Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

esmeralda- tossa clearbluen ohjeessa sanottiin, että munasarjakysta voi aiheuttaa vääriä plussia... En mäkään sitä tiennyt ennen ja toi on ainoa selitys miks raskaustesti näyttää haaleaaviivaa.... näin pienillä dbo:lla..
 
nooraneeamaria uskosin et noil erittäin herkillä saattas näkyä 3-4 päivän päästä,mut seki riippuu hirveesti ihmisestä kuin nopeesti nousee tuo hcg ja millon on ollu ovulaatio...

Tässä se miun "viivanpaikka".. :LOL:


Hemuli toivottavasti ois jotain muuta kun kysta! Miullakin ollu kerrans kysta ja se puhkes kyllä itekseen.

Hitto en muista enää yhtää ketkä oli jo plussannu...?? :ashamed:

Jennylille :hug:

Nyt tekee joulusiivousta. Jotenka en usko et ois täälläkää tärpänny,kai nuo sensitivet nyt jotain näyttäis jos ois kun lupaavat 6-8dpo näyttää... :/ Noh katsellaa...
 
Nimistä en osaa sanoa kuin Apteekin oman, mutta kannattaa tutkailla sellaista jossa olisi se herkkyys 10mlU:ta, ne on niitä kaikkein herkimpiä testejä...mutta muistaakseni se apteekin omakin on herkkä n.25mlU:ta, joten aikaisis silläkin voi sen haamun tai plussan saada...on niin yksilöllistä miten ne hormonit nousee ja voi olla niitä vaihteluita ihan raskauksittainkin =)
Onnea metsästykseen :D

Mulla on nyt tullu pitkin päivää niin mahottomia kourasuja kohtuun ettei tosikaan :headwall:
verrattaen supistuksiin niin miedompia, mutta pahempia kuin normi menkka jomotukset...joutunut täällä tekeen hengitys harjotuksia sen takia :ashamed:
Toiveet tietty nousee atmosfääriin tässä, mutta ei se auta kuin ootella :kieh:
 
Täti sit tuli... Voi v*ttu!
Tässä se taas nähtiin että ei tällä mun p*skalla kohdulla mitään lapsia tähän maalilmaan saada. Mulla todettu kohdussa rakennevika, kohtuu toimii ikään kuin kierukka joten nää kemialliset raskaudet on ihan arkipvää.
On se vaan kiva ku ei voi omiin tuntemuksiin/oireisinkaan enää luottaa: kaikki oireet oli ja niin ne menkat vaan alkaa. :'( Että voi ihmistä ottaa päähän.

Ja jos joku nyt ihmettelee miten oon ekan YKn jälkeen maassa, ni jos keskeytystä ei lasketa mukaan ni täällä tätä pikkukakkosta on todellisuudessa yritetty jo yli vuos. Pelkkää yritystä ja pettymystä. Ja sen ainoan kerran ku raskaaks tulin niin sekin vauva vietiin.

Taitaa meidän esikoinen jäädä ainoaks.. Niin ku yks kätilökin keskeytyksen aikaan tokas, että teidän lapsi on ihme. Täytyy varmaan vaan alkaa tottumaan siihen.

Mä oon pahoillani tästä omakeskeisestä vuodatuksesta, mutta ottaa vaan päähän niin kympillä ku kaikki kaverit ympärillä on raskaana/raskautuu edes ilman yrittämistä.

Jokatapauksessa muille suuresti plussatuulia ja haamulijoille viivanvahvistumisia!
 
nöttiäinen :hug:

Siirryn tiistaiksi takavasemalle. Gynellä tuli käytyä ja sekin ihmetteli kuinka olen voinut saada testiin kaksi viivaa. Se ultras ja emättimen limakalvossa oli muutosta joka viittaisi raskausteen ja kohdusta kanssa, mutta sanoi että kyllä on tosi alussa, mutta oli luottavaisin mielin ja mitään kystaa ei näkynyt. Sitten kävin labrassa ja tehtiin hcg määritys verestä ja arvatkaa mikä tuli tulokseksi HEIKOSTI POSITIIVINEN siis täh...??? mulla on tiistaina uusiverikoe.. vielä ei lääkäri halunnut lyödä hanskoja naulaan onhan melekein viikko kun menkat vasta pitäis alkaa. Että tälleen. Kuullaan tiistaina. Joulun odotusta kaikille.
 
Hemuli 1981:lle tsemiä!Toivotaan positiivista tulosta todella!

NÖttiäiselle jaksamista. Toivottavasti olisi joku keino tulla raskaaksi.. :hug:

Onko kellään kokemusta rfsu- rakaustestistä? ostin sen Cittarilta, kun ohimennen näin
ja pakkohan se oli ostaa!!!...En löydä koko pakkauksesta tai ohjekirjasta herkkyys
määritelmää..Niin mietin, oliko ihan paska ostos. Tossa on 2 tikkua mukana..makso 4,90e
 
Hemuli1981 Ihanaa! Hienoa! :flower: :heart: Toivottavasti plussa vahvistuu. =)

paapelo Ei kai sitä hoitoihin pääse vasta ku sitten kun ollaan vuos yritetty eli ens joulun jälkeen mikäli ei sitten vielä oo napannu. Aina ku tulee yksikin raskaus, vaikka se sit päättyisikin, niin sillon sitä on tullu raskaaks ja sit alkaa kaikki taas alusta.
Menen jokatapauksessa ens kuussa keskessairaalalle kuulemaan vauvamme ruumiinavaus tulokset ja kyselen sieltä kaikkea.

Ainut mikä auttais, ni ois kohdun leikkaus. Se taas on asia erikseen: leikkaus on aina leikkaus ja vaikka olisikin ehkä rutiinitason leikkaus niin aina niissä on riskinsä. En ihan vielä oo valmis ottamaan sitä riskiä, sillä mitäs sitten jos jokin meneekin pieleen ja se pienikin raskautumis mahdollisuus menetettäisiin? Ei tässä auta nyt muuta ku yrittää vaan...

Että uuteen nousuun ja silleen. Pakkohan se on! =)
 
Iltaa. Kaikille haamuilijoille tosi paljon onnea ja viivojen vahvistumista :flower: :heart: Ja pettymyksen kokeneillie iso :hug:
Omaan napaan ei erikoisempia kuulu... ovulaatiosta nyt 8 pv, eilen jomotti masua ja muutaman kerran viilsi, lämmöt on korkealla ja paleltaa kamalasti. Silti en usko että plussaan koska näin on ollut melkein joka kierrossa :( . Millaistakas teillä muilla on loppukierrossa valkovuoto? Ja varsinkin haamuilijoilla, onko runsaampaa? Itselläni sitä kyllä on ja aina kierron loppua kohden muuttuu "taikinamaiseksi" ja paksummaksi... niin nytkin. Siitäkin ajattelin että kyllä se täti tulee paikalle tiistaina.
Kaikille ihanaa Joulun odotusta:)
 
Huomenta.

Ollaan siis muutettu tän lauman kans kokonaan uuteen kaupunkiin,joten töidem ja perhehomien lisäksi ei ole äänyt palstailulle aikaa....ehkä hyväkin niin. Olen aiemmin kuulunut siihen jengiin joka alkaa testaamaan noin dpo 8 ja testaa siitä sitten siihen asti kunnes menkat (ihan oikeaan aikaan :kieh: ) sitten tupsahtaa. Nyt kävin eilen ostamassa Apteekin oman ja aion todellakin testata JOULUAATTOAAMUN AAMUPISSASTA :heart: ellei menkat sitten tietysti ala aiemmin. Oireita ei ole :/ Hetken jo luulin että noni, kun heräsin yöllä kuvotukseen, mutta sitten halailinkin pönttöä oikein urakalla kolme tuntia, että olisiko ollut se mahatauti joka on jo muut perheenjäsenet kiertänyt :LOL: .Tottakai.

[/b]iloinen tuoll tujrusta puhui.Minulla on aivan saman juttu.Yleensä tuhru alkaa jo 5 päivää ennen menkkoja! Nyt täällä sormia nostelen 1-2-3......että montako päivää niihin menkkoihin nyt oikeen onkaan, kun ei ole tuhrua kuulunut. Onneksi on tässä kaikenlaista ettei ehdi tunnustella niin kamalasti.Tulee se täti tunnustelemattakin :kieh:

Onnea
sinderella:hieno plussa :heart:

Ja suurensuuri :hug: uueen vuoteen suuntaaville.

Haamuilijoille peukut pystyyn että vahvistuu bd !!!!


Nyt kuivausrumpuostoksille ja joulukuusen hakuun :wave:
 
Pääsenkö mukaan ketjunne? Mulla on (mukamas) ollu satunnaista pahoinvointia, rinnat on kipeet, mun mielestä kipeemmät ku yleensä ;), sellanen vetämätön olo kaikenkaikkiaan.. että toiveita tässä elätellään. Se mikä epäilyttää on, että on ollut kipuja on ollut aika paljon, osa säteilee osittain selkäänki, en muistais että niitä jatkuvasti kumminkaan olisi, siis jos ois tärpännyt? Onko jollukulla kokemuksia? Mulla ei yleensä ole ennen menkkoja paljoakaan kipuja niin ja nyt siis niitä on ollut jo liki viikon..myös rinnat kipeyty jo viikko sitten. Ei passaisi liikaa toivoa, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa..Nyt siis kp 23/28-29. Plussaonnea =)
 
[/url]

LAUANTAI 20.12




Nooraneeamaria..kp 23/28-29........
gutupallo...........kp 23/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 23/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 24/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 24/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 25/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 25/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 26/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 26/28................yk ?............
Iloinen...............kp 26/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 27/28................yk 1..........toinen toiveissa
Hemuli1981.......kp 27/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 28/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 28/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 29/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
Niimar87.............kp 33/33-35.........yk.............toinen haaveissa
anu84................kp 35-36/29-30....yk..............






HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET


Nibbler :heart:
Ritsanampuja:heart:
Maya mehiläinen:heart:
Sinderella:heart:








UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky
Jellona84
nöttiäinen


 
ritsanampujalle onnea! :flower: Tuo on kyllä jo selkeä plussa :heart:

Joku täällä kyseli tuosta loppukierron vuodosta. Mulla se normaalisti muuttuu dpo9 juuri tuollaiseksi taikinaksi :D Mutta nyt ei ole taikinaa vaan aikas vetistä...kovin paljoa ei vielä tule, mutta välillä sitten lorahtaa, jos vaikka nousen makuulta ylös tms. Eilenkin kokeilin tuota kohdun napukkaa ja sormeen jäi sellainen kirkas klimppi :LOL: HEH, mitä lie :whistle:

Toivotan kassulle täti vapaata kautta, josko se tajuaisi pysyä poissa :D

ON:
kp26/30...ei ole vielä krampannut mahaa ja toivotaan ettei kramppaakkaan. Ja mikä mua ihmetyttää nyt (joka siis TIETYSTI on oire) on, että mulla on aivan käsittämätön nälkä ihan tunnin välein, vaikka oisin sitä ennen syönyt mahan ihan täyteen. Roska ruokaa en harrasta, ellen ole ollut ulkona, joten kuidut ym. pitäisi olla kunnossa että nälkä pysyis poissa :headwall: Oikein hävettää rampata jääkaapilla ja mies ihmettelee, että ei sulla TAAS voi olla nälkä :LOL:
 
Nöttiäinen :hug:
Ritsanampujalle onnea :flower:

Siis tänään tein testin (taas) ja testiajan sisään tuli hienoinen viiva ja nyt pitäisi olla kp28/28.Mutta laskin ovulaation joka oli 10 päivä eli sen mukaan menkkojen pitäisi tulla tiistaina eli kierto olisikin 30 päivää,vai kuinka?
Eli ovis olisi ollut kp18 ja nyt olisi dpo11 ja mulla on vain marketti testejä,eli tässä olisi ilmeisesti vielä pelivaraa vai kuinka?
Tietenkin taas kysta tullut ja siksi näyttää noita viivoja ja viivanpaikkoja :headwall: tai sitten mulla jo heittää päänupissa ja nään mitä sattuu :D

Tuli sitten keskimmäiseen entero.Ripulilla ja kuumeella alkoi.Eilen oli mennyt vessaan ja kun menin pyyhkimään niin sanoi että tuli kakka housuun,kysyin että pierasitko,tuumasi vaan että taisinpa pierasta :LOL: raukka parka

Oli sitten viime yönä tullut lunta.Taidetaan saada valkea joulu,saisi vaan pakastua kelit.Täällä on ollut jo niin paljon lunta että moottorikelkalla on voinut ajella.Tuossa vaan on pari päivää tullut vettä aika reippaasti ja oli aika synkät joulumielet,kun ilma on kuin keväällä.
Plussatuulia
 
Ritsanampuja Onnea!! :heart:

Nyt tytöt mä kaipaan apuja.
Eli siis menkat alko eilen, tai ainakin niin mä kuvittelen. Vuoto on kuitenkin aika niukkaa, ei mitään sellasta mitä mun menkkavuoto yleensä on. Ei tuu hyytymiä vaikka yleensä niitä tulee ja esim. ekana yönä tulee aika tavalla verta ja viime yönä siteeseen saakka tullu vaan tuhrua. Verikään ei oo sellasta tummaa vaan vaaleampaa ja mukana limaa, verta kuitenkin. (SORI tällänen lima-lima puhelu! :D ) Kivutkin on aika olemattomat, ku yleensä napsin 800mg buranaa muutaman tunnin välein. Otin sillon eilen ku vuoto alko yhen 800mg buranan ja sen jälkeen ei oo tarvinu ottaa.

Raskausoireet ei oo hävinny: äklö-olo, aamulla kahvin haju sai mahan melkeen kääntyy ympäri, rintoihin sattuu vaikka yleensä kipu lakannut heti menkkojen alettua, eilen illalla lämmöt oli yli 37 vaikka yleensähän ne laskee menkkojen alettua, verisuonet on edelleen rinnoissa ja etenkin nännipihoissa ihan pinnassa, on väsyä, palelua ja pakkohan se oli kokeilla ni kohdun napukka on aivan kova, ku yleensä se on menkkojen aikaan ihan pehmeä, siis mitä muistelen.

Siis MITÄ tää oikein ON? :eek:
Ja JOS nää on valemenkat ni mistä se veri sit tulee??
 

Yhteistyössä