K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Saa vain jos hyöty on suurempi kuin haitta eli jos on anemia ja vauvalla vaara hapenpuutteeseen
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Sinänsä mielenkiintoista, että raskaana oleville tarkoitetuissa multitabseissa on rautaa. Muistaakseni kahdessa tbl 100% saantisuosituksesta. Ja purkin mukaan ne on tarkoitettu raskautta suunnitteleville, raskaana oleville ja imettäville äideille. Moni niitä kuitenkin syö ihan koko raskauden. Itsekin söin viime raskauden, kun niistä saa foolihapot ja kaikki kätevästi.