~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

Mä menin ja testasin äsken puhtaan negan ! Raivostuttaa että pitikin mennä testaamaan! Ei todellakaan ollut tarkoitus testata kuin vasta aattona mutta ihmismieli on ihmeellinen... Nyt suoraan sanottuna v*****aa kun olin näin tyhmä.. Eli jos se plussa onkin tulossa niin kovin olen pilannut fiilikset ainakin! Jos sitä ei tule (mitä epäilen kyllä että ei tule) oon jo valmiiksi negatiivisellä asenteella liikenteessä. Ois vaan pitäny oottaa siihen aattoon asti, silloin mahdollinen negakaan ei varmaan ois tuntunu niin pahalta.

Testi oli siis pregentin, niitä marketista saatavia. Mutta eikö ne kuitenkin oo aika tarkkoja joten ainakin haamu ois pitäny tulla jos oon raskaana???

No, ei se auta ku uutta putkeen vaan. Alkaa vaan epäilyttää, että en varmaan sitten ovuloi kun varmasti ollaan ainakin peittoja pöllytetty...
 
Khimaira


Tinkatar :hug:

JoonanÄiti: Sulla on päiviä niin vähän, että hyvinkin marketin testi voi olla näyttämättä raskautta- testaa vaikka silloin aattona, niin on ainakin varmempi tulos :)

Olen hyvä antamaan neuvoja, mutten kylläkään sovella niitä itseeni :headwall: Myös minä testasin tänä aamuna selkeän negan- oli vaan "pakko" testata, kun päivien mukaan pitäisi jo herkällä testillä näyttää :/ Että odottelen nyt sitten tätiä tulevaksi :(

PÄivänjatkoja kaikille :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 

:xmas: :xmas: TIISTAI 18.12.2007 :xmas: :xmas:


nti...........................kp 17/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 18/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 20/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 20/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 20/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 21/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 21/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 21/28............yk 1.............
Pickane ..................kp 25/28-33......yk 1............??.haaveissa
meela......................kp 27/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 27/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 28/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 28/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 30/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 32/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 34-36/32.....yk 2............4.haaveissa





TIPPUNEET: :hug:
Arcatha





PLUSSANNEET: :heart:
story


[/quote]

 
Kaikille negan testanneille :hug: Älkää kuitenkaan vielä toivoa kokonaan menettäkö.

(.) Tänne ei kummempia. En usko että on tärpännyt kuitenkaan. Yöllä oli hetken kamala vatsakipu, joka meni tosiaan nopeata ohitse. Testailemaan alan vasta aikaisintaan kun palaamme joulun vietosta eli välipäivinä, mikäli tarvetta.
 
voi kerpele :headwall: :headwall: :headwall: kirjotin vähä aikaa sitten pitkät litaniat niin toi vajaa 1vee tuli ja painoi koneen pois päältä :headwall: :headwall: :LOL: :LOL: |O |O

kirjottelin vaan että ei heitetä viel kirvestä kaivoon :whistle: niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa :D :saint:
itselläni kyllä eilen tuli hentti rusehtavaa valkkarii kalsareihin ja mahaa kivstänyt tuttuun tyyliin :headwall: :headwall: ei ne menkat viel pitäisi alkaa :eek: :headwall: :snotty: :| mut vähä sellasta tunnetta olisi ja tuttua juilintaa ja jomotusta alamahassa :(

kaikkea se mieli teettää.... hävettää ihan kirjottaa tänne mutta eilen "leikin" sit noilla ovis-testi tikuilla ja päätin puolittaa yhden kun mulla on niitäkin tuolla,oon lukenu että ku voivat sen raskauden näyttää myöskin niin eilen illalla sit piruuttani kokeilin ja testasin ETTÄ PÄRÄHTÄÄKÖ SIIHEN TUMMA VIIVA
:ashamed: joo...no eihän siihen pärähtänyt kun hailakan hailakka :snotty: no aattelin että kun tein sen illalla ja en ollu mitään pidätelly ett teempä aamupissasta nyt sen toisen puolikkaan niin mitästä tyhjää :snotty: :( hailakka viiva edelleen.just silmään erottu...joo.... :headwall: elikkäs kaikki merkit kyl näyttäs ett..bye bye tää kierto niinku alunperinkin ounastelin ku ovista en bongannut. :snotty: :snotty:
toivottavasti tähän pinoon tulee nyt enempikin noita plussia kun saldo on tällä hetkellä SENTÄÄN yksi :heart:
mutta ilmotelkaahan kuulumisia :wave:
 
Täällä alkaakin oleen monen kierrot jo aika pitkällä. Mä oon tällä kertaa päättänyt, etten koske testiin ennen kuin joulu aaton aamuna! Eikä mun varmaan edes kannata kokeilla aiemmin kun ei se taitaisi näkyä... viime kiertokin oli 33 pvää.

