~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Netistä löytyy useammastakin paikasta noita testejä: mammaksi.fi, babyplus.fi, nettiapteekki... jne. ja hinnat on paljon halvempia, kuin apteekissa - ja valikoimaakin on.

Katsopa vaikka:
http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Categories/Yhdistelmäpaketit,
sivun lopussa on halpa yhdistelmäpaketti-tutustumistarjous (olisko ollut 6kpl ovistestejä ja 3kpl herkkiä raskaustestejä yhteishintaan 9.90?), ite tilasin tuon, vaikka ei pitänyt ovista vielä tikuttaa - tänään pitäis tulla ja ajattelin kyllä oviksen tikuttaa ihan huvikseni). Noissa on sekin kivaa, että jos maksaa ennen klo 13, saa ne seuraavana päivänä omaan postilaatikkoon ja paketti on huomaamaton (ainakin mammaksilla on valkoinen kirjekuori ilman lähettäjän nimeä )

Tässä en valitettavasti taaskaan kerkeä jokaista kommentoimaan erikseen, mutta :hug: tarvitseville ja :flower: hyviä juttuja saavuttaneille ja :wave: muille.

(.) ovis on käsillä :D :saint:
 
voi paskan paska...mitähän tää nyt on?!?! Eilen ovistestiin tuli todella vähän haaleampi viiva kuin kontrolliviiva ja päättelin että tänään varmaankin tulis sitten saman vahvuinen ellei vahvempikin. Noh, eihän niin käynyt vaan testiviiva oli paljon haaleampi. Tarkoittikohan se eilen sitten positiivista vai enkö mä nyt sitten ovuloikaan ollenkaan?!? On kyllä niin surkee olo. Eilen meni miehen kanssa petipuuhatkin ohitse, kun oli mies niin väsynyt. :(
 
TORSTAI 13.12.2007
nti...........................kp 12/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 13/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 15/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 15/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 15/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 15/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 16/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 16/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 16/28............yk 1.............
meela......................kp 22/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 22/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 23/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 23/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 25/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 27/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 29-31/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 43/30...........yk 2............1.haaveissa



:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: [/quote]

 
ILMESTY SAMAAN AIKAAN TOHON MUT POISTIN TON MUN PÄIVITYKSEN KU MITÄPÄ ME SISARET KAHDELLA TEHDÄÄN :whistle:

MULLA EI OO OVISTA NÄKYNY VIELKÄÄN JA MITTARI NÄYTTI TÄNÄÄN VAAN YHTÄ PALKKIA...ELI EIKÖ SITÄ SIT TULLUKKAAN TÄLLE KUUKAUDELLE. TOSSA MASIINASSA ON KOLME PALKKIA; KIERRON ALUSSA NÄYTTÄÄ YHTÄ JOLLOIN EI OLE TODENNÄKÖISTÄ RASKAUTUA, KAKSI PALKKIA NÄYTTÄÄ ETTÄ HIEMAN HORMONITASO NOUSSUT JA EHKÄPÄ VOIS RASKAUTUU JA KOLMAS PALKKI TARKOITTAA ETTÄ OVIS BONGATTU---->MUNIS IRTOO JA PARHAIMMAT TSÄNSSIT TULLA.

MUTTA MULLA ON NYT NÄYTTÄNY VARMAAN REILU 1,5VIIKOA TUOTA KAKKOS TASOO JA NYT OLI TIPPUNU YHTEEN :eek: ELI BYE BYE OVIS!!!
EI TAIJA NOUSTA ENÄÄ PALKKI. KAIKEN LISÄKSI EKAA KUUKAUTTA KÄYTÖSSÄ JOTEN VIEL VÄHÄN HAKUSESSA TOI KONE :| PUIKKOJAKIN MENNY 20KPL JO KU SE PYYTÄÄ AUTOMAATTISESTI 1 TESTIN PER PÄIVÄ. TESTIN VOI TEHÄ VAAN TIETTYYN AIKAAN PÄIVÄSTÄ. (MIHIN KELLON AIKAAN ON ASETTANUT EKAN KP:N JA SIITÄ SITTEN PLUS TAI MIINUS 3 TUNTII VOI TESTIN TEHDÄ) ELI MINÄ LAITOIN SILLO 11AIKAAN PÄIVÄLLÄ TON EKAN KP:N NIIN TOI PYYTÄÄ SEN TESTIN 8-14,MULLA PITÄÄ TEHÄ SE TOSSA AJASSA.

