Hauska kun kaikilla on erilaisen muotonen pallo ja eri kokonen (sekä turvotus). Mulla on ollu nuo äitiyshousut käytössä jo hieman ennen rv 12 ja sillon jo perushousut ei mahtuneet napiltaan enää kii eikä osaltaan enää vetskaristakaan (sekä painoivat suoraan virtsarakkoa). Kuitenkin painoa on tullut jotain 3 kiloa tänä koko raskausaikana ja nekin oikeestaan vasta tässä pikku hiljaa(tosin voi olla seuraavalla neuvolakäynnillä jo jotain muuta). Mulla onkin tämmönen aika iso maha, vaikka esikoista odotan. Taitaa olla, että kerään aika paljon tota turvotusta, joten se varmasti on isoin tekijä vaateasioissa. Ite tykkään noista tuubihousuista, mutta onhan se tuubiosa vähän kuuma kesällä. Talvella se on varmaan ihan kiva.
Onnea h yvistä ultrakuulumisista taas! :heart:
Äitiysjoogaan minäkin vähän mietin, että vois ilmoittautua. Ihan vaan senkin tähen, että en tunne kovin täältä ihmisiä, joten ihan kiva hakeutua vähän ees johonkin seuraan
Tosin ilmoittautuminen oli aika myöhään ja kurssikin taisi alkaa vasta ensi kuun alussa. Mietin ihan samaa, mitä Neitoperho, että missä kunnossa sitten on kun nyt mulla on tämä selkäongelma ollut aika paha (häntäluun ja ristiluun alue ihan tulessa suorastaan). Mutta toisaalta mietin että tuo vois auttaakki. Harmillisesti meillä oli vaan niin, että se on jaoteltu kahteen osaan. Joten en tiedä uskaltaako siihen loppuvuoden kurssiin sitten ilmoittautua...entä jos ei pystykkään sitten enää? Toisaalta siinä taisi olla, että jos viikko etukäteen peruu niin saikohan kaikki rahat takaisin. Että ehkäpä sitä uskaltaa ilmottautua koko settiin, peruu sitten jos on niin raihnainen B)
Luin neuvolan antamasta Äidin odotus-vihkosesta, että sikiöllä alkaa olemaan vuorokausirytmiä oman pään mukaan. Ja sen oon kyllä just huomannut, etten välttämättä saa heti unta enää kun toinen jyskää tuolla mahassa. Saatan myös aamusta herätä siihen, kun siellä alkaa reippaat jumpat
Tää tuli aika aikaisin, olin kuvitellut että tää on näitä loppupuolen juttuja :heart: Lisäksi tässä mainitaankin, että aika paljon jo liikkeitä tunnistaa ja senkin on huomannut. On ilmeisesti kaverit meilä täällä pikku hiljaa vahvistuneet, kun meitä monotetaan niin reippaasti :saint: En kyllä vieläkään onnistu nappaamaan niitä potkuja käteen.
Mukavaa loppuviikkoa tännekin! Kohta onkin jo viikonloppu ja me ajateltiin käydä syömässä jossain :heart:
-metsis 21+0 poks!