~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Khimaira
Vielä se kerkeää Arcatha plussaantuakin. Niin kauan kun menkat pysyy poissa on toivoa :)

Mä testasin eilen ovista, ei tullut kuin haalea haamu, eli uskoisin sen menevän sinne loppuviikolle, jos tulee ollenkaan :/
 
Voisin kans liittyä tänne, kun viikolla 52 saan luultavasti testailla. Itellä nyt kp 5/27-28 ja yk 2. Ekaa haaveillaan :heart: Pillerit jätin pois reilu kuukausi sitten, hiukan petyin, kun se täti sieltä saapui, mutta olipa kierto ainakin vielä normaali. Toivottavasti pysyiskin säännöllisenä, joskus kun oon pitänyt pillereissä taukoa niin kierto heitti ihan sekaisin.. Mutta kaikille yrittämisen iloa!! :whistle: ;)
 
Täällä yksinäiseen iltaan valmistaudun kun mies tekee töihin lähtöä..
Toinen yö peräjälkeen! :'(

Eipä ole vuotoa näkynyt, saa nyt nähdä alkaako..
ottaa päähän tämä epätietoisuus.

Ei tiedä itkiskö vai naurasko..

:/
 
Täällä onkin ihan mukavasti porukkaa...
Miilukka kyseli oviksien ajankohdista ja voin kertoa omalta kohdaltani, että saan pyöritellä peukaloitani vielä ainakin toiset saman verran kuin nyt on kp:t eli 12 pvää tai enemmän ;)
On kyllä kurjaa kun on kierrot menneet niin pitkiksi. Se normi 28 pvääkin tuntui niin pitkältä ajalta kun oikein odottaa :/ Tilasin satsin tikkuja niin saan ajankulua, mä oon niin kauhee himotestaaja, että o-tikut auttaa pahimpaan hätään...

Mä ajattelin testailla jouluviikolla ja tod näk (aikaisintaan) jouluaattona ja testaan vaikkei olisi tuntemuksia yms :heart: kyllä se + olisi niin paras lahja!!! Toivottavasti kaikki saisi sen jouluna tai jos ei kaikki niin edes mahdollisimman moni! Täytyy äkkiä kirjoittaa joulupukille
:LOL:
 
Khimaira
Lumista tiistaita kaikille :xmas: Meillä oli satanut yöllä ihan hurjasti lunta ja lisää vann tulee, ihanaa :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Hei, ovista testanneet! PItääkö toisaan testata pari kertaa päivässä? Mulla kierrn mukainen ovis olisi sunnuntaina, jos kp:t pysyvät siinä 32 pvässä. Meinasin testata pe, la ja su- kerran joka päivä.
Riittääköhän se? Harrastetaan kyllä sitä itse asiaakin ahkerasti, mutta ihan omasta mielenkiinnosta testaan- ovuloinko laisinkaan :/
Ja vaikuttaako tulokseen jos on puuhastellut miehen kanssa vastikään :saint: ?

On tästä "yrityksestä" jotain hyötyä parisuhteellekin- saa olla ihan luomuna, ilman pillereiden tai kierukan vaivoja- nautiskella täysin rinnoin. Ei hermojen kiristelyä tai muitakaan vaivoja (paitsi kivuliaat menkat:$ ), halutkin ovat ihan pilvissä ja huumoria löytyy :D
Noin paljonko hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa mielialoihin :eek: :(

meela Eiköhän sovita aattoaamulle joukkotestausaika? Ompahan pientä lisäjännitettä sukuloinnin vastapainoksi :LOL: :whistle:

OIkein mukavaa päivänjatkoa
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
TIISTAI 4.12.2007 :xmas:

nti...........................kp 3/27-28.......yk 2..............1.haaveissa
mussu.....................kp 4/28.............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 6/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 6/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 7/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 7/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 7/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 7/28............yk 1.............
meela......................kp 13/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 13/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 14/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 14/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 16/23-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 18/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 20-22/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 33/30...........yk 2............1.haaveissa
[/quote]

[/quote]

 
Heippa,

täällä on taas täti saatu matkaan - on se onni, että visiitti on aina lyhyt, 3-4 päivää. Nyt sitten kohti ovista ja sen mukaisia toimia ;) . En vielä tässä kierrossa ovista ala tikuttamaan, mutta ensi kierrossa, kunhan ensin saamme ensin tiedon miehen simppatestin tuloksista - jos tulos on hyvä, kuten lääkäri olettaa kuulemma, alan tikutella ovistakin. Ainakin lokakuussa otettu verikoe oli kuulemma ok, vaikka vähän piti lääkitystä nostaa vielä. Mulla/meillä on yk laskutavasta riippuen joko vuosia (alk. 2002), 3kk tai alkamassa tammikuussa -08, sillä vuosia on tiedetty, että iman hoitoa ei lasta tule ja 09/07 oli eka käynti polilla - ihan eka käynti oli 04/2002, mutta hoitoja ei aloitettu silloin, toka käynti 01/2006, jolloin asia jätettiin edelleen muhimaan ja tänä vuonnna siis aloitettu hoitoihin hakeutuminen 05/07 ja 09/07 aloitettiin lääkitys, jonka lääkäri olettaa vaikuttaneen niin, että alkuvuodesta ruvetaan odottaamaan lääkärin mukaan raskautta. Jouluaattona mulla on kp 24/28 ja ajattelin silloin ihan pirruuttani testata, jos vaikka saisi kivan joululahjan, muuten testaan sitten uutenavuotena, jos sitä ennen täti ei tule.

