Mandy, onko nuo kolmirattaiset minkä kokoisia verrattuna nelirattaisiin (kasattuna)? Oon miettinyt Gessleinejä ja Emmaljungaa, taitaa olla ensimmäiset yleensäkin pienemmät. Mutta en ole nyt jaksanut tarkemmin verrata...
Ite ajattelin hankkia ne hemmetin harjotuskuulat. Nimettäin oon pari kertaa "pissannu" housuun hieman..ärsyttävää! Ja en usko, että lihakset sinällään on huonossa kunnossa kun oon treenaillut ihan tavallisesti niitä..mutta aattelin tilata nuo kuulat, niin saan sitten nyt treenata ja tietysti niitä tarttee kovasti synnytyksen jälkeen. Joten täälläkin noita kivoja pissavaivoja on, muutenki ku kok oajan pissattaa
Ilmeisesti nuo hormonit samalla myös noita lorahduksia aiheuttaa, eikös ne pehmentäny noita lihaksia tai mitä lie olikaan.
Täällä on massu kasvanu ja potkut tuntuu, myös muuta hyörimistä oon muka tuntevinani. Mut alkaa kai se sen kokonen olee, että se tuntuukin kun siellä toinen pyörii. Myös ensimmäisen tai toisen supistuksenkin tunsin, nyt oon varma että oli..jotenkin ei voi erehtyä. Jännästi meni kovasti koko kohdun alue ihan koko vatsan alueelta, kipeää ei käynyt ja nopeaa meni ohi. Mutta onpahan tuokin koettu nyt, niin tiiän mistä täällä puhutaan
Nallekarkki, kannattaa kääntää nuo prosentit toisinpäin ja ajatella ihan positiivisesti. Teillä on hyvät todennäköisyydet saada terve lapsi, toivottavasti tärppää pian :hug:
Hankintoja täällä päin ei ole tehty kuin yhden vaatteen verran
Sekin oli semmoinen, että oli vaan pakko ostaa. Muuten mietin, että onkohan järkee ostaa uusina varsinkin niitä ihan pieniä vaatteita kun eivät taida mennä kuin parisen viikkoa..joten ajattelin lähteä ens viikolla kirppareita katselemaan, löytyykö sieltä mitä.
Rakenneultraan ois täällä vielä yli viikko aikaa, toivottavasti kaikki ois hyvin. Hyviä kuulumisiä täällä on kuitenkin ollut, melko tyttövoittoista porukkaa =) Mulla ei ole mitään tuntemusta, kumpi se vois olla. Oon ajatellut, että massun muodon perusteella vois olla tyttö ja linea negran mukaan poika (vaikka niitäki on kans molemmilla). Sitten miehen unien mukaan se on tyttö ja mun unien mukaan näemmä poika (ja väliläl tyttö). Että tiiä mikä sieltä tulee :saint: Lisäksi mietin, että onko tämä mun ihon kukinnan mukaisesti sitte tyttö tulossa, jos ne kerta kantajaansa rumentaa B) Mielenkiintosta, toivottavasti näkyy sitten. Jotenkaan en osaa toivoa kumpaakaan erityisesti, haluaisin vaan tietää kumpi on niin sais jotain ajatusta tästä meidän kaverista rakentaa..ja ostaa niitä vaatteita tietysti vähän värilläkin.
Mukavaa viikonloppua vielä kaikille!
-metsis 19+2