Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Olen ollut pari viikkoa lomalla ja en ole ehtinyt käydä katsomassa keskusteluja.. nyt työajalla paremmin
Paljon on tullut tekstiä viime kerran jälkeen...
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart:
Tervetuloa uusille
Jääräpää Toivottavasti hb on noussut.. Mulla oli kans ekassa raskaudessa hb lähellä 100 ja jouduin käyttämään kaikenmoisia rautavalmisteita, ennenkuin sain sen lähelle 120. Nyt on onneksi vielä ollut hb 120, saa nähdä miten seuraavassa neuvolassa..
Cisulle, Kisselille ja Donterille :hug:
Liinukka Toivottavasti teillä tärppää pian! Tsemppiä uuteen yritykseen :hug:
Tesmis Toivottavasti verenpaineesi on nousseet.. Minulla on kans verenpaineet olleet matalalla, matalimmillaan oli pari päivää sitten 100/55... vähän meinasi olla heikko olo
Luulen, että tämä johtuu helteistä ja odotankin, että viilenisi :/
ON: Olo muuten ihan hyvä, mutta verenpaineet siis matalalla. Nyt palasin töihin 2 viikonloman jälkeen, saa nähdä miten jaksan olla töissä, jos paineet tippuu taas matalalle. Eilen oli 116/71, joten vähän nousseet aikaisemmasta. Pari viikkoa sitten neuvolassa oli kaikki ok, hb 121, verenpaine 124/74, pissa puhdas ja vauvelin syke 141. Huomenna rakenneultra, vihdoinkin
Liikkeitä tuntuu tosi paljon, varsinkin öisin, saa nähdä mikä yökyöpeli sieltä syntyy
*Muoks*
Joku kyseli repäisykivuista, minulla on ollut tosi kipeitä repäisykipuja muutamana yönä, välillä niin, että en ole hetkeen pystynyt liikahtamaankaan
Jotkut oli laittaneet ihania masukuvia
Mukavaa heinäkuun jatkoa kaikille :heart:
Nipsu + muru 20+3 :heart: