~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Khimaira
Arcatha Täälläpäin veritestiä ei edes tehdä, vaan kunhan menkat ovat viiko-pari myöhässä, niin virtsakoe. Ilmoittelehan sitten tuloksista! Taidankin jättää koneen päälle tässä siivouksen lomassa :saint:

meilinde Teillä on ilmeisesti illan ohjelma suunniteltuna :saint:
 
Khimaira
Voi jeee!!! Ovistestiin tuli haalea viiva :xmas: Eilen ei juuri mitään, mutta nyt ihan selvästi havaittava viiva, eli ovis on tulossa? Voi että- melkein yhtä ihana nähdä kaksi viiva tässä, kuin r-testissä :D

Nyt kyllä testaan koko viikonlopun :D :saint:
 
Testeissä ei mitään tullut ilmi.. raskaustesti virtsasta oli negatiivinen.

Alettiinkin jo miehen kanssa epäillä, että olisko ne minun viime alkuviikon kivut ovulaatiokipuja ja nyt sitten kiinnityskipuja tai jotain.. Ei voi tietää.

Ensi viikolla käyn puolessa viikossa neuvolan lähetteellä labrassa veritestissä..
 
SUNNUNTAI 9.12.2007
nti...........................kp 8/27-28.......yk 2..............1.haaveissa
mussu.....................kp 9/28.............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 11/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 11/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 12/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 12/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 12/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 12/28............yk 1.............
meela......................kp 18/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 18/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 19/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 19/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 21/23-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 23/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 25-27/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 39/30...........yk 2............1.haaveissa
 
JIPII, palsta toimii taas - mä ainakin oli pimennossa koko viikonlopun :(

Arcatha, kurjaa, kun tilanteellesi ei tule selvyyttä - plussaa tai menkkoja. Mulla oli kanssa viimekierrossa useamman päivän myöhässä menkat - ja mä olen aina tosi säännöllinen. Toivo jo meinasi herätä, mutta lopulta ajattelin, että tämä odottamisen toivominenkin voi sekoittaa mun pään ja sitä kautta kierronkin :p .

Luru Luteelle
paljon onnea ovistulokista - toivotaan, että tulokset ovat kauaskantoisia ;)

Täällä mä jo odottelen ovista - vähän on jo sen suuntaisia tuntemuksia ollut. En ole vielä ovista tikuttanut, mutta yleensä kp 14-15 on selvät limat ja juilinnat alavatsassa - ja nyt juilii jo tutusti, mutta limaa ei vielä tule, että ensi viikolla on odotettavissa :D . Jännää muuten, että huomaan selvästi myös haluissani oviksen lähestymisen :ashamed: , kierron tässä vaiheessa tekee mieli paljon useammin/enemmän, kuin lopussa. Onkohan se hormonit vai se, että tietää oviksen olevan käsillä?

 
Terppis!
Luru Lude Onko sulla ollu kierto aina säännöllinen? Meinaan että ootko bongannu ovista, ennen tikuttelua? Ootko mitannu lämpöä, milloin nousee?
Mulla nousee yleensä lämpö, mut nyt ei ainaskaan vielä ole noussu. Perjantaina tuntu kipee vihlaisu alavatsassa, ajattelin josko olis ollu ovis, mut ei ilmeisesti vielä ollutkaan!!??
Auttakee hemmoa! Kuinka kauan kestää simpoilta uida maaliin?
Mä en löydä mistään vastausta!
:saint:
 
Mussu Mulla on ainaski hirveet halut oviksen aikoihin, ja voisinpa väittää että kun vielä tiedostaa voivansa tulla raskaaksi ( ja halu on kova) :D niin sekin vaikuttaa.
Oviksen jälkeen halut lopahtaa kuin lehmän häntä! :D
 
Khimaira
Uusi viikko, uudet kujeet:D

meilinde Ymmärtänyt olen näin että parhaan tuloksen saavuttaa jos puuhastelee miehen kanssa ovulaatiota edellisenä päivänä ja sitten "varmistukseksi" ovispäivänä. Että pikkupojat ovat siellä jo vastassa- voi kestää päivänkin että pääsevät perille. Toisilla simpat elävät jopa 5vrk, mutta ainakaan meillä ei synny tulosta ellei puuhastella ainakin joka toinen :snotty:

Kierto on ollut suht. säännöllinen 32vrk- kerran oli 35vrk. En ole aiemmin bongannut ovista, kun en ole osannut tunnistaa oireita. Nyt kun oli nuo tikut, niin huomasin että mahakipu alkoi samalla kun viiva vahvistui. Mulla on aiemminkin mahakipu jatkunut aina oviksesta menkkojen alkuun asti (nyt kun osaan sen jälkikäteen yhdistää ovikseen..).

Lämpöä en ole mitannut- en ikinä muista heti aamusta mittailla.

Mulla on ne babyplussan tikut käytössä. Ohjeissa lukee että ne voivat näyttää raskauden jo8 vrk hedelmöittymisestä :eek: Aika pian, näinköhän mä odotan jouluun asti kun niitä testejä on tuolla 3kpl :snotty: Hmmm...laskee jo päiviä milloin voisi testata :LOL:
 
Nyt alkaa oleen ovis lähellä kun sain aika tumman viivan tikkuun. Hiukan olen pelännyt, että se ovis olisi vasta viikon päästä ja tämä odottelu jatkuisi...

Luru Lude : mäkin lasken aina kaiken maailman päiviä testaamiseen, mutta onneksi tää oviksen testaaminen auttaa hiukan pahimpaan himoon! Nyt yritän olla hätiköimättä!
 
Ehkä minäkin liityn tähän ketjuun.
Minun toiveeni raskautumisesta on minimaaliset, mutta olen pyytänyt joululahjaa meille..
Olen saanut seitsemän keskenmenoa ja yhden vaivalloisen raskauden kokenut ja sain pojan. Ei suuria toiveita ole, mutta tämän kerran liityn tähän ketjuun.
Kiertoni on noin 29 päivää, ja jos oikein laskin, 26 joulukuuta pitäisi tulla tätönen. Viimeiset alkoi 29 päivä aamusella.
Tervehdys kaikille :)
 
MAANANTAI 10.12.2007
nti...........................kp 9/27-28.......yk 2..............1.haaveissa
mussu.....................kp 10/28.............yk ?..............2.haaveissa
Nereia.....................kp 12/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 12/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 12/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 13/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 13/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 13/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 13/28............yk 1.............
meela......................kp 19/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 19/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 20/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 20/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 22/23-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 24/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 26-28/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 40/30...........yk 2............1.haaveissa
[/quote]


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tervetuloa Nereia mukaan! Toivottavasti noi sun päivät menivät oikein. :)
 
Moi!
Tää kierto meni ihan varmasti käsille, nautin muista joululahjoista. Päästiin vain yhden kerran touhuumaan,kylläkin oviksen aikoihin. Kiva jänskätä teitä!! :heart: :heart:
Tilasin gynelle ajan. Pääsen onneksi jo torstaina. Kutina on hävinnyt , mutta runsas valkkari on muuttunut ruskeahkoksi, alavatsassa painontunne..jotain on luultavastikin vialla!! harmistuttaa :headwall:
Tammikuulle menee meikäläisen jänskäilyt!
Plussatuulia :heart: :heart:
 
Khimaira
Welcome Nereia :wave:

Meilinde: mulla on vähän samat fiilikset- kun se ovistesti ei ollut mikään monsteriviiva.. Petipuuhatkin vähemmällä, lapset ovat pitäneet sellaista iltashowta ja mulla nämä työt, niin illalla on ihan puhki :/ En tiedä johtuuko haluttomuus väsymyksestä vai siitä että ovis meni jo (toivottavasti jälkimmäinen) :whistle:

Lumetonta päivänjatkoa :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
TIISTAI 11.12.2007 :xmas:

nti...........................kp 10/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 11/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 13/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 13/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 13/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 14/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 14/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 14/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 14/28............yk 1.............
meela......................kp 20/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 20/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 21/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 21/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 23/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 25/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 27-29/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 41/30...........yk 2............1.haaveissa
[/quote]
 
eipä oo vista näkyny vaikka KP:t jo vaikka mitä |O |O :headwall: :headwall: tietty tulekaan enää..... mulla ollu se digimittari käytössä jonka käyttö piti alottaa jo viikon päästä menkoista....eli ohikaan ei ole voinu mennä :snotty:
 
Khimaira
kävin apteekissa katselemassa ovistestejä- kamalan kalliita :eek: halvimmat: 5kpl 19e :/ Ja paras miusta oli ovismittarina myytävä lämpömittari- sellainen todella iso, mutta tavallinen lämpömittari muuten :eek: Farmaseutti sanoi että siitä on helpompo nähdä tarkasti lämpötilanmuutokset :saint: kaikkea ne keksivät! Eihän lämmön perusteella voi varmuudella sanoa ovisaikaa. Maksoi vielä 15e..
Ajattelin vain että jos olisin vielä kokeillut testata..Kun sehän saattaa näkyä plussana ovistestissä jos on raskautunut :saint: Mutta en siis hanki niitä- olisin vain helpotttanut testaustuskaa :whistle:

Onneksi täällä saa vertaistukea ja ymmärrystä akikenmaailman limajutuille :LOL: Kuinka moni on muuten kertonut kavereilleen että käyttää esim. ovistestejä tai mittailee lämpöjä, ronklii kohdunapukkaa tai, tai.. :saint: Mä en ainakaan- edes miehelle :LOL:

Nyt tämä painuu levolle- jos vaikka saisi miehen houkuteltua :whistle: :saint:

Elä [/b]Miilukka menetä toivoasi- jospa kierto vain on pitkä..
 
Miilukka uskon, että sulla on ovis vielä tulossa koska sinulla on aika pitkä kierto. Jatka vaan vielä testaamista ;)

Juu ei kävis Luru Lude kanssa mielessäkään kertoa mistään ovistikuista ym kohdunnipukoista kavereilleni!! :LOL: mitähän nekin ajattelis tosta napukan ronklaamisesta :LOL: Kyllä mä parille tai kolmelle voisin sanoa, kun ne ei järkyty mistään, mutta säästetään ne jutut niiden korvilta!
Hui, olipas apteekissa kalliita ovistestejä! Mä tilasin halpatestiltä 21 kpl ovistestejä + 3 kpl raskaustestejä samassa paketissa ja ne maksoi jotain 22 tai 23 ? (euro sinne tai tänne, en oo varma).

Mä veneilen nyt isäntää, vielä 1,5 tuntia niin se pääsee töistä B)
 
KESKIVIIKKO 12.12.2007
nti...........................kp 11/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 12/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 14/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 14/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 14/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 15/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 15/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 15/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 15/28............yk 1.............
meela......................kp 21/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 21/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 22/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 22/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 24/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 26/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 28-30/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 42/30...........yk 2............1.haaveissa



:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
:xmas: :xmas: :xmas: AATELKAA ETTÄ VAJAAN KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ JO JOULUAATTO :eek: KAIKILLA VARMAAN JO LAHJAT OSTETTU YM. JOULU HÄRPÄKKEET TEHTY JA LAITETTU?? :kieh: joo,ei mulla ainakaan...vähä tulee kiire niinkuin joka vuosi!! :LOL: :whistle:

JOO,MULLAHAN KYLLÄ ON OLLU TOOOOSI PITKÄ KIERTO,LYHIN OLLU PUOLEN VUODEN AIKANA KP26 JA PISIN KP60 MUTTA TOHON LISTAAN NYT LAITOIN TON N.40 KUN PARI-KOLME VIIMEISTÄ KIERTOA OLLU JOTAIKUINKIN TON VERRAN. JA PALJO MAHOLLISTA ETTÄ OVIS SAATTAAKIN OLLA TULOSSA VASTA MUTTA EIKÖS SEN YLIPITKÄN KIERRON HEIKKOUS OLLU ETTÄ JOKO SE KIINNITTYMISVAIHE JÄÄ LIIAN KYHYEKSI TAI TOSIAAN EI OVULOI OLLENKAAN JOS VENYY MAHOTTOMAN PITKÄKSI.

tänä aamuna kun kävin kuuden aikaan ylhäällä,ku menin takasin sänkyyn niin tuli aivan kaamee mahatuska. ei voinu olla selälleen eikä kylelläänkään.en oikein osannu kohdistaa että oliko toispuoleista ku se säteili koko alamahassa. sitä kesti joku 15min. ja sit se on hävinny ku nukahin vielä hetkeksi.
oli kyl ihme tuska. eilen vähä jomotti kyllä mahaa niin että olin varma että ovis-mittari näyttää tänä aamuna ovista mutta paskat!!! ei näyttäny ei tänäänkään.... :headwall: :headwall: no mutta jos huomenna sitten.positiivisella mielellä :LOL:
peitteet on jonkin verran heilunu, joka 3.päivä tai 4.päivä :whistle: ei tosiaan oo jaksanu joka päivä ,eikä ihan joka toinenkaan... :whistle:

niin ja sit vielä siitä että onko kertonu kavereille noista...niin oon puhunu parille kaverille noista ovis-tikuista. mutta mitään napukkaa en ees osaa kokeilla :eek: ja en varmaan mistään napukoista kertois....ja viimeseks miehelle....

mutta nyt alkaa tolla pienimmällä hermot mennä tossa siihen malliin että pakko mennä :wave:
 
Mielialat hyppii, lämmöt kohoilee, vessassa saa jatkuvaan olla ravaamassa jne.

Mutta tätiä ei vielä näy. Veri testi oli maanantaina negatiivinen, mutta terveydenhoitaja lohdutteli minua, että sekin saatettiin tehdä liian aikaisessa vaiheessa jos ovulaatio ei ole ollut silloin ns. oikean kierron puolivälissä vaan vaikka tosiaan äskettäin.

Kyllä meinaa olla hermot vähän kireällä kun ei tiedä onko tärpännyt.. Saisi edes se täti tulla kylään jos ei ole tärpännyt :(
 
Täällä tuskaillaan ovista odotellen, tuntuu et tulee hulluksi, ei oo juuri mitään oireita.. Olin päättänyt, että en tässä kierrossa vielä tikuttele, niin arvatkaa vain, kuka hyppi äsken kaupungilla etsien päivystävää apteekkia :LOL: mutta päätin sit olla ostamatta, kun näin niiden ihanan kalliin hinnan.. Eikö niitä myydä kuin 7 kpl:n pakkauksissa? :eek: Voiko muuten yksi oviksen oire olla, et on pinna kireellä? Mua on nimittäin nyt pari päivää ottanut niin lujaa päähän kaikki, oikein sellainen känkkis ollut, sääli tuota ukkoa :ashamed:
Miilukka kyselit, että onko ollut puhetta kavereiden tai miehen kanssa näistä kaikista napukka ja testi jutuista, niin en oo kyl edes miehen kanssa puhunut. Saati sitten kavereiden, yritän aika salassa pitää tän projektin :) Onko kukaan muu stressaantunut tästä projektista? Mä ainakin oon tosi paljon ja tuntuukin ettei tälläsellä stressillä ei voi irrota yhden yhtäkään munasolua!! :eek: Ja välillä miehen kanssa välit kiristyy, oon huomannut et johtuu osaksi tästä yrityksestä. Välillä tulee sellanen pakko hommailla-tunne, kun kumpaakaan ei huvittais ja olis vaan pakko :/
Tulipas taas purkaus.. huh! Mutta Plussatuulia kaikille!!!!!!!! :heart:
 
Khimaira
Emiliina: no hard feelings :saint:
Täällä yliopiston apteekki myi halvimmillaan 5kpl ovistestejä 19e :eek: Netistä saa tilattua tuolla hinnalla tuplamäärän + r- testit samassa paketissa.
 

Yhteistyössä