Martalle kovasti voimia! Synnärille tarkastukseen ne eivät "ikinä ottaisi ketään" puheluiden perusteella, mutta ei ne sieltä kotiinkaan passita, jos sinne menet ja sanot, että nyt täytyy tutkia. Toisaalta ymmärrän, että jos sairaalaan on tollainen jättimatka, niin ei sinne ihan mielellään lähde.
Mä ilmoittaudun myös siihen
väsykerhoon! |O |O |O Luulen, että mulla ainakin toi työnteko vie mehut, kun joutuu heräilemään usein jo puoli kuuden aikaan aamulla ja koko päivä on hirveetä häslinkiä. Illalla menen nukkumaan kymmenen tienoilla, mutta yöunia tulee silti vaan nukuttua se seitsemisen tuntia.
Onneksi esikoinen lähti tänään mökille ja saadaan viikonloppu miehen kanssa lepäillä.
Ja sitten siihen
RAKENNEULTRAAN!
Tänään siellä siis oltiin ja meillä oli aivan mahtava ultraaja! Se oli jo silloin ekassa ultrassa rv 10+0 ja muisti meidät vielä.
Kyseli vointia ja kovin tarkasti tutki sikiöstä niitä parvorokon aiheuttamia muutoksiakin, mutta mitään ei onneksi löytynyt! (Tosin eihän mulla ole hajuakaan, onko mulla tällä hetkellä tartunta, mutta altistunut kuitenkin oon.)
Vauveli oli liikkuvainen ja mitat vastasivat täysin viikkoja 20+0. Pitkäraajaiseksi ultraaja vauvaa sanoi, taitaa tulla tuohon hujoppi-isäänsä.
Sydän sykki kauniisti, syke oli normaali. Ultraaja kertoi ja näytti koko ajan kaiken mitä ultrasi, selkärangasta ja sisäelimistä aivojen rakenteisiin. Kaikki kunnossa! Istukka oli etuseinämässä, mutta hyvällä korkeudella. Paino- tai pituusarviota ultraaja ei halunnut antaa, kun se on kuulemma sen verran arpomista. Lopuksi näytti vielä (meidän pyynnöstä) haarovälin ja kivespussithan siellä tosi selvästi näkyi, eli POIKA tulossa. :heart:
Kovasti poju siellä jumppasi, moneen otteeseen oli jalka otsassa kiinni, esitteli hienosti potkujaan ja nielemistaitojaankin.
Laitan tuohon muutaman kuvan vielä, se aijaa.com ei toimi, niin laitoin tollaisen toisen sivuston kautta.
Täältä löytyy:
http://kuvablogi.com/blog/29682/1/
mamadread ja ihme 20+0 POKS