Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa sukupuolta toivoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tytön :heart:Haluan joskus mummoksi ja tytön kohdalla sellanen on varmempaa kuin pojan.

Täh? Millä perusteella tytön lisääntyminen on todennäköisempää kuin pojan? Eikö jopa toisinpäin?

Naiset haluaa usein perheen, miehet ei välttämättä. Tyttöjen äidit saavat enempi olla lastenlasten kanssa tekemisissä, anoppi on usein se "mulkku"Ja erossa lapset jäävät usein äidilleen, ja isähän voi vaikka olla näkemättä lasta sitten, sen omista vanhemmista puhumattakaan.. Tytöt huolehtivat usein vanhemmistaan kun niille tulee ikää, pojat ei ehkä sitä tajua...

Ihan hiukkasen rajoittunut maailmankuva sulla ehkä?

Kukahan se on pikkasen rajoittunut. Ei mulla muuta. Hahha!

Tytön. :heart: Minulla on tytär, ja jo ennen vauvahaaveita olen jotenkin aina kuvitellut itseni tytön äitinä. En tiedä miksi näin, enkä osaa sanoa syytä siihen, miksi mieluummin haluaisin tytön. Tosin, jos minulla olisi poika, voi olla, että haluaisin ennemmin pojan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja sipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Poika. Ja koska poika on helpompi ja jotenkin se tuntuu "hienommalta" kuin tyttö. Olen ehkä vanhanaikainen tässä asiassa.

Toisinpäin. Tyttö kruunaa äidin onnen. Sitäpaitsi tytöt on harvinaisempia kun pojat.

Tyttöjä syntyy enemmän kuin poikia. :)

tilastojen mukaan poikia syntyy enemmän.

ite ottaisin tytön. en vois kuvitella olevani pojan äiti. tuntuu ihan vieraalta ajatukselta. :snotty:

Peesi (kahden tytön äiti olen)ja jotenkin tuo poikien maailma kaikkineen on minulle vierasta

mutta en vain osaa, mulla 2 poikaa tosiaan niin erilaisia persoonia, joten olen hemmetin tylsä tms. kun sanon: että oikeasti ei ole ollut mitään väliä sukupuolella, eikä tule olemaankaan koskaan. Ihmiset on persoonia.
Sori, mutta oli pakko kirjoittaa kun oikeasti jäin tätä miettimään ja tuntojani pohtimaan.

Miulla on jo kaksi lasta mut silloin kun vielä ei ollut yhtään niin jotekin tuntui luontevalta ajatella että olisin pojan äiti. No nyt meillä on kaksi poikaa, nyt voisin jo haluta sitä tyttöä....

Ihan ehdottomasti tytön, ei tarvi miettiä sekuntiakaan. Tuskin pojan kanssa ravaisin kenkäkaupat ja parturit yms sitten isompana. Ja kun mä oon tälläinen ulkonäkökeskeinen vaatehullu, niin.. =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Ihan ehdottomasti tytön, ei tarvi miettiä sekuntiakaan. Tuskin pojan kanssa ravaisin kenkäkaupat ja parturit yms sitten isompana. Ja kun mä oon tälläinen ulkonäkökeskeinen vaatehullu, niin.. =) =)

Mut mitä jos sun tytöstä ei tulis semmosta? Ja voishan siitä pojasta kumminkin tulla...?

Tytön, poikia en toivo ollenkaan. Tai ehkä se oma poika ei olis niin rasittava kuin kaikki tuttavien pojat, mutta tytöt on niin kivoja, älykkäitä jo pienestä pitäen :)

Yhteistyössä