Mä menin ja testasin äsken puhtaan negan ! Raivostuttaa että pitikin mennä testaamaan! Ei todellakaan ollut tarkoitus testata kuin vasta aattona mutta ihmismieli on ihmeellinen... Nyt suoraan sanottuna v*****aa kun olin näin tyhmä.. Eli jos se plussa onkin tulossa niin kovin olen pilannut fiilikset ainakin! Jos sitä ei tule (mitä epäilen kyllä että ei tule) oon jo valmiiksi negatiivisellä asenteella liikenteessä. Ois vaan pitäny oottaa siihen aattoon asti, silloin mahdollinen negakaan ei varmaan ois tuntunu niin pahalta.
Testi oli siis pregentin, niitä marketista saatavia. Mutta eikö ne kuitenkin oo aika tarkkoja joten ainakin haamu ois pitäny tulla jos oon raskaana???
No, ei se auta ku uutta putkeen vaan. Alkaa vaan epäilyttää, että en varmaan sitten ovuloi kun varmasti ollaan ainakin peittoja pöllytetty...
Testi oli siis pregentin, niitä marketista saatavia. Mutta eikö ne kuitenkin oo aika tarkkoja joten ainakin haamu ois pitäny tulla jos oon raskaana???
No, ei se auta ku uutta putkeen vaan. Alkaa vaan epäilyttää, että en varmaan sitten ovuloi kun varmasti ollaan ainakin peittoja pöllytetty...