Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja www:luulisin että koska alkuraskaudessa verimäärä ja hb nousee muutenkin nopeesti,ettei mee liian korkeelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Eikö? En ole tiennytkään. Multivitan raskaus-vitskuja olen syönyt alusta asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja www:luulisin että koska alkuraskaudessa verimäärä ja hb nousee muutenkin nopeesti,ettei mee liian korkeelle.
Mutta jos hb on matala? 110...ymmärsin lääkärin puheesta että sikiön kannalta ei suositella?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No onneksi ei sitten mitään vakavia seurauksia.
Mutta voisi neuvolakin vaikka vähän infota asiasta....
Alkuperäinen kirjoittaja sef:google:
Ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana rautalääkitystä ei yleensä aloiteta, koska rauta saattaa lisätä alkuraskauden närästystä ja pahoinvointia.