Tervetuloa uusille! :flower:
Noista epämääräsistä vatsatuntemuksista, niin kannattaa tosiaan kokeilla vessassa tyhjentävää käyntiä
Ite oon huomannut kans, että vaikka suoli ois normisti muuten toiminut niin joskus voi tulla semmosia kummallisia ylä- ja sivuvatsakipuja ym ja ne menee ohi sitten vessakäynnillä. Kai nuo suolet on jo tässä vaiheessa sen verran sullottu, että tommoset perustuntemukset vaan tuntuu niin eriltä ettei tunnista?
Mandy, hyvä kun mainitsit tuosta KUnnaksen kirjasta..sitähän ajattelin itse ostaa mutta en tiennytkään että siinä jo raskausajalle on jotain. Onneks mulla on tossa odotus-kirjassa jo rustattu muistiinpanoja. Ite mietin, että jos tuon ostais kun on kuitenkin tämän hetken juttua. Ja oli itseasiassa jo mun lapsuudessakin..tulevaisuudessa ne voi sitten olla eri juttu taas.
Noista supistuksista, niin musta tuntuu etten tajua kaikkia supistuksiksi. Tai sit ne ei ole niitä. Koska oon mielestäni tuntenu vasta yhen ja se oli harvinaisen selkeä tapaus. Siitäkin on jo viikkoja aikaa. Nyt saattaa lantionpohjaa reenatessa jotenkin tulla semmonen "kova olo" massuun, mutta oon tehny tommosia lantionpyörityksiä ja -kasikkoja oikeen rennolla mahalla, niin se rentouttaa. Noitten liikkuntajuttujen jälkeen kannattaa kyllä rentouttaa ittensä, niin ei ainakaan jää päälle se vatsapingotus..
Jotenkin eilisiltana rasvailin tätä mun palloa ja aattelin että on tää jo melkonen rantapallo! :heart: Ei kyllä varpaita näy, ellei eteenpäin kurkottele. Muutenkin sovituskopissa huomasin, että on melko hillitön..joskus aiemmin kun kaupungilla kävi huomas, että tää oma maha on pieni ja muilla isot..mutta nyt se oliki just toisinpäin että ite oli se isomaha ja muut niitä pikkumahoja B) Jännä kun kotona sitä ei niin ajattele, ehkä se on kun joka paikassa ei ole peilejä ja valaistus on eri.
Täällä on alkanut taas tissien pingotus ja voi että kutisee. Muutenkin nyt on tullut tosi vaikee ja ahdas olo..siis oon katellu, että tässähän on vielä matkaa hyvinkin tohon viimeseenkin kolmannekseen (vaikka olin jo ajatuksissani kohta siellä
) ja nyt jo ahdistaa syönnin jälkeen ja vaikea saada unta kun kaveri pyörii ja ei saa kunnon asentoa (pitää vissii isompi tyyny hakea varastosta polven alle jne)..niin mitäs sitten kohta?
Katoin vielä tota viimestä kolmannesta, että oikeestaan tässä nyt rv 30 tienoilla on melkosen hurja kasvuspurtti edessä, sitte voi olla melko tuskasta. Ehkä siis turha valittaa jo nyt
(Toisaalta on jotenkin ihanaa, että voi vähän valittaakin kun ollaan tässä pisteessä kaikki mukana :heart: )
Suosittelen muuten tuota joogaa, varsinkin selkäkipuisille. Meillä ei vielä ne kurssit ala kuin ens kuussa (ja muutki mammajumpat), mutta oon kirjastosta lainannu noita joogakirjoja ja oikeen raskausjoogakirjoja...ja ei tarvi oikeesti kun puolikin tuntia vähän jotain tehdä niin oikeesti tuntuu siltä niinku sen jälkeen pystyis kunnolla taas seisomaan ryhdissä ja selkäjumi menee ohi. Eli aika pienellä vaivalla saa helpotusta oloon. Jos oisin tämän aiemmin tajunnut, niin ois vähän aiemmin voinu alottaa...Musta tuntuu, että ryhtiin vaikuttaa jo pelkästään tuo tissien kasvu (vaikka se mulla tapahtu kyllä jo heti plussan jälkeen)..mutta luulen, että mulla on nyt taas tässä kupissa sitten menossa siinä että toivottavasti ei yli mennä kun turvottaa. Joten kyllähän se väkisinkin tohon yläselän ryhtiin vaikuttaa, jos sitä ei ajattele koko ajan. Mieski on tyytyväinen, ku ei tarvi aina telkkaa katellessa olla hieromassa mun selkää.
Nyt vielä romaanin lopuksi voin todeta, että joskus täälläki tuntuu niinku mies ei osallistuisi tarpeeksi tähän juttuun. Möksähdin tossa viikko pari sitten miehelle, kun se ei jaksanu illalla sängyssä enää kuunnella tyhjän vessapaperirullan läpi mun mahaa kun ei sieltä kuulemma kuulunut muuta ku suolien kurinaa
Hauskaa, että tommosista pikkujutuista joskus muka ottaa nokkiinsa, vaikka yhtä aikaa itteeki vähä hymyilyttää. Noh, onneksi oon ollut mitä lepposin tapaus raskaana, oon varmaan nyt paljon leppoisampi kuin normaalisti. Joten ehkä määki voin sitten kerran vähän sekunniksi möksähtää
Onko muuten teillä, joilla oli niitä hormonihyrinöitä, helpottanut ne kiukkukohtaukset? :hug:
-metsis 22+4 ja romaani