~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Kiitos onnitteluista,

vaikka hieman varovaisilla fiiliksillä mennään.
Pinoutuessani sain pettymyksen tädin kyläilystä. Testasin vielä muutama päivä myöhemmin uudelleen, kun vuoto oli aivan erilaista kuin normaalisti, tosi niukkaa. Tikutin ovista pari viikkoa sen jälkeen ja sain todella vahvan plussan. Sitten mua alkoi palelemaan yks ilta ihan kamalasti ja nenä meni tukkoon, seuraavana päivänä testasin ja sain heti vahvan plussan. Tein toisen testin heti putkeen, kun en meinannu uskoa ja taas heti plussa.

Kävin tänään gynellä, ultrassa näkyi sikiöpussi, muttei vielä sykettä. Koko vastasi niiden "edellisten" menkkojen aikaa eli viikkoja 5+. Nyt toivotaan, että vuoto oli vain kiinnittymistä ja seuraavan kerran löydetään jo syke!
 
heips! :wave:

Minä niin toivon, että kaikki tuntemani tuntemukset ois nyt sitä, että jouluaattona ois plussa testissä! Nyt nippailee, paleltaa, naama kukkii ym.. Ei auta kuin odottaa!

Meillä kaamos täällä Ivalossa on synkimmillään. Päivällä n. 12 aikaan on hetki "valoisaa" ja sitten klo 13 alkaa taas pimentyä. Klo 14 on jo täysin pimeetä. Mutta minua ei haittaa, ompahan hyvä syy olla sisällä ja poltella kynttilöitä :xmas:

Ihanaa että tulee joulu! Ensviikolla kovasti kiire tuntuu, leluja menee kaupaksi aivan tolkuttomasti! Sitten nautin rauhallisuudesta perheen kanssa kun täältä töistä vihdoin pääsen! Puoltoista viikkoa ois "lomaa" ja vasta 2.1 töihin taas. Mutta siihen asti jännitetään! :headwall:
 
LAUANTAI 15.12.2007
nti...........................kp 14/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 15/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 17/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 17/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 17/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 18/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 18/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 18/28............yk 1.............
meela......................kp 24/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 24/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 25/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 25/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 27/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 29/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 31-33/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 45/30...........yk 2............1.haaveiss

PLUSSANNEET:

story
 
Khimaira
Phuuuuhhh, puhallan plussatuulta tähän ketjuun :D

Millionkas meinaatte testailla? Minä todennäköisesti teen ensimmäisen testin heti maanantai- aamuna :snotty: KUn ohjeessa lukee et voi tehdä, niin tehdään sitten :whistle: :D
 
Täällä myös yksi joka toivoo joulupukilta plussaa =)


Yksi km takana, 10/07 ja nyt menossa ensimmäinen virallinen kierto, kp 22. Oireita: viluttaa, väsyttää, kolme päivää ollut lämmöt koholla, 37astetta (ja vähän yli), aamuisin kasvot ihan turvonneet varsinkin silmät (?) ja nyt on vahvasti sellainen tunne että olis kipeäksi tulossa...toivon mukaan en kuitenkaan tule, vaan oireet johtuu jostain ihan muusta
:whistle:
 
Khimaira


Mä onneton menin testaamaan äsken r-testillä :ashamed: Tuli siihen viiva n.20min kuluttua testaamisesta. Ihan selvä viiva, mutta ei siinä juurikaan väriä ole, joten itse oletan että viivanpaikkaa se merkkaa :/ Kai näissä babyplussissa viivanpaikka on?
Et jatketaan vaan testaamista- vielä on 5 testiä jäljellä (kun puolittaa:whistle:) :saint:

Tervetuloa joukkoon jouluiseen Pickane :xmas:

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
SUNNUNTAI 16.12.2007
nti...........................kp 15/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 16/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 18/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 18/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 18/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 19/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 19/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 19/28............yk 1.............
meela......................kp 25/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 25/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 26/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 26/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 28/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 30/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 32-34/32.....yk 2............4.haaveissa
Arcatha....................kp 46/30...........yk 2............1.haaveissa
Pickane ...................kp 23/28-33......yk 1............??.haaveissa


PLUSSANNEET:

story
 
:xmas: :xmas: tervetuloa vaan Pichane . laitoin sinut listaan mutta pari tietoasi puuttuu.ilmotteleppa viel ne niin päivitellään ;)

entäs Arcatha ?? luin toisesta pinosta ja siellä luki että täti tuli kylään. :hug: :hug: pitääkö paikkaansa? pahoittelut jos kiertosi tosiaan venyi noin pitkäksi :headwall:

mites muilla?? joko ruvetaan pikku hiljaa testailemaan :whistle: ;) :saint:
 
Storylle onnittelut :flower:


(.) Ovis ohitettu, tänään testissä enää haalea viiva (en kyllä oikein lämmennyt tuolle tikuttamiselle, mutta varmasti se toimii epäsäännöllisessä kierrossa.) Huvin vuoksi testasin, kun torstaina sain paketin, jonka ostin, kun oli tarjouksessa ovis ja raskaustestejä .

Luulen, että pupuilut osui aika kohdalleen, vaikka testiin ei mitään monsteri-viivaa tullutkaan ja siippa eilen oli vähän viihteellä ja "pupuilukelvoton" kotiin tullessaan .

Hyvällä mielellä ollaan ja jouluaattona testaan pelkään pirruuttani, olisihan se kivaa, jos vaikka jotain tulisi testiin ja jos ei tule, niin saanpahan lohduttautua syömällä PALJON suklaata ja kaikkea muuta hyvää

Täällä laitoin hetki sitten kuivakakkuja kaksin kappalein uuniin, tuoksu on jo melko hyvä, peruskakku, jossa mariannerouhetta joukossa
 
mussu, kuulostaa hyvälle... mä meinaan kanssa kokkailla kaikkee hyvää jouluna =)

Eli kp 23 menossa, en tiedä kuinka pitkä kierto pitäisi olla kun nyt on km:n jälkeen eka kierto menossa (aiemmin ollut 28-33, eli heittelee).

Yritelty on elokuusta lähtien ja syyskuussa tultiin raskaaksi ja lokakuussa tuli pois. No, nyt on taas toivoa täynnä ja odotetaan plussaa jouluaattona =)

Mulla on ollut tänä viikonloppuna vähän oireita mutta ei enää aamun jälkeen (haluaisin uskoa että olivat kiinnittymiskipuja) . Vähän välillä juilii oikealta puolelta... :whistle:
 
SUNNUNTAI 16.12.2007

Arcatha...................kp 2/30-44.......yk 2...............1.haaveissa
nti...........................kp 15/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 16/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 18/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 18/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 18/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 19/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 19/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 19/28............yk 1.............
Pickane ..................kp 23/28-33......yk 1............??.haaveissa
meela......................kp 25/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 25/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 26/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 26/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 28/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 30/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 32-34/32.....yk 2............4.haaveissa


PLUSSANNEET:

story
[/quote]

 
Täällä on kyllä nyt sellaiset tuntemukset, että täti saapuu reilun viikon kuluttua ihan varmasti :'( juilii mahaa niin kovasti ja niin menkkamaiset tuntemukset.. Mulla se tarkoitti viime kierrossakin tädin saapumista. Mutta eipä se ihme, täällä ei peitto oo tässä kierrossa heilunut kovin säännöllisesti ja kaiken lisäksi en pongannut ovista koko kierrossa, joten se siitä.. Tosin en tikutellut ovista, yleensä oon vain muista oireista tunnistanut sen.. Mutta tuunpa sitten varmistaan vielä tädin saapumisen, kun se sieltä pömähtää paikalle. Muille kauheesti plussatuulia!! :heart: :wave:
 

:xmas: :xmas: MAANANTAI 17.12.2007 :xmas: :xmas:


nti...........................kp 16/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 17/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 19/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 19/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 19/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 20/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 20/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 20/28............yk 1.............
Pickane ..................kp 24/28-33......yk 1............??.haaveissa
meela......................kp 26/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 26/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 27/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 27/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 29/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 31/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 33-35/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 26/30-32.....yk ??...........??.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha





PLUSSANNEET: :heart:
story


 
AIKAISTA MAANANTAITA :LOL:
TÄÄLLÄ SITÄ KUKUTAAN VIELÄ MUTTA AATTELIN JO HETI PÄIVITTÄÄ LISTAN AJAN TASALLE!
EIKÖ TOHON VOIS LAITTAA TON TIPPUNEET-LISTANKIN, TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI PAHASTU :) TÄÄHÄN ON TÄN VUODEN VIIMOSET PLUSSAT NIIN TOSTA NÄKEE ETT KETKÄ JÄNNÄÄ VIEL TÄLLE VUODELLE :heart: MUTTA NYT TARTTEE PAINUU PEHKUIHIN :whistle: EI TAIJA PEITTEET HEILUU ENÄÄ TÄLLE YÖLLE JA MUN KOHALTA ON TÄLLE KIERROLLE LIIAN MYÖHÄSTÄKI

ÖITÄ! :wave:
 
Khimaira
Huomenta kaikille :D
Näin sitten yöllä unta plussan saamisesta :whistle: Mietin vielä aamulla että pitääpä tehdä testi, josko se näyttäisi..Mutta ei.
Vielä muutama päivä olisi edessä: töitä, joulun odotusta ja sitä testiviivojen tihrustelua :xmas: :xmas: Olisipa mahtava jäädä joululomalle plussan myötä :heart:

Meitä onkin täällä paaaljon kenellä on suht.sama kierron tilanne- jännää!! Ei kai kukaan malta odottaa jouluaattoon asti :eek: ?

Mulle sopisi hyvin raskautua nyt: kaksi lasta on syntynyt tammikuussa ja nyt "tämän" myötä olisi kaksi lasta syyskuussa :xmas: :xmas: Ja juu, tiedän- mulla on iiihan liian isot odotukset siitä että testiin pärähtää tällä kerralla plussa :snotty: :ashamed:

Arcatha :hug:

Pitääpä tästä ruveta vääntäytymään työrintamalle :kieh:

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
joulu tulla jollottaa :xmas: :xmas: :xmas: pukki tulee kassit ja pussit täynnä viikon päästä :LOL: :kieh: :xmas:
mulla ei ole mitään oireita suuntaan eikä toiseen ja sitä ovista ei sit löytyny ainakaan tuolla clearbluella :( eipä oo limojakaan isommin tullu,ainakaan mitöään kananmuna limoja...ihan normi valkkarii vaan :$ :x
et en kovinkaan korkeella pidä toiveita että olis plussaa mutta katsotaas nyt. =) mukavaa alkanutta viikkoa kaikille
ja arcatha :hug:
 
ja terveiset Thaimaan Kata beahin auringon alta! taalla lampoa n.23 astetta ja merivesi 27 asteista! reilu 2 viikkoa takana ja vajaa viikko jaljella. siella ei ilmeisesti juurikaan talven tuntua...
ollaan kierrelty ja katseltu maisemia. 3pva vietimme viidakossa ja bugalowimme oli krotkotiili joen vieressa :whistle: pahoittelen kirjoitusvirheita, mutta kirjaimet taysin eri paikoissa kuin kotikoneella ja osa puuttuu, koittakaa saada selvaa. :/ lapset nauttivat olostaan ilman toppavaatteita ja saavat uida minka jaksavat. toisaalta odottavat myos kotiin lahtoa koska silloin tulee pukki ;)
paivat ovat todellakin mulla jo pitkalla, mutta kierto saattaa olla todella sekaisin viime kuisen keskenmenon jaljilta. taalla muuten raskaustestit maksavat euron kpl. ajattelin testata tod nak maanantai aamuna jos ei menkkoja sita ennen kuulu.
pahoitteluni tippuneelle ja :hug:
seka suuren suuret onnittelet plussanneelle :flower:
( nimimerket unohtui,pahoittelen...)
:wave: plussatuulia kaikille :wave:
 
Khimaira
masukki08 Vietähän hauska loma siellä lämmössä :wave: Me täällä kärvistellään välillä loskassa, välillä pikkupakkasessa :whistle: :kieh: Ja ostahan niitä halpoja testejä kotiin viemisiksi ;) Mahtaisivat tullissa katsoa kun yhdellä olisi kassi täynnä raskaustestejä :LOL: Ja juuh- pikkasen kadena ollaan :D

Milloinkas porukat aikovat testata????? Ette kai te joululle jätä :eek: :whistle:
 
Arcatha :hug:

Mä ajattelin pitäytyä siinä aattona testaamisessa, sekin on mulla etuajassa testaamista. En oikein osaa ajatella oireita, mutta jos nyt miettimällä mietin, niin rinnat on "kihelmöivät" ollu tänään ja oikeastaan jo muutaman päivän, ei siis lainkaan kipeät, mutta ne kutisee ja rintsikat "tuntuu", eli nänni on arka :D , tässä on vielä viikko aikaa keksimällä keksiä oireita :D Nuhaa pukkaa myös päälle, enkä kyllä uskalla ottaa para-tabsia vahvempaa ;)

Masukille kivaa loppulomaa :wave:
 
Onnea storylle :flower:

Arcatha :hug:


Itse bongasin oviksen vihdoin lauantaina, eli kierto venähti muutaman päivän oletetusta. Noh, jos plussan saisin, niin se olisi varmasti ihan vuoden viimeisten joukossa. Aikaisintaan 29. päivä testailen, tosin sekin taitaa olla päivää ennen tädin ennustettua tuloa. Vaikka tiedänkin, että on todella epätodennäköistä että taas nappaisi heti ensimmäisellä kerralla, niin silti toivon sitä liki epätoivoisen paljon :/ Tämä syksy on ollut niin raskas vauvan kohtalon vuoksi, että tuntuu siltä kuin raskaaksi tulo olisi vain kohtuus. Vaan eipähän sitä koskaan voi tietää, mitä tapahtuu.
 

Yhteistyössä