Oma ).( Mä olin kolmisen viikkoa sitten kauheassa flunssassa ja nyt pelkään, että se tulee taas.. Lämpöä on ollut hiukan ja nokka on aamulla tukossa :headwall:

++++++++++++++plussia kaikille+++++++++++++++
 
Pääseekö viel mukaan? :) Palstoja pitkään lukenut ja listoja takana seurannu mut nyt tuntuu et ois PAKKO päästä mukaan jännäilemään ;)

Nyt siis menossa kp26/30-32 ja jos lujana pysyn niin aattona testailen! Tiukkaa tekee ...jollei sit menkat ennen alkanu :ashamed:

Toive ois niin suuri ja fiilikset korkeella et ois tärppi tullu

:heart:
 

:xmas: :xmas: TIISTAI 17.12.2007 :xmas: :xmas:


nti...........................kp 17/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
mussu.....................kp 18/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 20/28...........yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 20/27-28.......yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 20/30-38.......yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 21/28-32.......yk 5.............2.haaveissa
Iita28......................kp 21/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar..................kp 21/28............yk 1.............
Pickane ..................kp 25/28-33......yk 1............??.haaveissa
meela......................kp 27/28-39.....yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti...............kp 27/32...........yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude................kp 28/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde...................kp 28/29..........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 30/24-32....yk10............5.haaveissa
Miilukka...................kp 32/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08...............kp 34-36/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 27/30-32.....yk ??...........??.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha





PLUSSANNEET: :heart:
story


 
Pickane =) =) mua jänskättää jo nyt sun puolesta

:ashamed: :ashamed: ja minä puolitin myös herkän testin ja eihän siihen mitään tullu :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: voihan kakka ku pitiki tehä!!!!!!nyt on viikko pilalla.... epätoivosena tihrustin tikkuu joka suunnasta ja valoa vasten ja vaikka miten päin mutta ku ei siihen mitään tullu :LOL: :LOL: :( :(
JoonanÄiti ... että tässä me hätäset mammat :LOL: ja nyt meillä on viikko pilalla :headwall:
 
Täällä ei juuri mitään oireita, välillä ne menkkamaiset mahakivut ilmoittaa olemassa olostaan, mut eipä muuta.. Toivottavasti vain täti sit saapuu edes ajallaan, et ei kierto veny ylipitkäksi.. Mutta tsemppiä huomenna testaaville! Pidän peukkuja pystyssä! Tulkaa sit heti aamusta kertoon, kuinka kävi :D
 
Hyvät siskot!
Elekää ny heti toivoanne menettäkö! Ootteko kuullu myöhäisistä plussista! :heart:
Ei kaikki mene kuin oppikirjasta. Voisin testata, mutta jänishousu olen. menka ne kuitenkin alkaa.. olen jo henkisesti varautunut!
Saadaanpa sitte uusi pino pystyyn!! :heart:
 
Vai ollaan täällä oltu hätäisiä :D , tuttu tunne, testaaminen ajallaan on sitten vaikeaa :headwall: . Mulla olis testipäivä 28., mutta ajattelin huvikseni kokeilla jo aattona, jos vaikka... ;) :saint: :headwall:

Täällä ei ihmeempiä tuntemuksia, alavatsaa vähän nippailee, etenkin vasemmalta. Pari kertaa on tuntunut elohiiri alavatsassa, liekkö ollut ovikseen liittyvää. Jotenkin rinnat on edelleen "raskaat", ei siis vieläkään kipetä, mutta ne "tuntuu". En osaa tässä vaiheessa oiken ajatella, että plussa tulisi, enkä varmaan osaa negasta hirmuisesti pettyä, niihin on kuitenkin jo tottunut ja tässä mennään kuitenkin kokoajan parempaan suuntaan :D . Tietty aina toivoo :headwall: .

