä sen rd:n takia. Eilen sit vedin karkkia ja hetken päästä tuntuikin, että tää lapsi tulee mahasta läpi. Teki jotenkin oikein pahaa, kun jalka työntyi monta senttiä mahasta ulospäin. Muutenkin oli koko illan ylivilkkaalla tuulella ja maha muutti muototaan vähän väliä.
Mulle iski nyt semmonen olo, että pitäisköhän mun varata aika yksityiselle ultraan, että pääsisin selvittämään edes suuntaa tuosta vauvan koosta. Jotenkin oon koko ajan ajatellut, että jättiläisvauva on tulossa ja noiden liikkeiden vahvuus ei ainakaan sulje sitä ajatusta pois. Meillä päin ei nimittäin pääse ultraan pelkän raskausdiabeteksen takia. Pitää olla sokeriessa heittoja, jotta ottavat ultrattavaksi. Ihan typerää! Mullahan lukemat ovat kulkeneet nätisti arvojen alapuolelle. Tekis mieli oikein tehdä niitä heittoja, että pääsis tutkittavaksi. Äh.
Hirveetä tunteiden vuoristorataa täällä. Tuntuu, että en jaksa yhtään, jos tuo esikoinen kiukuttelee/itkee. Meinaa tulla itellekin itku. Onneksi mies on paljon mun apuna.
Mandy ja pallero 32+2