Jouluaaton Testaajat ( ja Plussaajat:)

J84
esmeralda- Ota kuva ja laita se koneelle. Sit meet tonne vaik, aijaa.com:iin ja lataat se kuvan sinne. Sit, kun se on lataantunu niin paina kuvaa niin se aukee isompana. Sit kopsaat www-osoitteen tuolta osoitepalkista ja liität sen tänne näin => liitä "urlien" sisään kuvan linkki osoite www.aijaa.com plääplääplää. Noi url:it saat tosta ketjukuvasta. Oliko toi hyvin neuvottu, saatko selvää?? Jos menee hankalaks niin lainaa mun tekstiä ja näät sen kautta millainen tuo käskyrivi on.

Mäkin väkersin esikon kanssa viikko sitten piparimökin


(.) tänään palelu on jatkunut ja tos illalla oli ihme vihlomista ristiselässä ja kohdun kohdalla. Toivottavasti se perhanan tättähäärä ei tuu tänne..tahtoo olla plussaajien joukossa viikonloppuna..tai ainakin viimeistään jouluaattona :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja esmeralda-:
hieno mökkhän tuo...
Ite e saa tomusokeri kuorrutuksella tehtyä seiniin mitään kuvioita, kun alka valumaan...
et ihanasti olet saanut kiemurat pysymään..
Vois itekkin laittaa omasta tönöstä kuvan, kun vaan tietäs miten...jos joku viisaampi vois kertoa.kuinka liitän kuvan tähän tekstin välii suoraan siit mökistä

Mä koristelin seinät ja katon eka ja sit vasta kokosin, ei valunu. Ja en tehny perinteistä vesi+tomusokeri sekotetta vaan munan valkuainen+tomusokeri. Se jähmettyy huomattavasti nopeempaa ja maistuu ihan samalle ku vesi+tomusokeri. Nappasin tän vinkin tuolt Mitäs nyt? -puolelta tässä männä vkolla.
 
Mäkin juuri opettelen tuota aijaata...ihan helppo tuo vaikuttaisi olevan...laitan sitten oman taloni esittelyyn jahka se valmistuu :D

Ja nöttiäsen ja Jellonan talot on kanssa aikas syötävän näkösiä...kuinkas sitä malttaa loppiaiseen töllötellä moisia, itsellä ainakin tulee himo jo koneelta katellessa :D

Mulla oli tuossa aivan karsea jäätymis kohtaus. Paleli niin s***anasti...olin jo ihan varma, että nyt on kuumetta noussut, mutta vielä mitä, ihan normissa se oli eli 36.5 :eek:

Ja tää maidon tirkuminen, mä en tajuu :LOL:

Mutta nyt takaisin pakertamaan tuon talon näkösen kanssa, tulee piiitkä yö :headwall: :D
 
J84
[/url]

KESKIVIIKKO 17.12




gutupallo...........kp 20/25-32...........yk 2.........kolmas haaveissa
Maikkis123.........kp 20/25-26...........yk 3.........esikoinen haaveissa
Valtsukka...........kp 21/32................yk 3..........kuudes haaveissa
Drakonia............kp 21/30................yk 3..........esikoinen haaveissa
Äiti 07................kp 22/28-30...........yk.............kolmas haaveissa
FantasticFour ....kp 22/28................yk 17........neljäs haaveissa
paapelo.............kp 23/30.................yk 3...........toinen toiveissa
Kendra...............kp 23/28................yk ?............
Iloinen...............kp 23/27................yk 1...........esikoinen haaveissa
esmeralda-........kp 24/28................yk 1..........toinen toiveissa
Jellona84...........kp 24/28-29...........yk 2..........kolmas haaveissa
Hemuli1981.......kp 24/28-36...........yk 7..........esikoinen haaveissa
Kassu................kp 25/32................yk 3......... viides haaveissa
Aavalan tyttö.....kp 25/28...............yk 2..........neljäs haaveissa
Carmen..............kp 26/30(?)..........yk 1...........toinen haaveissa
nöttiäinen..........kp 27/?.................yk 1..........toinen haaveissa
Ritsanampuja.....kp 29/30 (45)...... yk 2..........neljäs haaveissa
Niimar87.............kp 30/33-35.........yk.............toinen haaveissa
Sinderella...........kp 30/32..............yk 6...........viides haaveissa
Maya Mehiläinen.kp 30/?................yk 1...........kolmas haaveissa
anu84................kp 32-33/29-30....yk..............






HAAMUILIJAT



Maya mehiläinen:heart:
Ritsanampuja:heart:
Sinderella:heart:


PLUSSANNEET


Nibbler :heart:










UUTEEN VUOTEEN JATKAVAT


Hensku00
näin kulutan aikaa
Jennyli
Minky

[/quote]
 
Jellona, mun poika on kans pian 1 vuotias ja samoissa mitoiss! :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä jännäilijöille. :)
Täällä kp1 tänään. Jotain positiivista sentään: kierto jäi 30 päiväiseksi vain! :)

No joo, mutta ens vuoteen!
 
selvä!
Minäpä kokeilen sitten tuon Aijaan kautta :D

Vimme yö meni moneen yöhön verrattuna kyllä hyvin. Ei koskenut selkään, ja sai
nukuttua ihan monta tuntia. Tänään vihlaisi mahasta, kun sängyssä kääntyilin...
Mikähän merkki se oli...toivottavasti ei tädistä :kieh:
Tänään pitäis joulukuusta lähteä metsästämään kanssa. Et mistä löytää halvimman version.'
Kuulemma ne Tanskalaiset kuuset ois halvimpia ja kauniita
 
Huomenta!

Kiitokset onnitteluista kaikille! =)

Todella upeita piparkakkutaloja teillä on. Minä en taaskaan jaksa sellaista väsäillä :ashamed:

Tänään tarttis lähteä kauppaan, muutama kauppa tarttis kiertää ja miehen lahja hakea. :whistle: Ei mikään mieltä ylentävä homma noiden kolmen ikiliikkujan kanssa :D Ei se auta, pitkällä pinnalla yritetään mennä :LOL: Ajattelin tehdä uusintatestin lauantaina. Meinasin että silloin viivan pitäisi jo näkyä kunnolla...ehkä. Jos raskaushormonin määrä tuplaantuu joka toinen päivä, niin kyllä sen sitten jo pitäisi olla kunnon viiva. ;) Yritin kuvaa laittaa, mutta en saanut kunnon kuvaa otettua. Ihme suhruisia tuli, niin antaa olla. Katsotaan jos vielä tänään yrittäisin sen kanssa tuhrata. Mutta, mutta jouluhommia olisi vaikka muille jakaa niin tarttisi niitäkin tehdä.

Mutta nyt on lähdettävä tien päälle, että keretään takasinkin. :wave:
 
Edelleen lämpimät kiitokset haamuonnitteluista. Punertava viiva tököttää tikussa edelleen.

Ritsanampuja, mullaki testin koko kuva on niin onneton ettei haamua näy, mutta mää rajasin kuvan tuollaseksi niin nyt se erottuu just ja just.

Minkylle puolestaan tätipahoittelut :hug: Ja Jennylille, jos en aikasemmin oo pahotellu :hug:

Tosi hienoja mökkejä ootte kyllä tehneet. Meillä tarkotus rakentaa huomenna. Olin tänä vuonna laiska ja ostin kaupasta valmiit mökinosat...
 
Paapelo, tosi sulonen vaavi!!

Mä yritän olla innostumatta mun "oireista". Huomasin ekana, et mun nännit on ehkä herkemmät kuin aikasemmin. Mut sehän voi johtua ihan kuukautiskierrosta. En muista millaisia kierrot oli, kun ei syönny e-pillereitä.. Eilen illalla mua paleli ja värisytti, ei ollu lämpöäkään.. ja alaselkää särki eilen tunnin tai kaks, joka meni itsestään ohi. Miten malttaa oottaa ensiviikon vkloppua, että pääsis testaan... On pidettävä vaan pää kylmänä. Tipun kovaa ja korkealta, jos otan tosissaan mitättömät oireet.
 
Juu, tuo meidänkin poika on jo iso pian 10kk...mihinkä se aika meni...täällä ollaan nyt n.75cm ja 10kg :eek:
Jotenka uusi PIENI lapsonen olisi tervetullut...josko tytön saisi, saisin tukijoukkoja pitämään poijat kurissa :LOL:

Kaikille jännäilijöille puhaltelen plussia+++++++++++++ =)
Huomasinkin, että nopeaanhan tämä aika menee taas kun on tekemistä. Ehkä jopa maltan odottaa testin kanssa maanantaille :D
 
MInusta taas tuntuu että en malta odottaa sunnuntaille asti!
Luin jostain että hCG-hormonia mittaavaalla raskaustestillä, vois tehdä
testin jo 9-10 päivää hedelmöittymisen jälkeen....
Alkaa tuo juttu kyllä houkutella...Mut yritän malttaa sunnuntaille! :headwall:
 
Aaah maki joudun odottamaan ens viikon loppupuolelle asti vaika ajattelin teha ekan jouluaattona ja tokan loppuviikosta. Ostin sellasii testei missa sanottii etta "tells you first...6 days early" ja et "in 62% of women 5 days before their expected period, in 78% of women 4 days before, in 87% of women 3 days before and in 98% of women 2 days before" Katotaan sit mita toi sanoo ja mina paivana ;) :whistle:
 
onnea sinderellalle ja ritsanampujalle haamuista! ja uuteen vuoteen jatkaville :hug:
täällä on testailtu siten, että se eka testi mitä pohdin viivan paikaksi, olikin sitä, koska seuraava testi jonka tein ei näyttänyt mitään. eilen testasin taas aavistushaamun ja tänään tuo haamu tuli jo selvemmin, hailakka viel on, mut selkeästi on värillinen =)
ihmettelinkin kyllä kun se eka testi jotain näytti kun omien tuntemusten mukaan ovis oli loppuviikosta vkolla 49, oliskohan ollu to-pe.
niin ja eiliseen testiin tuli aluksi kontrolliviivan lisäksi kaksi testi viivaa :LOL: nauroin miehelle et se merkkaa kaksosia :LOL: no se jää nähtäväksi :D
mutta nyt toivon, että tää/nää pysyy matkassa :heart:
drakonialle malttia, mitä ei kyl itseltä löydy :saint:

muoks, kuvan yritän linkittää

http://www.aijaa.com/v.php?i=3246918.jpg

suttuinen kuva mut ehkä siitä selvää saa?
 
J84
Heipsan!

Minky :hug: ja onnea uuteen vuoteen.

Täällä mä väännän perunalaatikoita, sain ne just imeltymään. Huomenna oiskin sit vuorossa setämiehen kämpän puunausta ja illemmalla on esikon joulujuhla. Viikonloppuna onkin sit lanttu ja porkkanalaatikoiden sekä lihapullien teko, kasa paketteja pitäis paketoida ja sunnuntaina onkin sit lohen vuoro mennä graavaantumaan. Et toivottavasti noiden avulla saan testailua pidennettyä ens viikkoon..niin mikäli siihen on silloin enään tarvetta :/ nyt onkin jo dpo 9 tai 10 ja kaapissa oottais kasa 10mIU testejä, mut en usko niiden näyttävän mulle vielä mitään. Näihin päiviin ne kyl lupas ekat tulokset, mut aamupissa on jo heitetty pyttyyn....
 
J84
Iltoja!

Johan oli poitsu kasva, nyt oli pituutta 81cm ja painoa 13kg320g. Pikkumörssäri oli hurahtanu puolessa toista kuukaudessa 3 senttiä ja 500g tullu painoo lisää. Ja tosiaan eilen tuli vuosi täyteen...mikähän jätti tuostakin oikein tulee :D

Maya Mehiläinen, oli vähän sumea tuo kuva, mut jos oikein joka kohtaa tiiraili niin silmään osui hieman punertava toinen viiva, varovaiset onnittelut :heart:
 
Tosiaan jos olen tyysti unohtanut :ashamed:
Onnea plussanneille ja haamuilioille :heart:

Meillä onkin 10kk neuvola heti joulun jälkeen...saattaisi olla aika hauskaa jos siinä samassa saisi sitten varata äitiysneuvola ajan, voisi nl-tädin leuka loksahtaa...hän on kysellyt milloinkas olisi sitten seuraavan vuoro, mutta en ole edes hälle kertonut yrityksestä...ehkä olen taika uskoinen :LOL:

Nyt pääsen tekemään talon loppuu, meidän kaupasta oli valkoinen sokerikuorrute loppu, niin pistin miehen hakemaan sitten eräästä jättikaupasta pahimpaan ruuhka aikaan :saint: :D
 

Yhteistyössä