Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Samaa mieltä olen. Mies ei..:-( Olen niiiiin väsynyt vääntämään asiasta kättä, kun ei auta hyvä eikä paha. :-(((
Voi kiesus sitä sun miestä... Tosiaankin kuten tuossa jo joku sanoi niin, siltä osin hommat tulee hoitaa tasan mitä ei käytä aikaansa työnhakuun.
Ei käytä ollenkaan aikaansa työnhakuun, koska on ollut yrittäjä, ja nyt ei ole vielä sellainen aika jolloin hänen kannattaisi perustaa uutta yritystä..talouden taantuma kaatoi edellisen. On jäämässä siis lapsen kanssa kotiin kun minä menen töihin.
Juu ei mene tasan . Minä lapsenhoidon lisäksi teen ruuat, käyn kaupassa, täytän ja tyhjennän astianpesukoneen,pesen, viikkaan ja silitän pyykit, järjestelen paikat, siivoan lelut iltaisin, petaan sängyt aamuisin, siivoan asunnon suurimmaksi osaksi, mies joskus imuroi kun pyydän, tai tekee muutakin, esim. tyhjentää astianpesukoneen, mutta useinmiten sanoo että unohti.
Mies hoitaa lasta sen verran että syöttää ruuan joskus hänelle jos pyydän, ja sen lisäksi leikkii lapsen kanssa. Onneksi pääsen silloin tällöin omiin harrastuksiini, yleensä kerran viikossa. Tuntuu vaan jotenkin epäoikeudenmukaiselta, kun minusta mies pääsee ihan liian helpolla. Mies on useinmiten vaan yhtenä päivänä viikossa kotona, muina päivinä usein iltayhdeksään asti milloin missäkin- autotallilla tai kavereiden kanssa jossain, tänään on ollut koko päivän kaverinsa mökillä pihalaattojen laitossa auttamassa.
Minua ei haittaisi tämä oma osuuteni ollenkaan jos mies olisi töissä. Mutta nyt ei vaan tunnu ollenkaan oikeudenmukaiselta.
No tosiaan, sitten asetelma muuttuu kun pääsen töihin..