:xmas: :xmas: :xmas: AATELKAA ETTÄ VAJAAN KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ JO
JOULUAATTO KAIKILLA VARMAAN JO LAHJAT OSTETTU YM. JOULU HÄRPÄKKEET TEHTY JA LAITETTU?? :kieh: joo,ei mulla ainakaan...vähä tulee kiire niinkuin joka vuosi!!
JOO,MULLAHAN KYLLÄ ON OLLU TOOOOSI PITKÄ KIERTO,LYHIN OLLU PUOLEN VUODEN AIKANA KP26 JA PISIN KP60 MUTTA TOHON LISTAAN NYT LAITOIN TON N.40 KUN PARI-KOLME VIIMEISTÄ KIERTOA OLLU JOTAIKUINKIN TON VERRAN. JA PALJO MAHOLLISTA ETTÄ OVIS SAATTAAKIN OLLA TULOSSA VASTA MUTTA EIKÖS SEN YLIPITKÄN KIERRON HEIKKOUS OLLU ETTÄ JOKO SE KIINNITTYMISVAIHE JÄÄ LIIAN KYHYEKSI TAI TOSIAAN EI OVULOI OLLENKAAN JOS VENYY MAHOTTOMAN PITKÄKSI.
tänä aamuna kun kävin kuuden aikaan ylhäällä,ku menin takasin sänkyyn niin tuli aivan kaamee mahatuska. ei voinu olla selälleen eikä kylelläänkään.en oikein osannu kohdistaa että oliko toispuoleista ku se säteili koko alamahassa. sitä kesti joku 15min. ja sit se on hävinny ku nukahin vielä hetkeksi.
oli kyl ihme tuska. eilen vähä jomotti kyllä mahaa niin että olin varma että ovis-mittari näyttää tänä aamuna ovista mutta paskat!!! ei näyttäny ei tänäänkään.... :headwall: :headwall: no mutta jos huomenna sitten.positiivisella mielellä
peitteet on jonkin verran heilunu, joka 3.päivä tai 4.päivä
ei tosiaan oo jaksanu joka päivä ,eikä ihan joka toinenkaan...
niin ja sit vielä siitä että onko kertonu kavereille noista...niin oon puhunu parille kaverille noista ovis-tikuista. mutta mitään napukkaa en ees osaa kokeilla
ja en varmaan mistään napukoista kertois....ja viimeseks miehelle....
mutta nyt alkaa tolla pienimmällä hermot mennä tossa siihen malliin että pakko mennä :wave: