~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

:headwall: :headwall: :'( :'( :headwall: :headwall: :'( :headwall: :'( :'( :headwall: :headwall: :'( :headwall: :headwall: :'( :'( :headwall: :'( |O |O |O |O |O |O |O |O |O TÄMÄ KUVATKOON TUNNETTA :snotty: tuli sit hiukan etuajassa...no oikeestaan hyvä kun mun kierto oli synnytyksen jälkeen 60päivää ja siitä on nyt pikku hiljaa lyhentynyt.....kohta vuosi synnytyksestä. viimesimmät kierrot ollu jotain 50 ja pari viimistä 40 ja sit 38 ja nyt 33 ett ihan jees toisaalta. just äsken ku olin tupakilla niin tuntu ett jotain tirahti housuun ja vertahan sieltä pörähti.mut laitan huomiselle vasta kp1 ku nyt näin illasta alkaa.... eli aika puun takaa toi tätsy nyt sit paukautti.tai niinku olen kuullut myös että puskasta :LOL: :LOL:
 

:xmas: :xmas: KESKIVIIKKO 19.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 18/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 19/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 21/28..............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 21/27-28.........yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 21/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 22/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 22/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 22/28.............yk 1.............
Pickane .................kp 26/28-33........yk 1............??.haaveissa
meela.....................kp 28/28-39.......yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti..............kp 28/32............yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude..............kp 29/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 29/29...........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 31/24-32.....yk10..... ..5.haaveissa
masukki08............kp 35-37/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 28/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka




PLUSSANNEET: :heart:
story


 
Miilukka: Otan osaa, et täti sinne pärähti :hug: Mutta ajattele asia positiivisesti, nyt ainakin sun kierto alkaa lyhenemään ja normalisoitumaan :)

Mulla täällä menkkamaiset mahakivut edelleen tekee tuloaan, pari kertaa päivässä mahassa tuntuu :( et tiedän kyl, et tännekin se täti sit saapuu varmasti ensi viikolla.. En uskalla ainakaan pitää toivoa enää yllä, etten sitten tipu kovaa ja korkealta kun on varautunut pahimpaan. Mutta muille kauheesti plussatuulia!! :heart:
 
Niin ja teille, jotka olette jo testailleet eikä plussaa vielä näy niin älkää tosiaan vielä luopuko toivosta, jospa se nega vielä muuttuisi plussaksi! :heart: Toivon ainakin, että tähän pinoon saataisiin vähän plussiakin joukkoon! :hug:
 
huomenta! viel vähä sapettaa...nyt sit virallisesti kp1 :headwall: mut kyl tää tästä kun pari päivää menee viel niin alkaa mieli nousemaan, tää on aina tää eka päivä :'( MUTTA postisiitivista tosiaan että kierto lyhentynyt nyt joka kerralla normaalimmaksi ;) toisinsanoen oviksenkaan ei ole enää niin pitkä aika ku mitä piti odottaa kun kierto oli esim. 40päivää :whistle: ;)

NYT MUILLE SITTEN ++++++++++++++++ TOIVOTTAVASTI NIITÄ TULISI TEILLE MUILLE :heart:
 

:xmas: :xmas: TORSTAI 20.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 19/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 20/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 22/28..............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 22/27-28.........yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 22/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 23/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 23/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 23/28.............yk 1.............
Pickane .................kp 27/28-33........yk 1............??.haaveissa
meela.....................kp 29/28-39.......yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti..............kp 29/32............yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude..............kp 30/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 30/29...........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 32/24-32.....yk10..... ..5.haaveissa
masukki08............kp 36-38/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 29/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka




PLUSSANNEET: :heart:
story


 
uutta pinoa laitoin kehiin että sinne tervetuloa sitten jos saamarin täti sattuu yllättämään...mitä en tietenkään toivo kellekkään jäljellä olevista :D viikon 4 jänskääjät ----> sinne siis sitte jos puskasta yllätetään
 
Voi surku Miilukka! :hug: Täällä vielä odotellaan...Tekis niiiiiin mieli tehdä jo testi! Ihan vaan ku sellainen testi tuli ostettua ettei mee sit hukkaan jos täti ryysii ennen paikalle! :LOL: Tää kaikki ku on niin uutta! Eilen viimeks luin paketista miten moinen toimenpide pitäis suorittaa :LOL: No eihän ne toisn pilalle mee vaik pääsis testailee joskus myöhemmin...
 
Miilukka olen pahoillani tädin saapumisesta! :hug:
kenwood1 mäkin meinasin tänään testata, kun on testi kaapissa. Onneksi kuitenkin tyydyin vain pakkausselosteen lukemiseen. :) Olishan se vielä aivan liian aikaista mun testata, kun vielä viikko tädin mahdolliseen saapumiseen.
 
Pahoittelut Miilukalle tädin saapumisesta :hug:

Täällä on taas kaikenmaailman oireita: Lämmpöt on 37 ja hetkittäin on tosi viluinen ja flunssainen olo. Tissit on kipeet ja ehkä hieman turvonneet ja myös mahaa turvottaa. Nää on silti aika pitkälti samaa sarjaa kuin aiemmissakin kierroissa, mutta pidetään toivoa yllä ;)
Tekisi niin mieli testatakin... jos kokeilisin tehdä vaikka ovistestin niin pääsisin pahimmista testaamisen himoista... :whistle:
 
meela, olet mua vähän edellä mutta ihan samat tunneltat (oireet siis).

mä ostin vähän salaa mieheltä sellaisen rfsu:n liuskatestipaketin jossa on kaksi testiä. Mun on IHAN PAKKO testata huomenna ja ylihuomenna :whistle:

Tässä perusteet: huomenna, kp28 on sama aika kun viime raskaudessa sain haamun ;) ja lauantain peruste, miehellä on nimpparit ja olis niin kiva antaa sille aikainen joululahja/nimpparilahja =) (on mulla vielä yksi digitaalinen clearblue jouluaattoa vartenkin)

No niin, mä olen ihan testikierteessä...
 

:xmas: :xmas: PERJANTAI 21.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 20/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 21/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 23/28..............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 23/27-28.........yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 23/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 24/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 24/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 24/28.............yk 1.............
meela.....................kp 30/28-39.......yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti..............kp 30/32............yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude..............kp 31/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 31/29...........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 33/24-32.....yk10..... ..5.haaveissa
masukki08............kp 37-39/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 30/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane



PLUSSANNEET: :heart:
story


 
KIITOS KAIKILLE :hug: ON OLLU KIVA OLLA TÄSSÄ PINOSSA =) :flower: OIKEIN IHANAA JOULUA JOULUA KAIKILLE JA NYT NIITÄ PLUSSIA. PAKKO SEURATA TEITÄ ETTÄ MITEN KÄY.JA JOS KÄY KÖPSÄSTI NIIN TULETTE SIT MUN SEURAKSI TUONNE VKON 4 JÄNSKÄILIJÖIHIN ;) KIVA SITTE KU TUTTUJA "NAAMOJA"
NYT ALKAA OIKEESTI OLEMAAN JO JÄNSKÄT PAIKAT KAIKILLA.... OTTAKAA NIITÄ TESTEJÄ JO KEHIIN!!!!TAHTOO TIETÄÄ JO...JÄNSKÄTTÄÄ KAIKKIEN PUOLESTA
 
Kai mutkin voi jo tältä listalta poistaa... tuli taas aamulla nega ja jotain vaaleanpunaista tuhrua näyttää pukkaavan. Olokaan ei ole kovin kaksinen.

Seuraava etappi on kait siellä 4. viikon ketjussa.

Tsemppiä kaikille! =)
 

:xmas: :xmas: LAUANTAI 22.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 21/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 22/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 24/28..............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 24/27-28.........yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 24/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 25/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 25/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 25/28.............yk 1.............
meela.....................kp 31/28-39.......yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti..............kp 31/32............yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude..............kp 32/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 32/29...........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 34/24-32.....yk10..... ..5.haaveissa
masukki08............kp 38-40/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 31/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha
Miilukka
Pickane



PLUSSANNEET: :heart:
story


[/quote]

 
:hug: tädin yllättämille!

Olen täällä joulusiivouksista lintsaamassa. Mies aamulla imuroi ja nyt se karkasi metsälle (muiden joulusiivousta paenneiden aviomiesten kanssa). Mulla olis edessä lakanoiden vaihto ja lattioiden pesu, sitten on meidän joulu riittävän valmis. Vähän ajattelin vielä jouluherkkuja leipoa ja käydään joulumyyjäisissä kasomassa, jos jotain kiva löytyisi vielä - juniori haluaisi ainakin piparkakkutalon.

Täällä oli eilen omituinen vatsatuntemuspäivä, tänään ei enää mitään :eek: Rinnat mulla on "täyteläiset" (ei varsinaisesti kipeät, eikä arat, mutta tuntuu), mutta alan epäillä, että se kuuluu nykyään menkkojen alkamiseen, vaikka nyt (-kin) ne on ollut kutakuinkin joka päivä "omituiset". Ja sitten vielä eilen vihloi häpyluunseudulta ja nivusista :/ . Silti on semmoinen olo, että raskaana en ole, mikä on viime kiertoon verrattuna varsin erilaista ;) .

 
Täällä vielä ollaan! Tiedä sitte kuinka kauan mut luulenpa et siirryn miilukan ja Pickanen seuraks viikolle 4...Menkat ei oo vielä alkaneet mut ihan on sellaiset olot et tulossa ovat :'(
Vatsa on ihan turpea, juilii. Ja ihan hirveä närästys jo pari päivää!!! :eek: Kahvi pukkaa ylös ja ruoan jälkee röyhyttää ku pikku possul! ;) :LOL: Ehkä johtuu ihan jostain muusta ku siitä isosta joulutoiveesta... :ashamed:
Aamul pitelin jo testiä kädes et josko tekis mut päättänyt kun olen niin aattona vasta testaan :D ja se pirun täti ei tuu ennen sitä! Eikä toivottavasti sen jälkeenkään!!! ;)
 
Mä oon päättänyt, et testaan aikaisintaan tapaninpäivänä, jos silloinkaan, mutta edelleen nää mun menkkamaiset mahakivut jatkuu :'( :headwall: Oon nyt parina päivänä herännyt mahakipuun.. Luulen sen johtuvan mun endostani, se saattaa aiheuttaa mahakipuja jo paljon ennen menkkojen alkamispäivää :( senkin takia itsellä koko ajan pelko, että suodaankohan meille koskaan sitä omaa pikkuista..

Mutta en varmaan kerkee joulunpyhinä tänne kirjoittelemaan, kun oon töissä ja yritän ehtiä myös ehtiä nähdä perhettäni ja miehen perhettä siinä välissä ja tietenkin nauttia joulusta =) Mut tuun sit ilmoittaan, kun se täti sieltä pamahtaa paikalle..

Kaikille oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua ja Onnellista uutta vuotta!! :xmas: Toivottavasti saisitte ihanan joululahjan! :heart:
 
Se ois Kp 1 sitten.

Täti tuli siis ajallaan (tai no, päivän etuajassa) ja onneksi, tiedänpähän ainakin, että kierto on säännöllinen.. Viikolla 4 sitten jännitetään uudestaan.. vähän mieli maassa mutta greippimehukuuri aloitettu ja positiivisella asenteella jatkoon..

Toivotaan plussia kaikille!
Ja hyvää joulua, vetäydyn nyt hetkeksi kärsimään kivuista ja nauttimaan joulusta... Nähdään pyhien jälkeen!
 

Yhteistyössä