Mulla ei ole toi testin puolittaminen onnistunut, ei keittiösaksilla, eikä suorilla kynsisaksilla, en uskalla, kun pelkään, että katkaisen sen.
 
Khimaira
Welcome kenwood1 :wave:

Mulla ei kyllä nyt ajatus juokse yhtään- iltavuorosta tulin ja huomenna aamuvuoroon, kello soi 5.00 |O Et varmaan sit aamulla käväisen täällä pirteämpänä :saint:
 
Pickanemiten kävi???? Voi kun tikkuun ois tullu plussaa!! :heart:
Meille on varmaan täti tulossa... :'( tissiarkuuskin on häviämässä. Mut jollei tuu ennen aattoa niin mä ainakin osallistun joukkotestaukseen :D

ps.meillä 1.haaveissa ja eka yk ; "listan päivittäjälle" wink wink
 

:xmas: :xmas: KESKIVIIKKO 19.12.2007 :xmas: :xmas:


nti..........................kp 18/27-28........yk 2.............1.haaveissa
mussu....................kp 19/28.............yk ?.............2.haaveissa
Nereia.....................kp 21/28..............yk ?..............2.haaveissa
Emiliina...................kp 21/27-28.........yk 2.............1.haaveissa
tiinu123..................kp 21/30-38.........Yk 2.............2.haaveissa
miranda-81.............kp 22/28-32.........yk 5.............2.haaveissa
Iita28.....................kp 22/28.............yk 2.............2.haaveissa
Tinkatar.................kp 22/28.............yk 1.............
Pickane .................kp 26/28-33........yk 1............??.haaveissa
meela.....................kp 28/28-39.......yk 9.............1.haaveissa
JoonanÄiti..............kp 28/32............yk 3.............2.haaveissa
Luru Lude..............kp 29/32...........yk 4............4.haaveissa
meilinde.................kp 29/29...........yk 3.............2.haaveissa
viidettä haaveillen..kp 31/24-32.....yk10..... ..5.haaveissa
Miilukka.................kp 33/n.40........yk 6............5.haaveissa
masukki08............kp 35-37/32.....yk 2............4.haaveissa
kenwood1..............kp 28/30-32......yk 1.............1.haaveissa




TIPPUNEET: :hug:
Arcatha





PLUSSANNEET: :heart:
story


 
En jaksanut eilen kirjotella kun olin ihan tajuttoman väsynyt, rojahdin sohvalle koko illaksi (toivottavasti sekin on joku oire ;) ).

Aamulla tosiaan testasin clearblulla ja negaa näytti. No, sitten kun mä otin sen testitikun irti siitä digitaaliosasta niin siinä oli kontrolliviiva ja vieressä hailu (mutta aika selkeä kuitenkin) viiva.

Onko kenelläkään mitään tietoa siitä voiks se hailu viiva meinata että hcg:tä olis vähän? (että jos sitä olisi vähän mutta ei kuitenkaan kokonaiseen plussaan tarpeeksi :whistle: )

Anyone? :whistle:
 
niistä clearbluen digitaalisista ovulaatiotesteistä ainakin sanotaan että viivojen vahvuudella ja niiden ilmestymisellä ei ole mitään merkitystä :( ainoastaan mitä näyttöön tulee.toivottavasti näin on vain noiden ovis-tikkujen kanssa :/
 
LÖYSIN TÄLLAISEN VASTAUKSEN CLEARBLUEN SIVUILTA MISSÄ OLI YLEISIMPIÄ KYSYMYKSIÄ:
"Miksi tarvitsen testilaitetta? Enkö voi vain katsoa viivoja puikossa tuloksen nähdäkseni?

Digitaalinen Clearblue-raskaustesti toimii eri tavalla kuin muut raskaustestit, eikä puikkoa pidä lukea silmin. Mitään puikon viivoja ei voi tulkita ilman testilaitetta."


TOI TESTI HAVAITSEE VIRTSASTA RASKAUSHORMONIN JOPA 1-3PÄIVÄÄ AIKAISEMMIN AAMUVIRTSASTA MUTTA SUOSITELLAAN ETTÄ TEHÄISIIN SAMANA PÄIVÄNÄ KUN KUUKAUTISET JÄÄ POIS, SILLOIN VOI KÄYTTÄÄ MITÄ PISSAA VAAN.
 

Yhteistyössä