~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Perjantai 23.11.2007

meela................kp 1/28-39......yk 9............. 1.haaveissa
Luru Lude..........kp 3/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 3/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 7/n.40........yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 9-11/32......yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 25/28-32... yk 4............. 2.haaveissa


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tervetuloa mukaan meela!! Kiva kun on tuttujakin! =)

 
Khimaira
heii, nythän mää vasta hokasin :whistle:

Jos nyt hyvin kävisi, niin voisin testata jouluaattona :D :xmas: :saint:

Arvatkaa vaan mitä tässä torpassa puuhataan 9. päivän tienoilla :whistle: Se sattuu vielä vapaapäiväksi :xmas:

Niin joo: tilasin elämäni ensimmäiset ovistestit- saapahan tällainen testaajafriikki tekemistä :saint:
 
Lauantai 24.11.2007

meela................kp 2/28-39......yk 9............. 1.haaveissa
Luru Lude..........kp 4/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 4/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 8/n.40........yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 10-12/32....yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 26/28-32... yk 4............. 2.haaveissa


 
:wave: :wave: :wave: :wave: HEIPAT NÄIN SUNNUNTAINA :)
KOVASTI ON SE DOGITAALINEN OVISTESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA NEGOJA VIEL ANTANU :p NO EI KAIT SE OO VASTA KU KP9 VISSIN MENOSSA :kieh:
hei...miten tuota listaa aina päivitetään? minäkin voisin sitä tehdä kun osaisin :ashamed:

TERVETULOA KAIKKI UUDET MUKAAN JA LISÄÄ MAHTUU JOUKKOON JÄNNÄÄMÄÄN!
NYT TEHDÄÄN KAIKKI VUODEN VIIMEISET PLUSSAT SITTEN, eikö vaan? :xmas:
 
SUNNUNTAI 25.11.2007
meela................kp 3/28-39......yk 9............. 1.haaveissa
Luru Lude..........kp 5/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 5/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 9/n.40........yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 11-13/32....yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 27/28-32... yk 4............. 2.haaveissa
 
Minä voisin hypätä mukaan! :wave:

Eli: Mulla poika 01/07 ja jouluaaton testaus ois mielessä :) Menkat alko to eli nyt ois kp4/32 ja yk 3. Viimeksi raskaana ollessa pojan la oli jouluaattona ja nyt seuraavien menkkojen pitäis alkaa aattona :snotty: Eli jännäksi menee, ois kyllä maailman paras joululahja!

Itsekin harkitsen tuota greippijuttua, eikös se muutenkin lisää aineenvaihduntaa? Ei haittais vaikka pari kiloa tippuis, esikosta "lihoin" n. 10kg ja eipä oo montaa kiloa tippunut sen jälkeen :ashamed:

Missä päin asustelette? Me asutaan aivan pohjosimmassa Lapissa joten jos joku on vielä pohjosempaa niin ihmettelen :D Lunta on reilu 30cm ja pakkasta onneksi nyt vain pari astetta. Viime viikolla paukutteli hetken aikaa -26!

Täytyypä jatkaa siivousta ennen kuin poika herää, plussatuulia ja heiluvia peittoja kaikille! (itse saan hetken vielä hengähtää :p )
 
SUNNUNTAI 25.11.2007
meela................kp 3/28-39......yk 9............. 1.haaveissa
JoonanÄiti..........kp 4/32...........yk 3............. 2.haaveissa
Luru Lude..........kp 5/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 5/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 9/n.40........yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 11-13/32....yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 27/28-32... yk 4............. 2.haaveissa
[/quote]

 
tervetuloa vaan joukkoon JOONANÄITI!!! meilläkin poika 1/07 ja sillon mun laskettuaika oli 19.12 mutta ylihän se meni niin että raikas :LOL: :LOL: niinku kaikki kolme muutakin mut tää neljäs veti kyl pohjat. käynnistettiin 15päivää yliaikaisena eli ei merkkiikään ett ois muuten tullu ennen ku potkittiin pihalle :kieh: :whistle:

miten muuten miranda-81 , sulla on jänskät paikat siel,vai??millos meinaat testailla ett onks tärpänny jo nyt ja jätät meidät jännäämään :( :( onks mitään tuntoja siihen suuntaan ;) :whistle:
 
Khimaira
Kiva, kiva, tännehän tulee porukkaa lisää :D

Sain maksettua ovis/raskaustestipaketin- mitenhän nopsaan ne tulevat? Olisiko kokeneemmilla vinkkejä miten paljon ennen oletettua ovista kannattaa ruveta testaamaan? Pari-kolme päivää ennen? Ja viivan vissiin pitää olla tumma- miten pitkään menee kun haalea vahvistuu tummemmaksi?
Olen kuitenkin seuraavat kolme viikko tiukasti töissä (ensivkolla 6pv:n putki |O) joten saattaa olla väsymystä ilmassa :snotty:

Ennen vauvan odotusta odotellaan tässä karvavauvoja: saadaan parin vkon päästä mustat gerbiilipojat kotiin =)

Meela, Joonanäiti ja Meilinde: meillähän on läheiset kierrot:)

Illanjatkoja kaikille :xmas:
 
vaikka minä jo "huitelen" kp 9 menossa niin mulla on taas kaikista pisin kierto verrattuna muihin :) eli samassa junassa silti mennään :LOL:
tosta oviksen bongaamisesta:
jos suht säännölinen kierto niin lyhimmän kierron mukaan kandee alottaa vaikka 20päivää ennen ku odottaa menkkoja alkavaksi (ku ovishan tapahtuu yleensä 14päivää ennen menkkoja.
esim. jos 28päivän kierto niin kandee alkaa n.kp10 ---> tikuttelemaan ettei satu ohi menemään.
itse bongailen jo vaikka tosiaan viime kierrosta bongasin sen vasta kp25 ja tosiaan 16päivää meni siitä menkkoihin (normisti 12-16päivää riippuen immeisestä)
eli kunhan bongaan oviksen niin tiijän vähän että onko tästäkin kierrosta tulossa tavalliseen tapaan piiiitkä kierto :) joo...saa nähä!
 
Moikka,

testasin tänään vaikka keskiviikkona vasta on 14pvää oviksesta kulunut. Oli vaan pakko testata, kun huomenna ois yks juttu, jonka vuoksi olisin halunnut saada selvyyden mahsollisesta raskaudesta. Herkkää testiä en mistään saanut tähän hätää ni negaahan se odotetusti näytti. En kuitenkaan luovu toivosta vielä. Kummallisempia oireita ei ole, lähinnä nännit ovat kipeet, mutta saattavat olla ennen tädin tuloakin. Maitoa hiukan myös toisesta rinnasta on tullut.
 
Moikka!
Tulla tupsahdan pikaisesti ennen unia..huomenna lähden työreissulle. Minä asustelen 03-suunnalla. Täällä ei paljon lunta ole..harmi :| . Kaiholla muistelen niitä lapsuuden jouluja..lunta oli aivan TÖRKEENÄ, ja pakkastakin tosi paljon, no..asuin silloin keski-suomessa mutta silti!

Ihanaa kun on tosiaan monta jotka samoilla päivillä hikoilee
:whistle: ..JÄNNÄÄ!
:heart: :heart:

Hyvää yötä, ihanaiset! :wave:
 
Khimaira
Aamuja kaikille!

Yöllä oli satanut mukavasti lunta ja keli nollassa, joten "mukava" keli lähteä ajelemaan autolla töihin..

Meilinde Mistäs päin olet? Minäkin olen -03 suunnalta, myöskin 28-v :D

Miten tuon lillypien kuvan saa kopsattua tälle sivulle? Mulla se on tuolla etusivulla, mutta voisihan sitä väläytellä täällä muuallakin :whistle:
 
:wave: heissan kaikille :wave:

asumme Turussa.
aamulla tein ovulaatio testin kun oikealta munasarjojen kohtaa nippaili vko:n loppuna ja haalean viivan sain. joten toiveita ilmassa että ovulaatio tapahtuisi vaikka onkin eka kierto km:n jälkeen. jes jes! joskos siitä tummenisi loppuviikkoa kohden. kunhan ei vahvointa anna sunnuntaina kun istumme silloin 11h lentokoneessa :whistle: eikös se niin mene: että kun edellinen irtosi vasemmalta puolelta niin nyt olisi oikean puolen vuoro?!

plääh, pakko kai jatkaa siivousta -meillä asunto myynnissä ja näyttö illalla.

masukki
 
MAANANTAI 26.11.2007 :xmas:
meela................kp 4/28-39......yk 9............. 1.haaveissa
JoonanÄiti.........kp 5/32...........yk 3............. 2.haaveissa
Luru Lude..........kp 6/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 6/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 10/n.40......yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 12-14/32....yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 28/28-32... yk 4............. 2.haaveissa
[/quote]

[/quote]

 
masukki Yleensähän se menee niin, että vuorotellen irtoaa kummaltakin puolen. Poikkeuksiakin tietty voi olla. :)

Tajusin just, että jos nyt täti yllättää mut, ni tuun teidän kaikkien perässä. Tietty liittyyhän tänne varmaan vielä muitakin, mutta kuitenkin. ;)

Laitoin muuten tuon pinon väriksi punaisen ja lisäsin tontunkin kuvan, kun joulun aikojahan silloin elellään kun tässä pinossa plussaillaan. :LOL:
 

Yhteistyössä