että voi voi jos nyt ei sitä ovista sit tuukkaan ku niin oon odotellu ja peittoja yrittäny ahkerammin heilutella :snotty:

epäilen kyl ett mun kierto meni nyt tältä kuulta harakoille :ashamed:
 
Khimaira
Huoh Miilukka - mullakin on ihan samat fiilikset :snotty: Eikä se ovistesti mitään varmaa sano- peittojen pöllyttely on paljon tehokkampaa :saint:
Vitsi, vitsi- mut mulla paloi hihat niihin testeihin, kun ensin iloitsin tummemmasta viivasta ja sitten seuraavana päivänä onkin vaaleampi :eek: Eli ovista ei tullutkaan :/ Vai mitä..? Ota noista nyt selvä :kieh:
 
Miranda mitä ovis testejä käytät? Mulla on halpatestistä tilattuja enkä mäkään saanut yhtä vahaa tai vahvempaa viivaa (tumma oli, mutta...), mutta luotan että ovis oli koska muistelen jonkun sanoneen ko. merkistä ettei sillä saa aina yhtä vahvaa tai vahvempaa. Mulla on mammaksin o-testit toimineet paremmin.
Se on kyllä tosi paska fiilis jos menee petipuuhat sivusuun. Mulle kävi niin toissa päivänä ja kyllä harmitti. Eilen korjattiin tilanne, mutta luulen sen olleen jo liian myöhäistä tikkujen perusteella (ma + ti aamuna vahvempi, sitten ti iltana haalistu olemattomaksi) Olisiko silti mahkuja kun eilen oli keskiviikko???

Miilukka & Miranda älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon! Mä lähetän teille kummallekin oikein kunnon ovis säteet!!!

Mä niin odotan, että tulisi jo se testauspäivä...
 
PERJANTAI 14.12.2007
nti...........................kp 13/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 14/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 16/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 16/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 16/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
story........................kp 16/29.............yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 17/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 17/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 17/28............yk 1.............
meela......................kp 23/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 23/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 24/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 24/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 26/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 28/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 30-32/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 44/30...........yk 2............1.haaveissa







:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
MASUKKI08 JA VIIDETTÄ HAAVEILLEN ALÖKAA OLLA AINAKIN JÄNSKÄT PÄIVÄT,VAI?
ENTÄS ARCATHA??

mulla nyt tais käyvä niin että tästä kierrosta ei ovista löytynyt. nyt se testi nimittäin ei kysy enää niitä testejäkään kun se eilen rekisteröi sen yhden palkin joka merkkasi sitä että hormonitaso laskenut...näytti vaan että kierto lopuillaan ja nyt odotellaan menkkoja. aika kämänen laite toisaalta kun ei voi enää tästä kierrosta tehä niitä testejä kun se ei kysy :( ite ei vaan uskois millään että ovista ei tuukkaan :whistle:
kait se pitää uskoa.... no..olihan mulla ne pari palkkii siinä reilu puoltoista viikkoo joka merkkas että hormonitaso oli noussu kyllä siitä matalimmasta ;) toivossa on hyvä elää ja on niitä peittoja toki heiluteltu ett pieni toivonkipinä elää :kieh: :kieh:

mukavaa viikonloppua kaikille
 
Pakkasperjantaita täältä etelästä myös, vaikka pakkasta ei ole kuin nimeksi -0,5. Enemmän sais olla, niin ei olis nii märkää aina. Ja luntakin kaivattais, niin ei olis niin pimeää - me ainakin asutaan katuvalojen ulottumattomissa, joten klo 16 on jo pimeää :( . Lumi tois vähän valoa.