Arcatha, mites voinnit, onko tullut uudestaan testattua?
Luru Lude, olen kanssa huomannut, että tällä yrittämisellä on positiivisa vaikutuksia parisuhteeseen, mieli tekee paljon enemmän nykyään. Ennen koin, että seksi tavallaan muistutti lapsettomuudesta ja jotenkin usein ei huvittanut. Mies leinee tyytyväinen, että nyt huvittaa - varsinkin ovis aikaan :ashamed: :saint:
 
Khimaira
Keskiviikkoa :xmas:

Nyt ei ole mitään erikoista asiantynkää, kunhan nostan ketjun etusivulle :saint:

Tänään käydään meille karvaista perheenlisäystä: kaksi mustaa gerbiilipoikaa =) Lapset (ja äiskä :whistle: ) odottavat innolla :D

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Luru Lude kyllä mulle passaa, että testataan jouluaatto aamuna samaan aikaan joukolla!

Mulle tuli tänään ovistestit ja heti tuli suht tumma viiva, saa nähdä olisiko ovis aikaisemmin kuin viime aikoina on tainnut olla. Pidän paukkuja ittelleni :whistle:

Miten Arcathan neuvola meni??? ...utelias....
 
Alkuperäinen kirjoittaja meela:
Miten Arcathan neuvola meni??? ...utelias....
Iltaa!

Neuvola meni silleen, että laittoi terveydenhoitaja lähetteen labraan verestä otettavaa testiä varten. Siellä kuulema saan käydä vasta ensi viikon lopulla jos ei ole vuoto alkanut, mutta sitä ennen saan kuulema testata vaikka miljoona kertaa kotitesteillä jos siltä tuntuu
:LOL:

Ja tosiaan jos kotitestistä saan plussan, ei tarvitse mennä labraan lainkaan, soitto neuvolaan riittää..

Jännitystä siis ilmassa! ;)
 
TORSTAI 6.12.2007

nti...........................kp 5/27-28.......yk 2..............1.haaveissa
mussu.....................kp 6/28.............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 8/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 8/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 9/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 9/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 9/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 9/28............yk 1.............
meela......................kp 15/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 15/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 16/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 16/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 18/23-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 20/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 22-24/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 36/30...........yk 2............1.haaveissa
 
Khimaira
Voi Arcatha :hug:

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille =)

JIpii, huomenna alkaa oviksen bongaaminen :D

Nyt vasta hokasin- ellen raskaudu nyt, niin "saan" viettää joulun menkkakivuissa: alkavat juuri aattona :kieh: :kieh:
 
Arcatha :hug: !!!

Mulla alkaa oviksen pongaus vasta ensi tiistaina. Huh, kun tuntuu vaihteeksi pitkältä aika. Toivon mukaan ovis olis hiukan aikaisemmin kuin vasta kp:nä 17, jolloin tyypillisesti on. Mies kun on tuolloin menossa reissuun satojen kilometrien päähän, ni jää kyllä touhut vähiin silloin.

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
 
Khimaira
Hyvää perjantai- aamua!!

Huoh..En edes testaa tänään kun eilisessä testissä ei näkynyt mitään :/ Jos mulla on tärppipäivä sunnuntaina, niin eikö sen olisi pitänyt jo näyttää eilen jonkinlaista viivaa? Vai miten myöhään se haamuviiva tulee?
Antaisi vähän osviittaa siitä että onko odotettavissa ovista :/

Testasin siis eilen kun tuli rusehtavaa vuotoa töissä ollessa ja ajattelin heti että nyt se ovis menee ohi :headwall: Ja mahaankin koskee, kevytmenkkamaisesti, ihania oireita :snotty:

Mitkäs fiilikset muilla? Joko on bongailtu ovista?
 
Huomenta!

Labrassa tuli käytyä, ottivat raskaustestin virtsasta jota suuresti ihmettelen, eikös ne yleensä sen verestä labrassa ota? :eek:

Tosiaan avomies päivystykseen patisti eilen illalla kymmenen jälkeen kun tuskissani sohvalla pyörin kun alavatsaan koski aivan julmetusti!

Tänään siis virtsasta raskaustesti ja jotain muuta tulehduskokeita vissiin sekä verestä ottivat tulehduskokeet. Puolenpäivän maita saa soitella vastauksista.

Kp 37/30, ei vuotoa näy ei kuulu. viikon myöhässä hmm.. en muista millon olisi ollut näin paljon myöhässä, yleensä säännöllistäkin säännöllisempi :eek:
 
nti
Huomenta kaikille!

Täti päätti poistua vierailemasta joten nyt pääsee taas aloittaminen käyntiin ja oviksen bongaus voi alkaa. Koitan nyt olla ajattelematta koko vauva asiaa jospa se plussa tulis tännekki.
 
Moikka kaikille! :wave:
Plussatuulia kaikille kattavasti! Ovis on aika lailla käsillä..taas jännääminen alkaa! En noihin tikutuksiin ole perehtynyt, saa nähä seuraavassa kierrossa sitte.
Mä tutkin noita limoja ;) ..kuulostaa hirveeltä :LOL: , en siis millään skuupilla!
Tässä kierrossa ei olla hirveesti töitä tehty raskautumisen eteen, mutta ei se määrä vaan laatu (jos kohdalle sattuu). Vaikkakin jos määrällisesti olisi enemmän, on siinä ne hyvätkin puolet!! :p
Menkat pitäis alkaa n.21 päivä..et sillee??

Kivaa perjantaipäivää, kelistä huolimatta! :wave:
 

Yhteistyössä