Jazzy, kyllä mullakin välillä kutisee rinnat ja se taitaa liittyä tuohon turvotukseen ja kasvuun. Ja eihän ne tissit koskaan ihan yhtä aikaa kasva tasaisesti, joten eiköhän se ole ihan normaalia mennä "eri parilla". Käsittääkseni tuolla jo nyt kasvaa noita maitotiehyitä ja sen tähen voi nännipihat tummentua ja muuta "kivaa", niin kait se on vaan totuttava. Jotenkin kyllä arveluttaa, että kuinkahan kivalta tuo imetys tuntuu, kun on aika herkät rinnat.
Jennylillä on kyllä tosiaan ihan pömpykkä, hauska termi :heart: Mulla on tuosta välillä pienempi ja välillä isompi, nyt on ollut vähemmän turvotusta ja liekö johtuen siihen että oon tosiaan kitannu paljon vettä näin helteellä. Eli ehkä oon juonut tarpeeksi. En sitten tiedä vaikuttaako tuo tukivyökin siihen, ettei turvota niin paljon?
Munkin pitänee miettiä noita synnytysvalmennuksia, että käynkö sitten. Ehkä käyn yhden katsomassa..jos tosiaan kävisi vaikka tuuria että sieltä löytyis vaikka joku ystäväpariskuntakin. Semmoset ois aina tervetulleita. Tosin mulla on aina vähä huono tuuri
En kyllä väkisin ala siellä kulkemaan, jos ne ei tunnu tarpeellisilta. Enemmän kiinnostaisi päästä tutustumaan itse synnytysosastolle ja muuta, tätä vähän aattelin että voisi pyytää. Miehellekki varmaan tekis ihan hyvää päästä jo etukäteen tsekkaan, millanen se paikka on.
Meille päin ei oikein kuulu mitään. Auto on vaihdettu isoon farkkuun jo nyt ja muutto olis parin kkn päästä isompaan. Nuo puitteet on siis kunnossa kuitenkin. Ei oikeen viitti ostella nyt mitään, kun ne pitää sit raahata..että sitten kyllä saan ostella niitä bodyja ja muita :heart:
Vähän tässä oottelen, että tulis jotain kunnon monotteluja. Jotain pientä oon tuntenu, mutta en joka päivä. Mies tossa toisaalta ihan osuvasti eilen illalla sanoi, että sitten voi olla että toivon ettei se potkis kun pitää hereillä yöllä. Tottahan sekin on.
-metsis 17+2