Täällä on ovis testejä harjoiteltu, kun tulin tilanneeksi tarjouspaketin, vaikka ei vielä pitänyt testata. Eilen viiva oli haalea ja tänään eilistä tummempi. Huomenna odotellaan ovista, että eiköhän huomenna olisi sitten plussa-viiva. Sinänsä kiva, että tämä pitää kutinsa sen kanssa, mitä kuvittelen kiertoani tuntevani - tarkka tuppaa olemaan :D .

Eilen päästiin vällyjen väliin, mies kyllä jo oikeasti ihmettelee tätä mun uutta pupuiluintoa - olo on kuin silloin, kun suhde oli nuori (ja me myös ;) ) . Vähän oli eilen ehkä tekemisen meininki, miestä selväti jotenkin "jännitti" tämä kalenteripupuilu, tänään tai huomenna vielä - huomenna vaan mies on juhlissa alkuillan (jatkoille ei aikonut lähteä, jotta taidan hereillä pysytellä, kuunes tulee :saint: ;) )

Jokos muilla on ovikset pongattuna? Miten yleensä teillä ovis tuntuu, onko helposti löydettävissä?

Miilukallakin oli jotain hormoonitapahtumaa, toivottavasti se merkkaisi oviksen tapahtuneen, vaikka selkeää plussaa ei löytynytkään! Oletko tykännyt muuten tuosta käyttämästäsi testistä (digitaalinen?)?
 
Khimaira
Nyt olen ihan varma että tätskä tulee, vieläpä etuajassa :eek: Ovisoireet ja se testi olivat ihan "selkeitä" (siis oli viiva tummempi, muttei monsteri) mutta nyt tuli huono olo, maha ihan sekaisin, koskee ja nippailee alas ihan menkkamaisesti :$
Kn on vetäynyt kauas, niinkuin viime kierrossakin ennen menkkoja. Nyt se on vielä tunnettavissa hyvin, mutta tuntuu pehmeeltä. Viimeksi se toisin häipyi muutama päivä ennen vuotoa :eek:
Mitä mulle tapahtuu?? Olo on ihan outo, vatsaa vääntää ja pistelee alas :$ :$ Ei silti ole mahataudin oloinen olo :/
Auttakee :saint:

Täällä rupeaa olemaan yhdellä jos toisella jännät paikat :xmas: :xmas: :xmas:

Toivonkipinä se on pidettävä pystyssä- jos on edes jonkinverran viihdytty vällyn välissä :saint: :whistle: :D
 
Jännät paikat alkaa olla tosiaan. En kyllä testaile vielä tänä viikonloppuna, vaan arvelin testailla vasta seuraavana. Jos ei täti tule kyläilemään ennen sitä. Oireita ei tädin vierailusta eikä raskaudestakaan vielä ole. Olis kyllä ihana joululahja, jos sais plussan siihen testiin =) En kyllä ole 100% varma jaksanko odottaa reilun viikon, kun testit kummittelee kaapissa. Millonkas muut meinasitte testailla? :wave:
 
PERJANTAI 14.12.2007
nti...........................kp 13/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 14/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 16/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 16/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 16/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 17/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 17/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 17/28............yk 1.............
meela......................kp 23/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 23/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 24/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 24/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 26/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 28/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 30-32/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 44/30...........yk 2............1.haaveissa

PLUSSANNEET
:

story








:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
ONNEA STORY KAUHEESTI :flower: :flower:

MITES SUN TARINAS SITTEN MENIKÄÄN?? TULIT PINOON KUN TÄTI TULIKIN KYLÄÄN MUTTA OLIKO NE SITTEN VALEMENKAT?? KOVASTI TARRASUKKIA PIENELLE JA ONNEA RUTKASTI. JOSPA MEKIN PERÄSSÄ TULAAN :whistle: ;) OLLAAN KYLLÄ SOVITTU TÄÄLLÄ ETTÄ JOKAINEN PLUSSAA JOULUNA ;) :wave:
 
Khimaira
Onnea Story!!

Omaa napaa sen verran. että äsken vessassa käydessä tuli vähän sellaista ruskeaa vuotoa :/ Eihän ne menkat vielä voi alkaa :eek: Elättelen haaveita että jos oliskin kiinnittymisvuotoa :saint: Oviksesta olisi nyt 5pv..
 

Yhteistyössä