Joo
VÄSYTTÄÄ niin kuin paria teistä muistakin. En käsitä, on tullut ihan tässä parin viime viikon aikana. Voisi nukkua jonkun 10 tuntia joka yö ja silti ei riitä. Vähemmällä nukahtaa väkisin iltapäikkäreille...Muita vaivoja ei kyllä oikein ole mitään. Ja istukka etuseinämässä on sen sortin panssari, että edelleenkään ei tunnu paljoa liikkeitä päivän aikana. No en jaksa stressata, kun ultraaja sanoi, että panssari voi estää niiden tuntemisen useitakin viikkoja vielä ja nyt on mennyt vasta reilu viikko
Omaa napaa: mun sisko sai eilen vauvan :heart: Aivan mahtava pieni minimies. Ei mikään ole oikeasti niin ihme, kun vastasyntynyt vauva :heart: Ihanaa, että saa nyt nauttia hänestä vielä hetken omaa...
Vaunuista taisi olla puhetta (vai kuvittelenko vaan, kun ne asiat pyörii päässä 24/7 ja ainakin viime yönä unissakin, hyvää työntekoa siis...
). Mä tartten kanssa kaupunkiolosuhteisiin kääntyvät etupyörät ja muutenkin mahdollisimman ketterät, kun liikun paljon äippälomalla tuolla voimistelusaleilla yms., joten sellaisia ollaan nyt kateltu. Käytännössä siis rattaat, joihin saa pehmeän kantokopan. Tarjontaa on kateltu ja osaksi kokeiltukin malleja Emmaljungalta, Teutonialta ja Gessleiniltä. Sitten kun vielä osaisi päättää, että ostaako uutena ja maksaa itsensä kipeäksi vai odottelisko sopivia käytettyjä...oon vaan sen verran ronkelirinsessa, ettei ihan mikä kuosi tahansa käy
Eläimiä meillä ei ole, mutta nyt pujo saa mut aivastelemaan tosi paljon etenkin aamuisin ulosmennessä. En siis kanssakaan ole tänä vuonna käyttänyt allergialääkkeitä, mutta keväällä raskaus kyllä helpotti allergia...
Piiaselle tsemppiä! Hyvä kuitenkin, että asia huomattiin ja on nyt hoidossa.
Äh se
vakuutus pitäisi hoitaa...no ehkä ensi viikolla. Viikot vaan huitelee
Mä en vieläkään tiedä, joudunko siihen
sokerirasitukseen, kun vähän neuvolassa vihjailtiin, että kun olen tasan 25 v. ja että ei ole ihan selvää tarttisko sen ikäsen normaalipainoisen mennä, varsinkaan jos paino ei nouse. Mulle käy hyvin, ettei tarttis mennä
Mutta tsemppiä kaikille, jotka on menossa: ei se oikeasti kai niin kamalaa ole, kun mitä jotkut väittää. Ainakin yks mun kaveri sanoi, että sama kun joisi nälässä vähän vadelmalimppaa...
Noniin mutta nyt nukkumaan,
öitä kaikille toivoo Azalea ja Luru 21+5 (
muoks. korjattu lukema)