Jos saisit vain yhden lapsen, kumpaa sukupuolta toivoisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytön tietysti. Johtuu vain siitä, että mulla on vain yksi lapsi, tyttö.

Mutta kyllä mä raskausaikana vähän niinkuin poikaa odotin ja kai toivoinkin. Niillä on vaan niin paljon helpompi elämä usein. Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin jos joku toivoo poikaa.

ja se olisi ollut ehdottomasti tyttö.

Mutta nyt pojan (esikoinen) ja tytön äitinä en osaa sanoa.
En halua edes kuvitella ettei meidän esikoispoika olisi syntynyt, niin ihana pikku mies hän on. Ja samoin meidän tahtotyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Koska minulla on kaksi poikaa ja tyttö niin todellakaan osaa sanoa kumman ottaisin mieluummin. Kertakaikkiaan mahdotonta.

Ei kai niitä omista lapsista valitakaan, ei kukaan osais. Pitää vaan sanoa kumpi sukupuoli tuntuu läheisemmältä. Minulla tyttö :)

Tytön ja pojan äitinä tähän on mahdotonta vastata.

Jos mulla olisi vain tyttöjä, uskoisin varmaan että mut olisi luotu tyttöjen äidiksi ja poikien äitinä ajattelisin, että en osaisi tyttöjen kanssa ollakaan.

Mutta kun mulla on maailman hurmaavin poikalapsi ja maailman ihastuttavin tytär, ei tuohon voi vastata mitään. :D Aina ne omat lapset ovat maailman ihanimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku muka toivois poikaa, en kyllä usko tuota. Tottakai jos ei ole muuta saanut niin pakkohan se on poika sanoa, mutta pojan lapset ei ikinä tunnu niin läheisiltä kuin tyttären, pojan häihin tai mihinkään muihin juttuihin ei ole anopilla mitään asiaa puuttua.
Meilläkin on kaksi tyttöä ja poika ja vastaus on kyllä ehdottomasti tyttö, en vois edes kuvitella sitä tuskaa jos olis vaan poikia.

Sehän on ihan itsestä kiinni millainen anoppi itse on. Jos käyttäytyy kuin kamala anoppi, niin sitten mniä pitää kamalana. Minulla on aivan ihana anoppi :heart: Tulen jopa paremmin juttuun anopin kanssa kuin oman äitini. Ja 2-v tyttömme onkin miehen äidillä päivähoidossa, joten anoppi pääsee kyllä näkemään tyttöä. Niin ja anoppini oli myös suuresti apuna häissämme.

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Pojan :heart: Pikkutytöt rasittavia lällättelijöitä :whistle:

Sanoo kahden poitsun katkera äiti. Yritä vielä kerran, ehkä saat prinsessan, ei rasittavaa lällättelijää ;)

En ole katkera ja enempää ei lapsia tule. Enkä halua edes prinsessaa otan mieluummin prinssin ;)

Sanoo kahden poitsun katkera äiti. Yritä vielä kerran, ehkä saat prinsessan, ei rasittavaa lällättelijää ;)

En ole katkera ja enempää ei lapsia tule. Enkä halua edes prinsessaa otan mieluummin prinssin ;)

Miksi sitten olet tyttörasisti? Jos tuo ei ole katkeruutta niin mikä sitten. Harmailta on aivan turha kysyä, mutta kun sinä mustana myönsit vihasi niin kerro miksi?

Miksi sitten olet tyttörasisti? Jos tuo ei ole katkeruutta niin mikä sitten. Harmailta on aivan turha kysyä, mutta kun sinä mustana myönsit vihasi niin kerro miksi?

Luepas tarkemmin en missään vaiheessa sanonut vihaavani.. Olen jopa söpön pikkutytön kummi, itse nyt vain tykkään enempi pojista. Kun piti vastata kumman ottaisit valitsen pojan ja kiva et myös poikia olen saanut.

Luepas tarkemmin en missään vaiheessa sanonut vihaavani.. Olen jopa söpön pikkutytön kummi, itse nyt vain tykkään enempi pojista. Kun piti vastata kumman ottaisit valitsen pojan ja kiva et myös poikia olen saanut.

Eikö hän olekaan rasittava lällättelijä?? Pisteesi laskivat kyllä minun silmissäni.

Ei onneksi ainakaan vielä ;) Ja sinä harmaa vieras, sillä ei ole mitään merkitystä jos pisteet laski.. en tiennytkään et täällä kerätään teiltä tuntemattomilta harmailta pisteitä :whistle:

Ei onneksi ainakaan vielä ;) Ja sinä harmaa vieras, sillä ei ole mitään merkitystä jos pisteet laski.. en tiennytkään et täällä kerätään teiltä tuntemattomilta harmailta pisteitä :whistle:

Mistä tiedät että olen tuntematon ;)

Tytön =)
Jotenkin vaan...en tiedä miksi.
Saisi ainakin (ehkä ) "elää" raskausajan uudelleen.Kuunnella menkkavalitukset.
Tytöille on nätimpiä vaatteitakin ja kenkiä.
Tyttö :heart:

Tarkoitan kun et uskalla mustana kirjoittaa.. Ja tuli mieleen sinä olet sit varmaankin katkera tytön äiti????

Tyttö. Tahtoisin tehä kaikkia tyttöjenjuttuja, pukea nätiksi jne. :D Luoda hyvän, lämpimän, läheisen äiti-tytär-suhteen. :) Melkeinpä voisin sanoa että "korjata" ne puutteet jotka on itseni ja äitini välisessä suhteessa...

Tarkoitan kun et uskalla mustana kirjoittaa.. Ja tuli mieleen sinä olet sit varmaankin katkera tytön äiti????

Ei ole tarvetta haukkua poikia, ei edes sinun.

Yhteistyössä